Klachten over ziggo
wat zijn er toch ontzettend veel klachten over " ziggo ", voorheen had ik wanadoo en had nooit klachten maat nu ze alles in 1 pakket willen gaan leveren zijn e er techisch nog helemaal niet op voorbereid maar ze willen wel een onvolledig pakket aan de mensen aansmeren.
ik snap niet dat de overheid hier niets aan doet, voorbeelden te over, het grenst gewoon aan pure oplichting soms ( mensen zittenal maaden op op een decoder te wachten omdat ze niet meer voorradig zijn maar ze moeten wel het vollen pond betalen )
wordt het niet een tijd om heel ziggo voor de te slepen ??
Helaas kan ik me helemaal vinden in je klacht.
Ik zit met hetzelfde probleem. Al meer dan een jaar nu. En heb nog steeds geen digitale tv. Beloftes van nieuwe decoders die worden opgestuurd worden een week later weer te niet gedaan en dan word er een service opdracht ghemaakt en dan maar weer wachten op een telefoontje van Ziggo.
Telefonie werkt ook al een paar maanden niet, Ik gebruik m heel weinig maar in nood wil ik er wel gebruik van kunnen maken. Probleem weer een paar keer voorgelegd bij Ziggo. We maken er een Service opdracht voor meneer. Moet u maar afwachten. Nornaliter moet het binnen een week opgelost zijn....
Maar ik mag wel iedere maand 49,95 laten afschrijven door hun.
Ik krijg er nu echt zoooooo genoeg van...
waarom geeft u uw bank niet de opdracht om het afgeschreven bedrag te storneren ?, dat kunt u gewoon doen, ze kunnen weinig anders doen dan het te accepteren, je kunt toch geen geld ontvangen voor produkten die niet werken ?. het is toch te gek voor woorden.
Dat er GROTE problemen bij ZIGGO ZIJN ,BREEK ME DE BEK NIET OPEN!!
Ik zou er een soapserie van kunnen schrijven,maa je hoeft me er niet over op te bellen want dankzij ZIGGO kan ik niet gebeld worden!!!
MIjn vraag is niet meer wat kan ZIGGO daaraan doen,maar is er in dit land NIEMAND??????die Ziggo aaankanpakken ??
Door al die callcenter medewerkers word ik nu al maanden met een kluitje inhet riet,en van het kastje naar de muur gestuurd.
HELP HELP HELP,of verzorg psychische bijstand
Dat er GROTE problemen bij ZIGGO ZIJN ,BREEK ME DE BEK NIET OPEN!!
Ik zou er een soapserie van kunnen schrijven,maa je hoeft me er niet over op te bellen want dankzij ZIGGO kan ik niet gebeld worden!!!
MIjn vraag is niet meer wat kan ZIGGO daaraan doen,maar is er in dit land NIEMAND??????die Ziggo aaankanpakken ??
Door al die callcenter medewerkers word ik nu al maanden met een kluitje inhet riet,en van het kastje naar de muur gestuurd.
HELP HELP HELP,of verzorg psychische bijstand
In November 2008 heb ik getracht al mijn diensten op te zeggen bij Ziggo. Ik ben namelijk helemaal klaar met ze. Geen goed beeldkwaliteit, internetverbinding die niet voor uit te branden is, als hij überhaupt een keer werkt. En wanneer je dit wil melden mag je letterlijk uren in de wacht gaan staan, voor je een ondeskundig iemand te spreken krijgt.
Het is mij gelukt om mijn internet abbo te beindigen, maar kabel televisie loopt gewoon door. Ik krijg het maar niet gestopt en betaal nog steeds hiervoor. Terwijl ik al gebruik maak van KPN Digitenne?
Wie weet hoe ik deze mafia kan stoppen, en wat ik hiervoor moet doen??
Ik hoor graag van jullie!!
ik zou een AANGETEKENDE brief schrijven,en zeker stoppen met betalen,je kan dit geld sparen
voor het geval het op een rechtzaak zou komen.zorg dat je getuigen hebt die kunnen bevestiggen dat alles niet werkte
Sinds kort heeft Ziggo het nummerherkenningsprogramma vernieuwd waardoor mijn telefoontoestel van 7 jaar oud de nummerherkenning niet meer weergeeft. Ziggo zegt dat ik een ander toestel moet kopen omdat mijn huidige telefoon verouderd is. Ik word dus onnodig op kosten gejaagd omdat Ziggo een programma aanpast??? Van compensatie in de kosten heeft men nog nooit gehoord. Kan dit zomaar? Nog even en ze passen hun Internet en televisie programmatuur zo aan dat we straks een nieuw pc en tv moeten kopen omdat die dan verouderd zijn...Klantvriendelijk??? Niet echt.
Je moet overigens al een nieuwe TV en/of een digitale ontvanger kopen om de meeste zenders te kunnen ontvangen bij Ziggo. Binnenkort gaan ze 8 analoge zenders er van af halen omdat ze zeggen dat ze bandbreedte nodig hebben voor HD TV. 8 zenders die iedereen kan ontvangen worden vervangen door 1 HD kanaal waarvan maar een zeer select groepje mensen (met en Full HD ontvanger en dito TV) kan profiteren. Om deze 8 zenders (natuurlijk verwijderen ze niet de franstalige en de tellsell kanalen) te kunnen blijven kijken moet je overstappen naar digitaal.
Al enige tijd probeer ik mijn abonnement te downgraden. On-line abonnementswijzigingen komen dus gewoon niet door. Bellen heeft geen zin want de klantservice is nooit bereikbaar. Vanmorgen, vrijdag, nog weer eens geprobeerd; zogenaamd op werkdagen bereikbaar van 9-22 uur. Gewoon een bericht van "KLANTENSERVICE IS MOMENTEEL GESLOTEN".
Heb daarnaast ook al tijden in de wacht gestaan (tegen lokaal tarief). Diverse on-line klachten verstuurd; de enige reactie die ik kreeg was dat de wijziging die ik online doorgestuurd had niet teruggevonden kon worden en of ik het opnieuw wil doen. Maar ik ben inmiddels wel gewoon 2 maanden verder (+ 2 maanden duurder abonnement). Kan ook telefonisch bij de klantenservice volgens de die mailreactie (tot 10uur 's avonds); maar ja daar kom je dus niet doorheen. Bovendien is de klantenservice om 8 uur dicht; werd me later door iemand van de bestellijn verteld. Als je je laat terugbellen, wat kan via de website, dan krijg je de bestelafdeling, binnen 3 tellen!!! Als ze nou eens mensen van die afdeling aan de klantenservice zetten. Bij de bestellijn kunnen ze je niet doorverbinden maar ook de gwenste wijziging niet doorvoeren. Grrrr!
Ben inmiddels zo ver dat ik de automatische incasso laat terugdraaien en handmatig de door mij gewenste abonnementskosten overmaak. Eens kijken hoe ze daar op reageren. Zal wel forse aanmaningen krijgen; denk ik, maar misschien dat ze dan wel kunnen reageren.
Gelukkig heb ik geen klachten over de producten zelf, internet, telefoon en digitale TV, heb ik allemaal al sinds Multikabel. Misschien is het laten wijzigen van mijn product wel helemaal geen goed idee.
Al enige tijd probeer ik mijn abonnement te downgraden. On-line abonnementswijzigingen komen dus gewoon niet door. Bellen heeft geen zin want de klantservice is nooit bereikbaar. Vanmorgen, vrijdag, nog weer eens geprobeerd; zogenaamd op werkdagen bereikbaar van 9-22 uur. Gewoon een bericht van "KLANTENSERVICE IS MOMENTEEL GESLOTEN".
Heb daarnaast ook al tijden in de wacht gestaan (tegen lokaal tarief). Diverse on-line klachten verstuurd; de enige reactie die ik kreeg was dat de wijziging die ik online doorgestuurd had niet teruggevonden kon worden en of ik het opnieuw wil doen. Maar ik ben inmiddels wel gewoon 2 maanden verder (+ 2 maanden duurder abonnement). Kan ook telefonisch bij de klantenservice volgens de die mailreactie (tot 10uur 's avonds); maar ja daar kom je dus niet doorheen. Bovendien is de klantenservice om 8 uur dicht; werd me later door iemand van de bestellijn verteld. Als je je laat terugbellen, wat kan via de website, dan krijg je de bestelafdeling, binnen 3 tellen!!! Als ze nou eens mensen van die afdeling aan de klantenservice zetten. Bij de bestellijn kunnen ze je niet doorverbinden maar ook de gwenste wijziging niet doorvoeren. Grrrr!
Ben inmiddels zo ver dat ik de automatische incasso laat terugdraaien en handmatig de door mij gewenste abonnementskosten overmaak. Eens kijken hoe ze daar op reageren. Zal wel forse aanmaningen krijgen; denk ik, maar misschien dat ze dan wel kunnen reageren.
Gelukkig heb ik geen klachten over de producten zelf, internet, telefoon en digitale TV, heb ik allemaal al sinds Multikabel. Misschien is het laten wijzigen van mijn product wel helemaal geen goed idee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer