Vragen gesteld door: daehanminguk
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jun 3, 2022 om 13:39
Afgelopen december heb ik een spel gekocht in de online winkel van nintendo. de uitgever van het spel heeft aangekondigd dat zij de servers offline gaan halen. ik heb nintendo gemaild dat ik mijn geld terug wil omdat het betekent dat ik niet meer online kan spelen. in een reactie geeft nintendo aan dat het spel niet herroepen kan worden. een deel van de tekst luidt als volgt: "u hebt nintendo ... Lees meer
-
Oct 30, 2019 om 14:54
Mijn vraag is of een (geluiddempende) ondervloer wettelijk verplicht is?
in mijn huurvoorwaarden kan ik geen bepalingen vinden die een ondervloer verplichten. alleen dat een huurder, omwonenden geen overlast mag veroorzaken.
ik huur een appartement uit de jaren 50. het is hier erg gehorig. vooral van mijn bovenburen heb ik geluidsoverlast. m ... Lees meer -
Mar 11, 2018 om 14:52
Via internet heb ik een bod gedaan op een product maar de verkoper wijst het bod af. echter verstuurt hij zonder mijn akkoord toch het product met de originele prijs inclusief verzendkosten. nu zit ik thuis met het product en een rekening waarmee ik niet akkoord ben gegaan. ik heb het pakket aan de deur wel geaccepteerd.. wat nu?
Lees meer -
Apr 16, 2017 om 18:24
Wij hebben thuis last van een instabiele wifi verbinding met de connect box (compal modem) van ziggo.
in november vorig jaar zijn wij overgegaan van kpn (met een experia box) naar ziggo (met een compal modem). al vanaf het begin hebben wij problemen met internet en televisie. na de overstap zijn de problemen meteen ontstaan. de problemen zijn gedeelte opgelost nadat de ... Lees meer -
Apr 8, 2017 om 18:55
Het is een aantal jaar geleden dat ik van abonnement ben gewijzigd. wat ik nu merk is dat mobiele abonnementen nogal verschillen.
op het moment heeft vodafone 50% korting, geen aansluitkosten en heb je een abonnement bij ziggo dan krijg je ook nog eens dubbele data.
t-mobile heeft 11% korting maar zelfs zonder korting ligt t-mobile onder de 50% korting van vodafone laat staan als vodafon ... Lees meer -
Feb 4, 2016 om 18:57
Ik heb bij coolblue een chromecast 2 besteld. eenmaal bezorgd werkt de chromecast niet goed. ik heb het probleem eerst geprobeerd op te lossen met coolblue, kpn en het productforum van google maar dat leverde niks op. de tevredenheidsgarantie is inmiddels ook verlopen.
coolblue zegt dat er meerdere klanten zijn met hetzelfde probleem maar geen oplossing te hebben. "ik moet maar wachten ... Lees meer