Vragen gesteld door: miriam36
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 20, 2009 om 21:26
ík ben zeer verontrust dat ik als consument pas achteraf geinformeerd wordt over het al dan niet plaatsen van een slimme energie meter, er is mij nooit iets erover meegedeeld, ik ben dan ook niet van plan om het plaatsen van zo'n meter in mijn huis toe te staan, wat zijn de voordelen van de gewone consument die altijd op tijd zijn rekeningen betaald ?. de kosten zullen wel weer verhaald worden ... Lees meer
-
Feb 11, 2009 om 23:56
bij vista print kan/kon je 250 visitekaartjes laten (zelf) maken voor € 4,99 euro, ik heb dat gedaan en bij het bevestigen van de opdracht kwam ik erachter dat ik toestemming had gegeven om een eenmalige afschrijving te laten doen van € 17,11, dat is 3 ruim de kostprijs !! ???; er kwamen verzend- en administratiekosten en btw bij, ik heb gemail dat het ee ... Lees meer
-
Jan 28, 2009 om 02:34
op de homepage van ziggo kun je je telefoonnummer invullen, dan bellen ze gelijk terug om je een pakket aan te smeren, dat kan wel en daar hebben ze mensen genoeg voor, is niet voor klachten bedoeld maar is ziggo zelf dan wel zo eerlijk ?
dus iedereen telefoonnummer invullen en je klachten daar deponeren !!
Lees meer -
Jan 23, 2009 om 00:54
wat zijn er toch ontzettend veel klachten over " ziggo ", voorheen had ik wanadoo en had nooit klachten maat nu ze alles in 1 pakket willen gaan leveren zijn e er techisch nog helemaal niet op voorbereid maar ze willen wel een onvolledig pakket aan de mensen aansmeren.
ik snap niet dat de overheid hier niets aan doet, voorbeelden te over, het grenst gewoon a ... Lees meer