co
door cois1957 Jan 12, 2012 om 14:03
Elektronica & tv

Ziggo

Ik heb het digitaal kastje humax ir-fox z.(9 maanden nu)
Na het opsturen van het kastje via saturn
is het probleem nog steeds niet verholpen.
Bij het opstarten blijft de tv langdurig flikkeren.
Heb ook al de decoder opnieuw naar de fabrieks- instellingen
terug gezet op hun verzoek..(Ziggo).
Heb ook nieuwe kabels aangebracht (vergulde)
Nu was hun antwoord echter dat het aan de tv lag...
Maar zonder het kastje heb ik dat probleem niet.
Ik heb een andere tv aangesloten en ook op dat toestel
dient het probleem zich aan.
Mijn vraag is wie herkent dit en wat heb je eraan gedaan?

Ook ben je je kastje 5 tot 6 weken kwijt voor een reparatie
dat niets heeft verholpen.... maar ik wel betaal voor mijn
uitgebreid pakket bij Ziggo.

1688 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 12, 2012 om 22:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

U zult er een kennis die technisch is vragen om er naar te kijken.

godefrieda
door godefrieda - Jan 13, 2012 om 02:50
195 Antwoorden / 12 Vragen
0

Dit hoort thuis bij „Vraag & beantwoord”!

Al een reset uitgevoerd? Alternatief: CI+ ?!

fe
door festinger - Jan 13, 2012 om 03:42
410 Antwoorden / 18 Vragen
0

En extra kosten voor maken voor bellen en hulp. En niemand bij verkoopmonster Ziggo die ooit op het idee komt .Goh das wel vervelend voor Cois laten we zijn niet genoten Ziggo abonnement vergoeden en terugbetalen en desnoods een nieuw apparaat verstrekken. Nee dat mag en kan niet. Staat niet in de standaardisatie van Ziggo . En ook al wordt je bankrekening automatisch belast voor het abonnement wat niet werkt, waag het niet terug te boeken. Dan blokkeren alle diensten en ben je A4 gecodeerd intern. En dan mag de front desk je helemaal niet meer helpen en krijg je een deurwaarderdreiging voor hun eigen wanprestatie nota bene. Ben anit geweld maar op zo een moment van frustratie hoop ik zoveel mogelijk slachtoffers bij Ziggo-hoofdkantoor.

Want het dubbele nare is als je rechtshulp zoekt en volhoudt krijg je altijd gelijk .

co
door cois1957 - Jan 13, 2012 om 12:31
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

@ godefrieda..... gereset moest volgens Ziggo door de stekker eruit te halen
voor +/_ 15 minuten en ze hebben gekeken in hun systeem of ze wat konden
aantreffen, maar alles was volgens hun oké.
Je wordt bij Ziggo met allure binnengehaald maar na binnenkomst
is die allure snel verdampt.

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2012 om 12:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Begrijp ik het goed dat de humax decoder bij Saturn is gekocht? Dan moet je daar zijn voor reparatie. Probeer de decoder eens uit bij een ander en kijk of hij het daar wel goed doet. Kan best zijn n.l. dat de decoder nog steeds kapot is.

co
door cois1957 - Jan 13, 2012 om 13:35
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

@ Carola.83... Ja bij saturn aangeschaft vandaar dat ik hem daar
aan had geboden voor reparatie.
Medewerker van saturn wist me al te vertellen dat het een langdurig iets
zou worden qua reparatietijd.
Wat je stelde is al uitgeprobeerd op verschillende adressen
en op verschillende tv's.
Kastje is dus aangeboden geweest voor reparatie,
ook met dit verhaal en de medewerker heeft dat allemaal genoteerd
en zo opgestuurd... bij terugkomst van het kastje heb ik hem aangesloten
met als resultaat dat het probleem is gebleven.
Bij de eerste maal van gebruik van na de reparatie dus nog steeds
dezelfde problemen.
Ik heb inmiddels weer gebeld ...krijg je te horen dezelfde riedel.
heeft u de kabels al eens vernieuwd.... wilt u de decoder eens 15 minuten uitzetten...en ga zo maar door.
Ik denk dan... we drinken een glas we doen een plas en laten alles zoals het was.
Gelukkig bestaan er meer aanbieders en kan je per maand opzeggen,

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2012 om 13:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:35]
Wat je stelde is al uitgeprobeerd op verschillende adressen
en op verschillende tv's.


En doet de decoder het wel bij iemand anders (echt in een ander huis met andere bekabeling dus)?

co
door cois1957 - Jan 13, 2012 om 13:46
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:41][quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:35]
Wat je stelde is al uitgeprobeerd op verschillende adressen
en op verschillende tv's.


En doet de decoder het wel bij iemand anders (echt in een ander huis met andere bekabeling dus)?

Op al die andere adressen op andere tv's blijft het probleem...
Met hun kastje is het probleem er niet en hun kastje bij mij thuis aangesloten
op mijn tv is het probleem er ook niet,,,,,,
Het probleem zit in het humax kastje van me....maar overtuig Ziggo maar eens
en vooral waar die kastjes gerepareerd worden.

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2012 om 14:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:46][quote=carola.83 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:41][quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 13:35]
Wat je stelde is al uitgeprobeerd op verschillende adressen
en op verschillende tv's.


En doet de decoder het wel bij iemand anders (echt in een ander huis met andere bekabeling dus)?

Op al die andere adressen op andere tv's blijft het probleem...
Met hun kastje is het probleem er niet en hun kastje bij mij thuis aangesloten
op mijn tv is het probleem er ook niet,,,,,,
Het probleem zit in het humax kastje van me....maar overtuig Ziggo maar eens en vooral waar die kastjes gerepareerd worden.


Conclusie: de decoder is nog steeds kapot. Daar heeft Ziggo helemaal niets mee te maken. Terug naar Saturn als je nog garantie op de decoder hebt.

co
door cois1957 - Jan 13, 2012 om 14:21
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Conclusie: de decoder is nog steeds kapot. Daar heeft Ziggo helemaal niets mee te maken. Terug naar Saturn als je nog garantie op de decoder hebt.

Ben ik het dus wel mee eens ....echter na reparatie is het probleem
er nog steeds ..... ik ga nu nog eens met het kastje elders en dan om met mijn eigen smartcard en met dat van hun eens proberen om te bezien of daar verschil
in zit.... Ik had het kastje namelijk daar getest op hun smartcard.

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2012 om 14:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 14:21]Conclusie: de decoder is nog steeds kapot. Daar heeft Ziggo helemaal niets mee te maken. Terug naar Saturn als je nog garantie op de decoder hebt.

Ben ik het dus wel mee eens ....echter na reparatie is het probleem
er nog steeds ..... ik ga nu nog eens met het kastje elders en dan om met mijn eigen smartcard en met dat van hun eens proberen om te bezien of daar verschil in zit.... Ik had het kastje namelijk daar getest op hun smartcard.

Zal echt niet de 1e keer zijn dat een reparatie niet goed is uitgevoerd. Idd kan je smartcard ook kapot / beschadigd zijn. Voordat je naar Saturn terug gaat, dus eerst je smartcard bij een ander testen.

godefrieda
door godefrieda - Jan 14, 2012 om 02:10
195 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=cois1957 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 12:31]@ godefrieda..... gereset moest volgens Ziggo door de stekker eruit te halen
voor +/_ 15 minuten en ze hebben gekeken in hun systeem of ze wat konden
aantreffen, maar alles was volgens hun oké.
Je wordt bij Ziggo met allure binnengehaald maar na binnenkomst
is die allure snel verdampt.

Bij de WiFi -modem van UPC hoorde ik dat deze bij installatie vier (4) uur nodig heeft om zich volledig te installeren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer