aa
door aadugee Nov 28, 2017 om 12:03
Garantie & verzekeringen

Afschaffen collectieve korting avero achmea

De premie voor de zorgverzekering van volgend jaar is ineens 20 euro per maand duurder (inclusief aanvullende verzekeringen) omdat ik dit jaar nog een korting kreeg en deze er voor volgend jaar niet meer is. Ik kan hier helemaal geen informatie over vinden op internet waarom deze korting afgeschaft wordt, en of dat alleen voor mijn verzekeringadviseur (Meijers assurantieen) geldt en of er andere mogelijkheden zijn om korting te krijgen. Meijers assurantien wil enkel dat ik overstap naar een andere verzekeraar, maar ik wil bij Avero blijven. (wellicht wel een andere adviseur) Wel als het even kan met korting natuurlijk, als je dat ergens anders wel kunt krijgen. Ik vind dit een zeer onduidelijke gang van zaken en vroeg me af of iemand hier verheldering kan geven.

1912 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2017 om 12:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt toch zeker geen verzekeringsadviseur nodig om een zorgverzekering af te sluiten. Gewoon zelf afsluiten bij een zorgverzekeraar. Er zijn ook vergelijkingssites die je kunt gebruiken of kijken op de sites van diverse zorgverzekeraars.

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 12:08
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Aadugee ,

Dit heeft niks te maken met uw verzekeringsadviseur , staat duidelijk op de site van Avero Achmea , voor korting moet u overstappen naar een andere zorgverzekeraar , klik op de rode regel .

https://www.zorgpremiekorting.nl/korting-avero-zorgverzekering/

aa
door aadugee Nov 28, 2017 om 12:39
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor deze informatie. Op de site van Avero Achmea staat het niet, maar deze link die u geeft inderdaad wel. Op de site van avero achmea wordt zelfs nog geadverteerd voor korting met een donorpolis. Ik vraag me af of dat ook niet meer geldt voor 2018, dan zou dit wel een beetje misleidend zijn.

https://www.averoachmea.nl/consument/gezondheid/meerinformatie/paginas/donorpolis.aspx

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2017 om 12:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zelf beetje werk verzetten, dan bent u goedkoper uit.

marita5
door marita5 Nov 28, 2017 om 12:16
11534 Antwoorden / 15 Vragen

uw typ fouten laat mij lachen , moet bertje aan het werk ?

tijger1
door tijger1 Nov 28, 2017 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sorry, nagels te lang, neem ik andere letter mee. Maar Bertje moet zeker aan het werk.:-))

marita5
door marita5 Nov 28, 2017 om 12:25
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , of Bertje word de nieuwe verzekeringsadviseur ;-))

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 12:58
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Aadugee ,

In uw link donorpolis 2017 met korting , staat assurantieadviseur Upiva Bv ,

https://www.averoachmea.nl/Downloads/Donorpolis_Premieoverzicht.pdf

Neem eens contact op met Upiva Bv  .

https://upiva.nl/contact/

aurora1
door aurora1 - Nov 28, 2017 om 14:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom regelt u niet zelf uw verzekeringen? Dat is veel voordeliger en net zoveel werk.
Dan is er ook geen risico dat fouten gemaakt worden door een tussenpersoon omdat u zelf rechtstreeks uw zaken doet.
Bekijk uw aanvullende verzekeringen eens kritisch want misschien heeft u die niet nodig en bent u voordeliger uit zonder. Zie daarvoor ook de genoemde vergelijkingssites.