gb
door gbe Dec 13, 2012 om 21:19
Garantie & verzekeringen

Keurmerk intermediair

Net als velen ben ik bezig met het uitzoeken van een zorgverzekering. Je komt dan bekende namen tegen maar ook, voor mij , onbekende namen. Een van de namen die ik ben tegen gekomen is IK! zorgverzekeringen. Het product staat mij wel aan maar het is geen verzekeraar maar een intermediair. Ik weet niet hoelang het bedrijf al bestaat en wat ze precies doen. Wellicht zijn ze er over een aantal maanden niet meer.

Is er voor deze bedrijven een keurmerk?

395 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2012 om 23:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik is van Achmea. Maar je kunt niet alleen een basisverzekering afsluiten. Je moet aanvullende dekkingen nemen.

Waarom zulk raar spul kiezen?

g-girl
door g-girl - Dec 14, 2012 om 00:39
30 Antwoorden / 1 Vragen

Er bestaat een independer.nl keurmerk. Of het betrouwbaar is durf ik niet te zeggen.

g-girl
door g-girl - Dec 14, 2012 om 00:41
30 Antwoorden / 1 Vragen

Is trouwens voor zorgverzekeringen. Niet voor intermediairs. D betrouwbaarheid daarvan zie ik ook niet zo zitten. Waarom iemand betalen voor wat jij zelf kan?