mk
door mkp Jan 21, 2017 om 10:54
Garantie & verzekeringen

Moeder heeft geen email dus krijgt geen betalingsrekening bij menzis

wil eigen risico graag gespreid betalen,maar kan alleen met inloggen op Mijn Menzis.
Gezien leeftijd van moeder geen PC en geen emailadres, dus kan het niet, meestal in maart door eigen risico heen
door medicijnen en handicaps

6281 12 Rapporteer

wi
door wilhelmina59 - Jan 21, 2017 om 10:57
519 Antwoorden / 0 Vragen

U scchrijft nu ook dit stukje voor uw moeder, waarom ook niet meer zaken voor haar doen omdat (helaas) steeds meer zaken digitaal geregeld moeten worden.

tijger1
door tijger1 - Jan 21, 2017 om 10:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij hebben ook nog een telefoon. En of dan regelt dat toch via uw eigen mail.

diumenge
door diumenge - Jan 21, 2017 om 10:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vraag? Of wilde u dit alleen even mededelen aan de wereld?

Wie kan aanvragen?

  • Alleen de verzekeringnemer (de polishouder) kan een betalingsregeling aanvragen. Hij of zij kan dit ook doen voor andere verzekerden op zijn/haar polis
  • Ouders voor hun kinderen (leeftijd maakt niet uit), mits allen op hetzelfde adres wonen.
  • Medewerkers van verpleeghuizen en verzorgingstehuizen voor hun cliënten.
  • Kinderen voor hun bejaarde ouders.
  • Kredietbanken en stadsbanken kunnen schriftelijk een betalingsregeling aanvragen voor hun cliënten.

    www.menzis.nl/klantenservice/betaling-zorgpremie/betalingsregeling

Cookies
door Cookies Jan 21, 2017 om 12:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar is TS ook niet echt handig op het web.;-)

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2017 om 10:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

U heeft wel een p.c. zie ik, dus waarom regel je dit dan zelf niet door een account voor haar aan te maken op Menzis?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 21, 2017 om 11:33
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mijn moeder is 82, ze kan de laptop die van mijn vader was niet eens aanzetten. Toch gebruikt ze bij de Iza, Nuon, Ziggo en Belastingdienst haar mail cq DigiD . Heel eenvoudig met hulp van mij. En ik hoef er niet eens de deur voor uit.

ja
door jackyh - Jan 21, 2017 om 12:30
953 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom haalt u de leeftijd er bij heeft er n.l. niets mee te maken. Je wilt of je wilt het niet. Ik heb geen mobiel en heb ook geen interesse om die te nemen en dat heeft niets met mijn leeftijd te maken. Ben het met de anderen. Maak een account voor haar op uw pc. Klaar is Kees.

ha
door halex - Jan 21, 2017 om 12:38
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Gefeliciteerd, door namens uw moeder dit verhaal op internet te zetten, hebt u uw eigen vraag beantwoord.

edrick3
door edrick3 - Jan 21, 2017 om 12:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens een telefoontje aan gewaagd?

jo
door jorisw - Jan 21, 2017 om 16:23
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is de link tussen leeftijd en het hebben van een PC en email? Ik heb een oom van 95 die dagelijks op internet zit en alles digitaal doet. Mijn vader is bijna 80 en klaagt als hij een keer dingen op papier moet doen.

wi
door wilhelmina59 Jan 22, 2017 om 12:20
519 Antwoorden / 0 Vragen

Digibeet is niet leeftijdsgebonden.
bvd

Cookies
door Cookies Jan 22, 2017 om 12:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wilhelmina59, dat klopt helemaal, maar leeftijd wordt wel als argument opgevoerd door topicstarter.

aurora1
door aurora1 - Jan 21, 2017 om 18:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Telefoneren, brief sturen, dat u het voor haar regelt?

Ro
door Roger Thomas - Jan 21, 2017 om 23:06
26 Antwoorden / 1 Vragen

Dat kan ook door even te bellen met het klantenservice telefoon nummer 088-222 44 44. U kunt dan telefonisch om een gespreide betaling vragen. Ik heb het ook zo gedaan.

br
door bravehenk - Jan 22, 2017 om 12:31
206 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn haren staan recht overeind na het lezen van dit topic.
Uw moeder heeft haar hele leven als het goed is voor u gezorgd,nou kan u wat terug doen en dan haakt u af met allerlei smoezen.
Is het nou zoveel moeite omdat voor haar te doen.
Ik ben ook op leeftijd maar doe alles via de computer leeftijd zegt niets er zijn mensen van 20 die allergisch zijn van computers maar ook van boven de 90 die lekker skypen en mailen met kinderen en klein kinderen achter klein kinderen.

groeten Henk