mi
door miriam36 Jan 23, 2009 om 00:54
Computers & telefonie

Klachten over ziggo

wat zijn er toch ontzettend veel klachten over " ziggo ", voorheen had ik wanadoo en had nooit klachten maat nu ze alles in 1 pakket willen gaan leveren zijn e er techisch nog helemaal niet op voorbereid maar ze willen wel een onvolledig pakket aan de mensen aansmeren.

ik snap niet dat de overheid hier niets aan doet, voorbeelden te over, het grenst gewoon aan pure oplichting soms ( mensen zittenal maaden op op een decoder te wachten omdat ze niet meer voorradig zijn maar ze moeten wel het vollen pond betalen )

wordt het niet een tijd om heel ziggo voor de te slepen  ??

2966 65 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 23, 2009 om 08:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas kan ik me helemaal vinden in je klacht.

Ik zit met hetzelfde probleem. Al meer dan een jaar nu. En heb nog steeds geen digitale tv. Beloftes van nieuwe decoders die worden opgestuurd worden een week later weer te niet gedaan en dan word er een service opdracht ghemaakt en dan maar weer wachten op een telefoontje van Ziggo.

Telefonie werkt ook al een paar maanden niet, Ik gebruik m heel weinig maar in nood wil ik er wel gebruik van kunnen maken. Probleem weer een paar keer voorgelegd bij Ziggo. We maken er een Service opdracht voor meneer. Moet u maar afwachten. Nornaliter moet het binnen een week opgelost zijn....

Maar ik mag wel iedere maand 49,95 laten afschrijven door hun.

Ik krijg er nu echt zoooooo genoeg van...

ve
door verwijderd - Jan 26, 2009 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom geeft u uw bank niet de opdracht om het afgeschreven bedrag te storneren ?, dat kunt u gewoon doen, ze kunnen weinig anders doen dan het te accepteren, je kunt toch geen geld ontvangen voor produkten die niet werken ?. het is toch te gek voor woorden.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2009 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat er  GROTE problemen bij ZIGGO ZIJN ,BREEK ME DE BEK NIET OPEN!!

Ik zou er een soapserie van kunnen schrijven,maa je hoeft me er niet over op te bellen want dankzij ZIGGO kan ik niet gebeld worden!!!

MIjn vraag is niet meer wat kan ZIGGO daaraan doen,maar is er in dit land NIEMAND??????die Ziggo aaankanpakken ??

Door al die callcenter medewerkers word ik nu al maanden met een kluitje inhet riet,en van het kastje naar de muur gestuurd.

HELP HELP HELP,of verzorg psychische bijstand

ve
door verwijderd - Jan 26, 2009 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat er  GROTE problemen bij ZIGGO ZIJN ,BREEK ME DE BEK NIET OPEN!!

Ik zou er een soapserie van kunnen schrijven,maa je hoeft me er niet over op te bellen want dankzij ZIGGO kan ik niet gebeld worden!!!

MIjn vraag is niet meer wat kan ZIGGO daaraan doen,maar is er in dit land NIEMAND??????die Ziggo aaankanpakken ??

Door al die callcenter medewerkers word ik nu al maanden met een kluitje inhet riet,en van het kastje naar de muur gestuurd.

HELP HELP HELP,of verzorg psychische bijstand

ve
door verwijderd - Jan 27, 2009 om 02:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

In November 2008 heb ik getracht al mijn diensten op te zeggen bij Ziggo. Ik ben namelijk helemaal klaar met ze. Geen goed beeldkwaliteit, internetverbinding die niet voor uit te branden is, als hij überhaupt een keer werkt. En wanneer je dit wil melden mag je letterlijk uren in de wacht gaan staan, voor je een ondeskundig iemand te spreken krijgt.

Het is mij gelukt om mijn internet abbo te beindigen, maar kabel televisie loopt gewoon door. Ik krijg het maar niet gestopt en betaal nog steeds hiervoor. Terwijl ik al gebruik maak van KPN Digitenne?

Wie weet hoe ik deze mafia kan stoppen, en wat ik hiervoor moet doen??

Ik hoor graag van jullie!!

ve
door verwijderd - Jan 27, 2009 om 08:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou een AANGETEKENDE brief schrijven,en zeker stoppen met betalen,je kan dit geld sparen

voor het geval het op een rechtzaak zou komen.zorg dat je getuigen hebt die kunnen bevestiggen dat alles niet werkte

ve
door verwijderd - Feb 6, 2009 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds kort heeft Ziggo het nummerherkenningsprogramma vernieuwd waardoor mijn telefoontoestel van 7 jaar oud de nummerherkenning niet meer weergeeft. Ziggo zegt dat ik een ander toestel moet kopen omdat mijn huidige telefoon verouderd is. Ik word dus onnodig op kosten gejaagd omdat Ziggo een programma aanpast??? Van compensatie in de kosten heeft men nog nooit gehoord. Kan dit zomaar? Nog even en ze passen hun Internet en televisie programmatuur zo aan dat we straks een nieuw pc en tv moeten kopen omdat die dan verouderd zijn...Klantvriendelijk??? Niet echt.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2009 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet overigens al een nieuwe TV en/of een digitale ontvanger kopen om de meeste zenders te kunnen ontvangen bij Ziggo. Binnenkort gaan ze 8 analoge zenders er van af halen omdat ze zeggen dat ze bandbreedte nodig hebben voor HD TV. 8 zenders die iedereen kan ontvangen worden vervangen door 1 HD kanaal waarvan maar een zeer select groepje mensen (met en Full HD ontvanger en dito TV) kan profiteren. Om deze 8 zenders (natuurlijk verwijderen ze niet de franstalige en de tellsell kanalen) te kunnen blijven kijken moet je overstappen naar digitaal.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2009 om 12:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al enige tijd probeer ik mijn abonnement te downgraden. On-line abonnementswijzigingen komen dus gewoon niet door. Bellen heeft geen zin want de klantservice is nooit bereikbaar. Vanmorgen, vrijdag, nog weer eens geprobeerd; zogenaamd op werkdagen bereikbaar van 9-22 uur. Gewoon een bericht van "KLANTENSERVICE IS MOMENTEEL GESLOTEN".

Heb daarnaast ook al tijden in de wacht gestaan (tegen lokaal tarief). Diverse on-line klachten verstuurd; de enige reactie die ik kreeg was dat de wijziging die ik online doorgestuurd had niet teruggevonden kon worden en of ik het opnieuw wil doen. Maar ik ben inmiddels wel gewoon 2 maanden verder (+ 2 maanden duurder abonnement). Kan ook telefonisch bij de klantenservice volgens de die mailreactie (tot 10uur 's avonds); maar ja daar kom je dus niet doorheen. Bovendien is de klantenservice om 8 uur dicht; werd me later door iemand van de bestellijn verteld. Als je je laat terugbellen, wat kan via de website, dan krijg je de bestelafdeling, binnen 3 tellen!!! Als ze nou eens mensen van die afdeling aan de klantenservice zetten. Bij de bestellijn kunnen ze je niet doorverbinden maar ook de gwenste wijziging niet doorvoeren. Grrrr!

Ben inmiddels zo ver dat ik de automatische incasso laat terugdraaien en handmatig de door mij gewenste abonnementskosten overmaak. Eens kijken hoe ze daar op reageren. Zal wel forse aanmaningen krijgen; denk ik, maar misschien dat ze dan wel kunnen reageren.

Gelukkig heb ik geen klachten over de producten zelf, internet, telefoon en digitale TV, heb ik allemaal al sinds Multikabel. Misschien is het laten wijzigen van mijn product wel helemaal geen goed idee.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2009 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al enige tijd probeer ik mijn abonnement te downgraden. On-line abonnementswijzigingen komen dus gewoon niet door. Bellen heeft geen zin want de klantservice is nooit bereikbaar. Vanmorgen, vrijdag, nog weer eens geprobeerd; zogenaamd op werkdagen bereikbaar van 9-22 uur. Gewoon een bericht van "KLANTENSERVICE IS MOMENTEEL GESLOTEN".

Heb daarnaast ook al tijden in de wacht gestaan (tegen lokaal tarief). Diverse on-line klachten verstuurd; de enige reactie die ik kreeg was dat de wijziging die ik online doorgestuurd had niet teruggevonden kon worden en of ik het opnieuw wil doen. Maar ik ben inmiddels wel gewoon 2 maanden verder (+ 2 maanden duurder abonnement). Kan ook telefonisch bij de klantenservice volgens de die mailreactie (tot 10uur 's avonds); maar ja daar kom je dus niet doorheen. Bovendien is de klantenservice om 8 uur dicht; werd me later door iemand van de bestellijn verteld. Als je je laat terugbellen, wat kan via de website, dan krijg je de bestelafdeling, binnen 3 tellen!!! Als ze nou eens mensen van die afdeling aan de klantenservice zetten. Bij de bestellijn kunnen ze je niet doorverbinden maar ook de gwenste wijziging niet doorvoeren. Grrrr!

Ben inmiddels zo ver dat ik de automatische incasso laat terugdraaien en handmatig de door mij gewenste abonnementskosten overmaak. Eens kijken hoe ze daar op reageren. Zal wel forse aanmaningen krijgen; denk ik, maar misschien dat ze dan wel kunnen reageren.

Gelukkig heb ik geen klachten over de producten zelf, internet, telefoon en digitale TV, heb ik allemaal al sinds Multikabel. Misschien is het laten wijzigen van mijn product wel helemaal geen goed idee.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2009 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Oktober 2008 gebruikgemaakt van de Aktie: Alles in 1 pakket van Ziggo. (49,95)  Als bestaande klant van Ziggo zou ik, nadat ik een antwoordkaart had ingestuurd een gratis digitale ontvangen krijgen. Daarnaast zou mijn bestaande internet verbinding worden verhoogd. Ook zou ik dan gratis kunnen telefoneren naar andere klanten van Ziggo. Nooit heb ik hierop een reactie ontvangen. 10 tallen keren gebeld. Een klacht ingediend, waarop ik nooit een reactie op heb ontvangen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ze beloven van alles, maar er wordt geen actie ondernomen. Vandaag 7 februari 2009, nu 5 maanden later, heb ik nog steeds geen van het beloofde ontvangen. Het is ontzettend slecht zaken doen met Ziggo. Dit bedrijf zou door de overheid gestopt moeten worden. Het management moeten ze snel op straat schoppen en de calcenters snel opheffen zodat er rechtstreeks contact kan worden gelegd met mensen die meteen een klacht kunnen oplossen.

Bram van Leeuwen Roosendaal

ve
door verwijderd - Feb 7, 2009 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

ConsuWijzer is het loket van de overheid voor consumenten. Hoe meer klachten over Ziggo er binnen komen, hoe eerder de overheid actie zal ondernemen tegen het bedrijf Ziggo.

Ga naar :

http://www.consuwijzer.nl/

en dien uw klacht in

ve
door verwijderd - Feb 8, 2009 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem nooit een alles-in-één-pakket, hoe gunstig dit financieel gezien ook klinkt. Spreid het risico: u betaalt wel wat meer, maar het voorkomt een hoop ergernis !

ve
door verwijderd - Feb 8, 2009 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De verzender dient te bewijzen, dat het pakket verstuurd is en niet met een aantekening in de eigen administratie uiteraard, maar met een door de ontvanger ondertekend ontvangstbriefje.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2009 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

In September 2008 kreeg ik opeens van Ziggo bericht dat er een decoder naar mijn adres was gestuurd. Aangezien ik niets had besteld natuurlijk direct gaan bellen met hun klantenservice. Super irritant dat men dan gewoon glashard beweert dat dit wel door mij is besteld echter na 3 tot 4 keer bellen vertelde ze mij dat de decoder op mijn naam was besteld via een dealersite en dat ik hem maar gewoon moest weigeren, komt alles weer goed meneer. Eind September is deze door mij persoonlijk geweigerd en ging er eigenlijk vanuit dat hiermee alles opgelost zou zijn.. Tot mijn grote verbazing komt Ziggo in December 2008 opeens met een rekening van Euro 150 aanzetten.. Wederom bellen en klantenservice zegt uiteindelijk een creditnota toe binnen 2 weken. Inmiddels het bedrag laten storneren en vandaag onderstaande reactie van Ziggo ontvangen: Geachte heer XXXX, U heeft ons een klacht gestuurd over de factuur met betrekking tot een niet door u geaccepteerde decoder+smartcard. In antwoord hierop delen wij u mede dat het verzoek om creditering van de kosten van de decoder en smartcard door de verantwoordelijke afdeling is afgewezen, omdat uit de gegevens die zij opgevraagd hebben blijkt dat het pakket bij 1e aanbieding is afgeleverd op uw adres. Voor wat betreft het door u gestelde dat het niet u verantwoording is wat er met de decoder is gebeurd delen wij u mede dat wij helaas van mening zijn dat de decoder dient te worden betaald en voor wat betreft u stelt dat u gewoon de kabeltelevisie en digitale televisie betaald en meer niet spijt het ons u te moeten mededelen dat het een onlosmakelijk verbonden is met het ander.Ons advies om een onnodig probleem uit de weg te gaan is dan ook dat u beter de decoder kunt betalen.

[edit- naam verwijderd door de redactie]

Afdeling Klantenservice
Ziggo"

Hierop is maar een antwoord mogelijk, Meneer [edit- naam verwijderd door redactie], ik zie U graag voor de rechter!!

Ziggo weigert tot op heden een afleverbewijs of bestelopdracht voor te leggen.. advies aan iedereen, plaats gewoon een schotel bent U in ieder geval van een hoop gestress met Ziggo af.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2009 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je problemen hebt met nummerherkenning en je hebt een moderne telefoon met fsk nummerweergave. Haal dan een minuut de stroom van je draadloze telefoon (alleen de 220 stekker, alle snoeren in het modem laten zitten). Deze tip las ik op het Ziggo forum en het werkte bij een Panasonic telefoon.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2009 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik bij XS4ALL gedaan, nu heb ik geen verbinding

ve
door verwijderd - Feb 12, 2009 om 04:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb ook nog steeds problemen, ik moet zeggen dat ik afgelopen maand niet veel klachten had. Maar momenteel begint het weer van voor afaan! Internet verbinding dat weg valt vanuit het niets (en helemaal lastig als je een uitzending van Kassa bijvoorbeeld bekijkt want dit word zonder pardon dan afgekapt! En aangeziener meerdere dingen zijn dat op een zelfde manier afgekaps word is het dus niet bepaald prettig te noemen. Maar ook bijvoorbeeld een klanten service dat nog steeds niet goed is, je belt en word afgeschilderd als een dom mens dat nergens van af weet. Ookal heb je veel meer ervaring en kennis dan de telefoonist(e). Zelfs de technische dienst schijnt het verstand en de kennis  van een kleuter te hebben!

Zoals ik al eens eerder gemeld had, ik kom van @home af. Een half jaar VOOR het ziggo werd had ik al problemen van diverse aard. Voornamelijk de klantenservice en de verbinding dat te wenzen over liet. En nu heb ik nog steeds problemen! Het komt nu dus al aardig richting 2 jaar dat ik problemen heb, en nog steeds weigerd ziggo te luisteren, laat staan dat ze iets willen doen! Ik heb een paar weken geleden een factuur binnen gekregen, in grijs waarden dan wel.

Totaal van bovenstaande factuur:  64,20 EUR
Verrekening van deze factuur met uw tegoed:  -61,86 EUR
Totaal nog te betalen voor deze factuur:  2,34 EUR
-----------------------------------------------------------
Uw huidig tegoed bedraagt:  0,00 EUR

Deze factuur komt voor mij als donderslag bij heldere hemel en zelfs het GKB waar ik momenteel bij zit weet van niets! Ik heb nog niet gebelt vanwege een kapotte mobiele telefoon, dus ook onmogelijk. Ik mag overigens ook 10 cent betalen per minuut dat ik bel! Met andere woorden je krijgt een factuur waarvan je niet afweet, geen verdere post of toegevoegde brief waarom, en dan nog eens bellen met ze 10ct per minuut! SCHANDE!

ve
door verwijderd - Feb 12, 2009 om 04:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry voor deze 2e post direct na de eerste, maar dit is denk ik wel interresant om toe te voegen. Ik heb net een aardig boze brief verstuurd naar ziggo per formulier dat op hun website te vinden is (ookal mag je er behoorlijk om zoeken!), tevens heb ik tijdens het invullen van het formulier een bericht gekregen van storing in mijn regio. Ik dacht, ach ja zal eens niet zo zijn. Dus ik open in een nieuw tabblad en ja hoor, een waslijst aan storingen! en tevens 1 onderhouds taak! Ik copieer voor jullie:

Storing
    Groepsstoring
sinds zaterdag 3 januari 13.51 uur
Ondervindt u problemen bij het inloggen in uw e-mailprogramma?
Vult u dan bij uw gebruikersnaam uw volledige e-mailadres in.
Bijvoorbeeld: uw e-mailadres is j.jansen@ziggo.nl , vul dan bij gebruikersnaam in uw e-mailprogramma niet j.jansen in maar j.jansen@ziggo.nl

Kunt u nog steeds niet inloggen, probeer dan uw wachtwoord te wijzigen.
U kunt dit doen via www.ziggo.nl waar u rechtsboven kiest voor webmail.
Vervolgens kiest u voor Instellingen Wijzigen en daarna voor de optie Wachtwoord Vergeten. Wijzig hier uw wachtwoord en vul dit nieuwe wachtwoord in, in uw e-mailprogramma.
    Groepsstoring
van maandag 9 februari 11.29 uur tot maandag 9 februari 12.57 uur
De eerder vermelde storing op digitale TV zender Garuda TV is verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.
    Groepsstoring
van maandag 9 februari 11.30 uur tot maandag 9 februari 13.38 uur
De eerder vermelde storing op de TV zender AT5 is verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.
    Groepsstoring
van dinsdag 10 februari 12.37 uur tot woensdag 11 februari 07.27 uur
De eerder gemelde storing met Mijn Ziggo is verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
    Groepsstoring
van dinsdag 10 februari 13.46 uur tot dinsdag 10 februari 20.21 uur
De eerder gemelde storing in uw postcode gebied is verholpen.
Ondervindt u nu nog steeds problemen met uw telefoonverbinding?
Volgt u de onderstaande stappen om dit te verhelpen:

Stap 1: Haal gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden.
Stap 2: Indien u meerdere computers aangesloten heeft, adviseren wij u ook gedurende 30 seconden de stroom van uw router te halen.
Onze excuses voor het ongemak.

Onderhoud
    Lopende Werkzaamheden
van dinsdag 10 februari 06.00 uur tot woensdag 18 februari 00.00 uur
Om de kwaliteit van Eredivisie Live op Digitale Televisie te optimaliseren is de huidige frequentie omgezet naar een minder storingsgevoelige frequentie.

Indien u gebruik maakt van een Favorietenlijst, dan dient u wel deze zenders opnieuw toe te voegen.

Wij adviseren u hiervoor om hiervoor de handleiding van de digitale ontvanger te raadplegen.
http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/

Onze excuses voor de overlast.

klinkt allemaal leuk he, excuses aanbieden. maar wat koop ik daar voor? niets!!!!

ve
door verwijderd - Feb 12, 2009 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ten eerste, laatste 2 berichten waren dus van mij, ik stond ingelogd maar kassa forum beslood blijkbaar dit als ingelogd aan te nemen... maar goed, misschien een tip voor de admins hier?

dan het e-mailtje terug van gister nacht, zoals ik al zei ik heb een behoorlijk kwaad e-mailtje verstuurd naar ziggo. Je zou verwachten dat ziggo hierop direct zou reageren met excuses etc etc.. nee hoor! totaal niets! Het is niet meer als een standaard e-mail dat elke klant mee word afgepoeiert! Leest u zelf:

Geachte heer XXXXXXX,

Via de website heeft u een vraag gesteld over uw Ziggo-diensten.

De volgende handelingen lossen mogelijk het probleem op:

- Haal de netwerkkabel welke uw pc met uw modem verbindt uit uw modem
- Haal het modem van de spanning.
- Schroef de witte Coax-kabel achter uit de modem.
- Wacht (minimaal) 5 minuten.
- Schroef allereerst de witte Coax-kabel weer goed vast.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wacht tot de lampjes constant branden.
- Sluit de netwerkkabel weer aan op het modem.

Indien u een router heeft:

- Haal de netwerkkabel welke uw router met uw modem verbindt uit uw modem.
- Haal het modem van de spanning.
- Haal ook de router van de spanning.
- Schroef de witte Coax-kabel achter uit de modem.
- Wacht (minimaal) 5 minuten.
- Schroef allereerst de witte Coax-kabel weer goed vast.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wacht tot de lampjes constant branden.
- Sluit de netwerkkabel weer aan op het modem.
- Zet de router terug op de spanning.

Wanneer dit het probleem niet oplost kunt u de verbinding testen door een rechtstreekse verbinding te maken (indien dit nog niet het geval is). Een rechtstreekse verbinding maakt u op de volgende manier:

- Ontkoppel de netwerkkabel die modem en router verbindt van de router.
- Haal het modem nogmaals van de spanning en wacht enkele seconden.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wanneer alle lampjes weer correct branden mag de kabel rechtstreeks op de pc aangesloten worden.

De problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u dan graag verder.

Via e-mail kunnen wij u namelijk slechts beperkte ondersteuning bieden bij het oplossen van technische problemen. De oorzaak van het probleem kan alleen worden achterhaald met het uitvoeren van verschillende tests. Wij vragen u daarom te bellen met onze Klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mischien is het voor kassa weer een teken om opnieuw te kijken naar dit onderwerp? Blijkbaar is ziggo net zo hard bezig om klanten kwaad te maken zoals altijd! De maat is vol voor mij, morgen komt mijn mentor (St. Limor) weer langs en ik leg het haar even voor, meteen dat ik hier mee naar de rechter wil. Misschien leuk voor kassa om mee te gaan mocht dit allemaal kunnen? Misschien een goed iets dat we allemaal samen de claim indienen, staan we ter alle tijden een stuk sterker en is de kans van falen ook erg klein.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Okay, ik heb nu toch wel goed nieuws lijkt me! Ookal blijf ik eerlijk gezegt nuchter er onder, onder het motto van eerst zien dan geloven. Maar oke, ik belde ze op vanwege de vreemde factuur die ik ontvangen had. Met ongeveer 2 minuutjes kreeg ik al een telefoonist aan de lijn, uitzonderlijk snel en mocht zeker tijd worden! Na veel doorspitten van de telefoonist kreeg hij het antwoord dat het waarschijnlijk door mijn vele (al dan niet laatste) e-mails zijn(is). Dus ook in zijn ogen waarschijnlijk een gevoel van stap niet naar de rechter. Hij vertelde mij ook dat er inderdaad veel mensen daar zaten die het 'verstand'  niet hadden om daar te zitten en spreken met klanten aldus hem. Dit zou Kassa waarschijnlijk ook als muziek in de oren klinken net als iedereen hier, dit houd in dat Ziggo mensen inhuurd die NIET gekwalificeerd zijn voor dit werk! Ook zag deze medewerker de vele e-mails die ik verzonden had en vertelde mij dat dit nooit had mogen gebeuren en dat dit per direct opgelost moest worden. Ik heb hem een compliment moeten geven voor hoe hij mij als klant heeft behandeld! En zonder meer waar, ik hoop dat u ook deze medewerker krijgt! Petje af voor deze man!

Deze medewerker heeft mij doorverbonden met mijn goedkeuring aan de technische dienst, hier kreeg ik een andere man aan de telefoon na ongeveer 8 minuten. Weer snel dus! Deze had blijkbaar even wat meer stress maar niet te min hielp meneer mij perfect! Ook deze zag de vele emails en zei voor hij ook maar iets vroeg dat het er op leek dat er een monteur direct had langs moeten komen. Hij moest echter van zijn baas wel vragen of ik de tips in de standaard emails had opgevolg, wat natuurlijk een ja is. Dus er is per direct een afspraak gemaakt voor maandag middag, ik moest echter wel vanaf 12 uur tot 18 uur thuis zijn. De medewerker vertelde mij dat ik verbaast klonk, tja, na 2 jaar eindelijk iets voor elkaar krijgen is natuurlijk verbazend genoeg lijkt me. Na het vertellen dat ik door velen van zijn collega's van het kastje naar de muur werd verwezen en niet netjes behandeld te werd, zei hij direct: "ik geloof u zonder problemen daarin, ik heb inderdaad veel collega's die niet netjes met de klant kunnen omgaan laat staan goed willen luisteren. Ook zitten er veel tussen die hier niet thuis horen als het om scholing gaat" Met andere woorden, wat de eerste medewerker al mij vertelde is de waarheid ook nog eens!

Ik wacht de afspraak af en laat jullie zo snel mogelijk meer weten na het avond eten van maandag (reken rond 7 uur), of de monteur nou geweest is of niet!Ik blijf de stappen richting de rechter natuurlijk wel voort zetten, ik wil mijn geld terug en doe het niet voor ongeveer 60 euro terug! Mijn mentor gaat mij hierin ook helpen waar mogelijk.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben jl 2 febr overgestapt van z 1 incl internet z 2 en telefoon met volop bellen altijd, naar alles-in-1 plus pakket (59,95 euro incl onbeperkt bellen en 10mb/s internet) met de mededeling dat ik de aangevraagde digitale tv harddisk recorder binnen 14 dagen zou ontvangen.

de verhoogde internetsnelheid ging een paar dagen later in en de recorder had ik al 11 febr in huis, dus dat viel reuze mee.

de telefoon heb ik ruim 2 jr en op een zondag en een doordeweekse dag na, altijd functioneel geweest.

al met al heb ik over ziggo tot dusver geen klachten, ja de telefonische bereikbaarheid duurt wel lang, maar hangt ook van het tijdstip af, denk ik.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

geen probleem, hangt zeker af van de postcode

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Dit zou Kassa waarschijnlijk ook als muziek in de oren klinken net als
iedereen hier, dit houd in dat Ziggo mensen inhuurd die NIET
gekwalificeerd zijn voor dit werk!"

Mijn gedachten waren het al om aan het zetten in "niet geschikt voor welk werk dan ook". Ik denk, dat het niet ver bezijden de waarheid is. Het afgetraptheidsgehalte van dit soort telefonische hulpdiensten is behoorlijk groot.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn gedachten waren het al om aan het zetten in "niet geschikt voor
welk werk dan ook". Ik denk, dat het niet ver bezijden de waarheid is.
Het afgetraptheidsgehalte van dit soort telefonische hulpdiensten is
behoorlijk groot.

Gelukkig is het Nederlands van de meeste Ziggo medewerkers in ieder geval een stuk beter te begrijpen dan dit.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring met de helpdesk van Ziggo tot nu toe is dat ik beleefd te woord gestaan ben.
Ook kwam beide keren binnen 3 dagen een monteur langs volgens afspraak.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Gelukkig is het Nederlands van de meeste Ziggo medewerkers in ieder geval een stuk beter te begrijpen dan dit."

Of iets te begrijpen is, is een beoordeling, die je niet kunt maken. Of je het zelf begrijpt, wel.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2009 om 20:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Begin dit jaar kreeg ik een nieuwsbrief van Ziggo,waarin stond dat je voor het bedrag van 1 abonnement meerdere digitale decoders in huis mocht hebben. Ik kreeg van iemand een kastje kado en wilde dit aanmelden. Het was immers toch gratis. Ik belde met Ziggo en vroeg dit nog even na de eerste juffrouw die ik kreeg zei dat het waar was en de tweede juffrouw zei dat ik toch extra voor dit kast moest betalen, omdat Ziggo hier technisch nog niet mee klaar was. Mijn verwondering is wel dat ik een extra smartcard kan aanmelden, maar dat het technisch niet mogelijk is om dit extra in rekening te brengen. Dit is Holland op zijn smalst.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2009 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals beloofd een bericht nadat de monteur van ZIGGO was langs geweest, de des betreffende monteur kwam mij wat sagereinig over in het begin. Maar goed, valt mee te leven en later tijdens het gesprek klaarde hij dan ook wel erg op moet ik zeggen. Hij heeft per direct het kabel netwerk van uit de muur nagekeken, dit scheen perfect te zijn. En al gauw werd het verhaald dat of de modem dan het nieuwe systeem niet aan zou kunnen of de computer LAN poort zou een probleem zijn. Kan echter niet, dit is al 3 keer nagekeken en bovendien doet het internet precies het zelfde als met 3 andere computers die hier gestaan hebben waaronder 1 laptop. Dan zouden die 3 dus ook een defecte LAN poort moeten hebben en dat zou wel heel toevallig zijn!
Ook vertelde hij mij dat ik een te duur internet abbonement had (klopt ook en ben ik dus ook mee bezig) en mijn pc word ook nog eens afgekraakt.

Maar goed, zijn nu zo'nuur verder en in dat kleine uurtje is het internet al 3 keer offline geweest! wel voor korte periodes, maar toch... Het lag dus niet aan mijn modem en mijn pc! Ik wacht nog even af tot morgen of overmorgen, als het dan nog steeds zo is dan ga ik niet eens meer ziggo waarschuwen, dan is het per direct einde verhaal!

ve
door verwijderd - Mar 4, 2009 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit mag ook wel eens gezegd worden.
Iedereen geeft af op Ziggo maar ik heb nog nooit problemen gehad. Ik ken veel mensen welke een Ziggo pakket hebben. Ook hun hebben weinig problemen.

Ik zou wel eens van Ziggo willen weten wat het Percentage klachten is. Als je 2 miljoen aansluitingen hebt en je hebt 20000 klachten is het altijd nog maar 1 procent.
Tuurlijk is 20000 klachten veel maar in verhouding valt het nog wel mee.
Iedereen praat altijd over de klachten maar niemand hoor je als het goed gaat.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2009 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas ben ik een van die 2000? Sorry maar wat heb ik daar nu aan?

ve
door verwijderd - Mar 7, 2009 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het blijft een gebed zonder einde...het ziggo verhaal. Ook ik heb ernstige problemen met ziggo. Was het niet zo een treurig verhaal ineens zou ik het als een hele goede grap kunnen zien

September 2008 telefonisch een Humax hd decorder besteld...Begin november een samsung hd decorder ontvangen met een factuur van 150 euro hoger dan de humax.

Bellen met de klantenservice (gemiddeld een uur wachttijd)...meerdere e-mails verstuurd ( zonder tegenbericht)..........eindelijk een retouradres voor de foutieve decorder ontvangen en deze op 5 november teruggestuurd.  De uitdruklelijke bevestiging van de klantenservice , dat de rekening verwijderd zou worden en de juiste decorder onmiddellijk mijn kant op kwam.

Niets dus...behalve regelmatige aanmaningen voor de te hoge rekening voor een decorder die al niet meer in mijn bezit was...en uiteindelijk de mededeling dat het bedrag per eind december van mijn rekening afgeschreven zou worden. Ik heb onmiddellijk het bedrag teruggevorderd en de automatische incasso ingetrokken. Ook heb ik de overeenkomst voor de levering van kabeltelevisie per 1 maart 2009 opgezegd. (Internet en telefonie heb ik al in augustus 2008 bij telfort genomen...na eindeloze problemen met ziggo...nu eindelijk een redelijk betrouwbare internetaanbieder)

De aanmaningen blijven komen...voor een decorder die een..fout geleverd is door Ziggo...twee al per 5 november 2008 geretourneerd is....

HOPELOOS  en zwaar IRRITANT.... HELP!

ve
door verwijderd - Mar 7, 2009 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

CONTACT
KASSA

Hier
kunt u uw vragen, opmerkingen of klachten e-mailen naar de redactie van
Kassa. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer bij te voegen zodat
wij u eventueel voor overleg kunnen bellen. Mail naar kassa@vara.nl
als u een bestand wilt meesturen. Schrijven kan ook naar: postbus 3000,
1200 CZ in Hilversum.Voor juridisch advies kunt u ook contact opnemen
met Stichting de Ombudsman. Ze zijn te bereiken van 10.00 tot 13.30 uur
op het telefoonnummer 0900-6722722 (30 ct. per minuut).

ve
door verwijderd - Mar 11, 2009 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ook ik heb een alles in 1 abonnement bij Ziggo. Wij hebben de digitale HD ontvanger erbij besteld. Die zou geinstalleerd worden door een monteur. Die kwam maar had niks bij zich, terwijl ik daar aan de telefoon nog speciaal naar gevraagd heb. Die man kon alleen internet en telefoon aansluiten maar geen digitale tv want geen kastje! Vervolgens 5 keer gebeld waar de decoder bleef, de ene keer hadden we het al gehad volgens hun systeem, de andere keer was er niks bekend de volgende keer weer wat anders. Uiteindelijk na 4 maanden de decoder gekregen. Nu is wel steeds de 50 euro voor het abonnement van mijn rekening afgegaan. Nu heb ik weer een rekening gekregen maar heb het bedrag terug laten boeken. Ik betaal nu het bedrag van de rekening minus de maandbedragen van wanneer ik geen decoder had.

Ik heb een aantal keer met de klantenservice gebeld om dit financiele probleem op te lossen maar het antwoord wat je krijgt is: mevrouw als u dat wilt doen moet u dat doen. Wij geven geen credit nota. Dan wordt u afgesloten als u niet betaald Geen medewerking, niks!!
Alles in 1 is volgens hen tv + internet + telefoon, maar ze adverteren met digitale televisie en die krijg je niet zonder decoder. Dan moet je dat ook leveren.

Zijn er mensen die dit herkennen of er inmiddels een oplossing voor bedenken. Want ik wil niet betalen voor iets wat ik niet krijg maar aan deurwaarder of rechtzaak zit ik ook niet op te wachten!

ve
door verwijderd - Mar 11, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik betaal nu het bedrag van de rekening minus de maandbedragen van wanneer ik geen decoder had.

Dus u wilt helemaal niets betalen voor de maanden dat u nog geen decoder had ? Heeft u al die maanden helemaal geen tv gekeken, geinternet of gebeld ?
Een tegemoetkoming is misschien wel redelijk in de vorm van b.v. een tijdje gratis digitaal totaal pakket, maar om voor al die maanden helemaal niets te willen betalen lijkt me niet echt redelijk.

Mijn ervaring is dat zolang je zelf redelijk blijft Ziggo wel degelijk een redelijke compensatie aanbied.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2009 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

jarenlang ben ik klant geweest van multikabel, en sinds vorig jaar dus ook ziggo. De lagere prijs bij de concurent tele2 heeft mij doen overstappen. Ik heb een half jaar van te voren aangegeven over te gaan stappen en heb tele 2 en ziggo 1 maand laten overlappen. Alles was volgens de regels gedaan. Ik ontving een beieidigingsoverzicht van ziggo ingaande 31 oktober. Na de overstap ontving ik ineens rekeningn voor november en december. Ik heb op weekelijkse basis contact gehad met ziggo en de klantenservice medewerkers stelde mij constant in het gelijk en schreven een nota naar de financiele administratie. Ondanks alles bleven de aanmaningen komen. Uieindelijk heb ik een medewerker gesproken die mij op paier kon toesturen dat de zaak was afgehandelt en de betaling geanuleerd. Ik wachte dit bericht af. Nu heb ik een bericht ontrvangen van het incasso bureau, met natuurlijk hogere kosten. Na een lang gesprek met een medewerker die kon zien in zijn scherm dat de rekening onterecht is moet ik dit bedrag toch gaan betalen. Op geen mogelijkheid kan ik contact leggen met de financiele administratie of ik moet langs komen aan een klantenbalie en het halfe land hiervoor afrijzen. Ik betaal het bedrag terwijl ik geheel in mijn recht dit niet hoef te betalen.

Wat een serive he?

ve
door verwijderd - May 17, 2009 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thuis hebben wij ook veel problemen sinds we alles in een van Ziggo hebben genomen... Eerst kwam de digitale ontvanger zonder smartcard... Vervolgens ging de telefoon maar niet over van KPN naar Ziggo...

Nu in mei als klap op de vuurpijl een factuur ontvangen voor 7 maanden (!) alles in een pakket! Tevens zijn de gesprekskosten vanaf december 2008 in rekening gebracht terwijl we pas sinds februari 2009 kunnen bellen met Ziggo... In de periode die gefactuureerd is zijn er zelfs kosten betaald voor het vierde kwartaal 2008 en eerste kwartaal 2009 kabeltelevisie die nergens verrekend worden... En voor de telefoon hebben wij in de tijd dat we geen Ziggo hadden betaald aan KPN...

Van de week gebeld met de klantenservice over de factuur die ze gestuurd hebben... Krijg je iemand aan de lijn die vind dat je wel veel dingen hebt die niet kloppen... Er moet maar een brief gestuurd worden want het is te veel uitzoek werk en daar is hij niet voor

De brief is nu onderweg naar Ziggo maar betwijfel of er een reactie komt als ik het forum hierzo lees...

ve
door verwijderd - May 18, 2009 om 08:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn nummer staat in de gids terwijl ik een nummer had gevraagd zonder vermelding. Knullig dat ze zulke fouten maken. Nu maar weer de telefoongids mailen.....

ve
door verwijderd - May 18, 2009 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Praat me niet over ziggo, ze doen alles om zieltjes te winnen maar van het hele systeem deugt geen klap en diegenen die je willen helpen hebben er volgens mij ook geen kaas van gegeten.

Ik zit nu al sinds afgelopen vrijdag zonder veel zenders en kan alleen de Nederlandse zenders ontvangen. Telkens zeggen ze...uw kaart wordt weer geactiveerd maar dat duurt een paar uur..nou ben inmiddels dagen verder en heb nog nix. Eerst verplichten ze je bijna om aan de digitv te gaan, betaal je je scheel voor zo'n kastje en dan werkt het voor geen meter.. Nu hebben ze weer 2 dagen nodig om te kijken of mijn kaart wel deugt..Bahhhh....

Henny.

ve
door verwijderd - May 18, 2009 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sinds een vijf maanden KPN draadloos met een dongel, geen problemen, werkt goed en snel.Belangrijk is dat je een goede virus en spam filter op je computer hebt dan heb je weinig problemen.Ik heb een Medion laptop ben daar zeer tevreden over, geen storing.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2009 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een ouderwetse analoge kijker en heb 2 jaar geleden (gratis) digitale tv geprobeerd. Zelf een kastje gekocht en een gratis digitale aansluiting van (toen) Casema nu Ziggo. Digitaal beviel me niet en het kastje heb ik dus weer opgeruimd. Ik ben nog steeds een tevreden analoge kijker, al vind ik het wel vreemd dat er kanalen verdwijnen en de abonnementsprijs niet lager wordt....

Nu mijn klacht.

Omdat ik ouderwets ben wil ik geen digitale factuur ontvangen voor mijn analoge abonnement en zeker geen automatische incasso. Ik ontvang voor mijn analoge abonnement dus een factuur + €1,25 factuurkosten + €1,25 acceptgirokosten. In totaal dus €2,50 extra. Duur, maar geen problemen zover.

Naar nu blijkt incasseert Ziggo al enige tijd ook nog eens €1,25 per maand van mijn bankrekening!!! De klantenservice van Ziggo heeft mij uitgelegd dat dit was voor de papieren factuur van de digitale aanlsuiting die ik heb (maar al 2 jaar niet gebruik) en die weliswaar gratis is (nulfactuur) maar daar worden wel kosten voor in rekening gebracht. Die nulfacturen heb ik overigens nog nooit ontvangen. Het moet niet gekker worden... Ik heb  bovendien nog nooit toestemming gegeven voor automatische incasso!! Sterker nog, ik heb expliciet aangegeven dat ik geen automatische incasso wens.

Ze hebben nu toegezegd dat de afgeschreven bedragen met de eerstvolgende factuur worden verrekend.

Kortom: zonder mijn toestemming wordt er automatische incasso gedaan voor de factuurkosten van een nulfactuur. Wie snapt het nog?

ve
door verwijderd - Jul 14, 2009 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag  willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw vraag over uw factuur. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Alex

ve
door verwijderd - Jul 14, 2009 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

[ Kortom: zonder mijn toestemming wordt er automatische incasso gedaan voor de factuurkosten van een nulfactuur. Wie snapt het nog]

Dit is een onterechte incasso waarvoor u een jaar de tijd heeft na datum incasso om deze door uw bank te laten storneren. Laat meteen door uw bank een selectieve blokkade op rekening Ziggo zetten. Dan kunnen zij als deze blokkade effectief is niet meer afboeken.
U kunt uw klacht ook zetten op:
http://www.incassoklachten.nl/

ve
door verwijderd - Sep 30, 2009 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Telecomaanbieders kleden opzeggers uit

Een derde van de telecomaanbieders klopt vertrekkende klanten toch nog even
wat geld uit de zak door een langere opzegtermijn te hanteren dan wettelijk
is toegestaan. Dat blijkt uit onderzoek van telecomwaakhond Opta.

De tien overtreders krijgen nu eerst een waarschuwing. Als ze hun voorwaarden
niet snel aanpassen aan de wet, volgt een last onder dwangsom, opgelegd door
Opta.

"We hebben ze op basis van de informatie op hun website gecontroleerd.
Ook zijn er klachten binnengekomen bij de Consumentenautoriteit", zegt
Opta-woordvoerder Cynthia Heijne. "We zien aanbieders die drie maanden
hanteren, maar ook die pas op de eerste van de volgende maand een
opzegtermijn laten ingaan. Maar ook dat mag niet."

Per 1 juli dit jaar
mogen de aanbieders die vallen onder de telecomwet maximaal een maand
opzegtermijn hanteren als de standaard contractsduur is verlopen. Maar die
gaat op de dag van opzegging in. Ziggo hanteert sinds jaar en dag ook een
opzegtermijn van een maand, nadat de contracttermijn van 1 of 2 jaar is
verlopen. Echter, hier start die termijn van een maand pas op de eerste dag
van de volgende maand.
"We vinden de wettelijke eisen niet redelijk. We
betwijfelen of de consument het wel echt zo nodig vindt", zegt een
Ziggo-woordvoerder.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2009 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vrijwel altijd wordt met een maand, een kalender maand bedoeld, Ziggo houdt zich hier keurig aan, volgens mij is hier ook niets mis mee.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2009 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo geeft aan dat ze niet aan de eisen voldoen. Ze zullen het dus moeten aanpassen aan wat de wetgever voorschrijft: een maand en geen dag langer.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo,

Vanmorgen me proberen te registreren voor mijn Ziggo. ik ben al vanaf eind vorig jaar lid bij Ziggo omdat dit de enige provider in het zuiden is die een alles in een pakket biedt, en ik in mijn woonplaats kan krijgen. ik dacht dat ik het mezelf een stuk makkelijker zou maken, dus niet!!!

het begon al meteen na de aanmelding. Ik wilde graag gebruik maken van de actie waarbij ik 2 digitale decoders kon krijgen. was geen probleem werd mij verteld door de zeer vriendelijke telefoniste. Na vele telefoontjes heeft het uiteindelijk 4 maanden geduurt voordat ik beide decoders in huis had. Er bleek een probleem te zijn met de leverancier.

In de tussentijd wilde ik mijn abonnement wijzigen want dit kon volgens de weer zo vriendelijke telefoniste o zo makkelijk, dus niet. Na wederom vele telefoontjes naar ziggo, waar de 5 minuten wachttijd in mijn ogen altijd 30 minuten zijn, Eindelijk weten te regelen dat het pakket zo was als ik het wilde.

En nu weer vanmorgen. ik heb geprobeerd me bij mijn ziggo te registreren. Alle stappen doorlopen en bevestigings mail ontvangen. ik heb vervolgens proberen in te loggen maar helaas ik werd niet herkend. wederom gebeld met ziggo want op de site staat zeer duidelijk dat ze ook voor deze vragen op zondag te bereiken zijn, dus niet! Alleen een dame voor de verkoop was te bereiken.

Voor de mensen die dit eventueel lezen mijn advies blijf weg bij deze bandieten. Zodra je bij hun binnen bent is er 0 service. Zoek een andere provider, al is deze 100euro per jaar duurder neem van mij aan dit geld is zeer goed besteed.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zojuist de volgende mail naar Ziggo gestuurd:

Geachte heer of mevrouw,

Al enige maanden geleden, ik dacht zo halverwege Juli 2009 heb ik een 2de telefoonlijn aangevraagd omdat ik de 1ste lijn die ik nu heb gebruik voor mijn autorijschool.
Dus een 2de prive telefoonlijn is gewenst, ook in verband met de belasting.
Tot op heden nog steeds geen 2de lijn, ook niet na ik weet niet hoeveel telefoontjes.

Ook het overstappen naar een "Alles in 1 Plus pakket" wil maar niet vlotten, ik heb dit telefonisch aangevraagd, ik heb dit via internet aangevraagd, maar alles wat er komt is niets.
Ik ben bijna de wanhoop nabij wat betreft de service van Ziggo, ze sturen mij van het kastje tot aan de muur.
Elke keer dat ik bel komen ze niet in de computer omdat er een storing is, ook ik heb deze smoes wel eens gebruikt naar mijn leerlingen toe maar na 3 maal bellen naar Ziggo komt het toch wat ongeloofwaardig over.
Mijn laatste poging die ik gedaan heb voor een nieuwe aanvraag tot een alles in 1 pakket Plus was op 23 November 2009 en tot op heden heb ik weer niets van Ziggo vernomen, zie in de bijlage voor een copie van deze aanvraag.
Ook heb ik een vraag op de site van Kassa gedaan wie er nog meer van dit zelfde probleem heeft. De reacties kunt U al raden.

Mijn vraag aan U is dan ook, wanneer kan en mag ik gaan genieten van mijn 2de telefoonlijn en mijn Alles in 1 Plus pakket?

Ik hoop spoedig van U te vernemen.

Met vriendelijke groet, XXXXXXXXXXXX.

Word vervolgd............:(

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat nu denken dat we af zijn van die elle lange lijs van zigo heeft iemand hem toch weer gevonden.Er lopen op deze site veel oude koeien rond die geen melk meer geven. Naar de slacht met ze.
Valerius

ve
door verwijderd - Dec 2, 2009 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

pribo schreef op dinsdag 1 dec 2009, 20:33: Zojuist de volgende mail naar Ziggo gestuurd:

Geachte heer of mevrouw,

Al enige maanden geleden, ik dacht zo halverwege Juli 2009 heb ik een 2de telefoonlijn aangevraagd omdat ik de 1ste lijn die ik nu heb gebruik voor mijn autorijschool.
Dus een 2de prive telefoonlijn is gewenst, ook in verband met de belasting.
Tot op heden nog steeds geen 2de lijn, ook niet na ik weet niet hoeveel
telefoontjes.

Ook het overstappen naar een "Alles in 1 Plus pakket" wil maar niet vlotten, ik heb dit telefonisch aangevraagd, ik heb dit via internet aangevraagd, maar alles wat er komt is niets.
Ik ben bijna de wanhoop nabij wat betreft de service van Ziggo, ze sturen mij van het kastje tot aan de muur.
Elke keer dat ik bel komen ze niet in de computer omdat er een storing is, ook ik heb deze smoes wel eens gebruikt naar mijn leerlingen toe maar na 3 maal bellen naar Ziggo komt het toch wat ongeloofwaardig over.
Mijn laatste poging die ik gedaan heb voor een nieuwe aanvraag tot een alles in 1 pakket Plus was op 23 November 2009 en tot op heden heb ik weer niets van Ziggo vernomen, zie in de bijlage voor een copie van deze aanvraag.
Ook heb ik een vraag op de site van Kassa gedaan wie er nog meer van dit zelfde probleem heeft. De reacties kunt U al raden.

Mijn vraag aan U is dan ook, wanneer kan en mag ik gaan genieten van mijn 2de telefoonlijn en mijn Alles in 1 Plus pakket?

Ik hoop spoedig van U te vernemen.

Met vriendelijke groet, XXXXXXXXXXXX.

Word vervolgd............:(

Reactie terug van Ziggo:

Geachte heer XXXXXXXXX,

Er is inderdaad een storing in het systeem welke normaal ervoor zorg draagt, dat de abonnementen verwerkt worden en daarmee ook de activatie. Deze verstoring geld niet voor alle klanten welke voorkomen in onze systemen. Volgens onze gegevens zijn uw aangevraagde diensten intern doorgezet naar een afdeling. Zodra de “error” is verholpen gaan zij de order aanmaken. De verwachting is dat dit niet eerder mogelijk is per 1 januari 2010.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Webcare

Edwin

Mijn reactie terug aan Ziggo:

Geachte Heer Edwin,

Ik vind dat Ziggo er zich hiermee wel heel erg makkelijk vanaf maakt, we hebben een storing en hopelijk is die per 1 januari 2010 verholpen.......sorry voor het ongemak.
Dus Ziggo wil zeggen dat deze storing al ruim 5 maanden bestaat.
Waarom ben ik hier niet eerder van op de hoogte gesteld van deze storing, ik ben tenslotte een goed betalende klant die geen achterstallige betalingen heeft of heeft gehad.
Ik heb door deze niet eerder genoemde storing onnodige kosten gemaakt en zal prive voor deze kosten op moeten komen.

Ik ga er dan ook vanuit dat ik financiële compensatie krijg voor deze "error" in 2010.

Met vriendelijke groet, XXXXXXXXXXX

Word vervolgd........

ve
door verwijderd - Dec 20, 2009 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben getracht sinds 08 maart j.l. het all-in-1 pakket aan te vragen. verhuisaanvragen en nieuwe bestellingen raakten zoek bij Ziggo. Nummerportering bleek niet meer mogelijk door dat men te traag had gereageerd ondanks meerdere telefonische waarschuwingen van onze zijde. Na 30 contactmomenten en 2 brieven, blijven medewerkers van Ziggo met enige kennis en bevoegdheden onbereikbaar. Bovendien denkt Ziggo na 8 maanden alsnog een bijdrage voor het aanleggen van een kabel te kunnen innen, nadat ze ons in maart verkeerd voorgelicht hebben over de kosten.

Wordt vervolgd, brief nummer 3 ligt klaar als ook een brief naar de consumentenbond, Tros' Radar en wellicht nog de rechtsbijstandverzekering. Niet goed schiks, dan maar kwaadschiks. Sorry Ziggo, u heeft minimaal 30 kansen gehad!

ve
door verwijderd - Dec 28, 2009 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

De allergrootste fout is om Ziggo een machtiging te geven tot automatische afschrijving.
Tegenwoording kan iedereen internetbankieren en het is beter zo'n betaling hier periodiek in te stellen wat ik als Ziggoklant al jaren doe.

Het voordeel is dat wanneer diensten niet door Ziggo geleverd worden je daarvoor ook niet behoeft te betalen volgens de wet en je zelf de betaling kunt stop zetten.

Let op, je bent niet verplicht een automatische incasso aan te gaan om een dienst te verkrijgen.
Kom je er toch niet onderuit dan blokkeer je later via je bank de incasso en neem je de betaling zelf te hand.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2011 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Ook ik ben helemaal niet te spreken over ziggo. Toen voor het eerste in onze regio kabel internet beschikbaar was, ben ik direct over gestapt op kabel internet van @home. Direct het snelste abonement gepakt. Dit was perfect voor ons, lekker snel internet geen download limiet voor de nieuwsgroepen. Hellaas heeft dit alles een kleine 3 jaar geweest. Hierna is @home over genomen door ziggo. Als eerste kregen we een ander modem opgestuurd. Hiermee zouden we nog sneller internet krijgen ! Misschien is het internet nu wel sneller geworden, maar ik zat hier helemaal niet op te wachten !!! Het internet was voor mij snel genoeg !! Na de installatie van het nieuwe modem begonnen alle problemen. Als eerste liep ik op tegen een download limiet van 200gb per maand op de nieuwsgroepen. Direct de eerste maand was ik na 15 dagen al door de limiet heen. Direct bellen met ziggo, zij verzekerde mij dat deze limiet altijd al is geweest. Ook bij @home, dit is absoluut een leugen, heb verschillende data log files die aangeven dat ik bij @home ongeveer 350gb per maand via de newsgroepen heb gedownload. Ze liegen dus gewoon bij de helpdesk. Ook na de instalatie van de nieuwe modem viel het internet zeker 15 dagen per maand minimaal 5 minuten per dag uit. Dit is tot op de dag van vandaag nog steeds zo. Als je hierover belt met de helpdesk zeggen ze dat je de modem even een uurtje off-line moet halen en daarna doet alles het wel weer !!!! Onder tussen wordt je wel gek gebeld door verkopers van ziggo, wilt u niet alles in een ? Veel goiedkoper en je krijgt een super aanbieding om maar over te stappen. Nu heb ik een bedrijf en heb ik 24/7 telefoon nodig. Kan ziggo dat garanderen ?? Nee, dus geen allees in een !!! Wil je appart digitale tv bij internet hebben ? Dat kan wel, maar als je dan even de hoofdprijs wil betalen !!! Analoge zenders worden een voor een van de kabel gehaald !!!! Dus dan maar digitene van kpn. Ik ben hier gewoon tevreden over. Gewoon een goed signaal en standaard 25 zenders.
Dus dan denk je, goed iki zeg het analoge kabel singaal op. Nee, dat kan natuurlijk niet want we hebben internet van ziggo. Ik betaal toch een fors bedrag voor het internet en nog moet ik voor het analoge signaal betalen. Compleet belachelijk en dubbel betalen. Helaas is het niet mogelijk om alles in een van kpn of een ander bedrijf via adsl te krijgen. We hebben isdn en met de velle nummers is dit niet mogelijk. Erg jammer, want anders had ik ziggo al lang opgezegt !!

ve
door verwijderd - Jul 23, 2011 om 02:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

miriam36 schreef op maandag 26 jan 2009, 16:54: waarom geeft u uw bank niet de opdracht om het afgeschreven bedrag te storneren ?, dat kunt u gewoon doen, ze kunnen weinig anders doen dan het te accepteren, je kunt toch geen geld ontvangen voor produkten die niet werken ?. het is toch te gek voor woorden.

Je advies is prima maar als je bedragen laat terugboeken komt het gedrocht wederom terug uit een heel andere hoek. Dan heb je met de uitbestede incassotak te maken. En die weet van niets en blijft volharden tot een met een officiele deurwaarder toe en gerechtelijke toestemming je het gestorneerde bedrag incluis alle bizarre kosten alsnog te incasseren. Ga je dan bellen a zoveel per minuut voor verhaal en uitleg zien het ook uitbestede klantencentrum een achterstandscode en dan mag men niet helpen is de instructie.

En dan kan ik ook niet overstappen want de concurrent doet exact het zelfde. Lang leve de vrije keuze en de marktwerking die ons beloofd werd en dat alle consumenten middels concurrentie goedkoper en makkelijk zou zijn. Het tegendeel is waar .

ve
door verwijderd - Jul 23, 2011 om 09:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op zaterdag 23 jul 2011, 02:31:
miriam36 schreef op maandag 26 jan 2009, 16:54: waarom geeft u uw bank niet de opdracht om het afgeschreven bedrag te storneren ?, dat kunt u gewoon doen, ze kunnen weinig anders doen dan het te accepteren, je kunt toch geen geld ontvangen voor produkten die niet werken ?. het is toch te gek voor woorden.

Je advies is prima maar als je bedragen laat terugboeken komt het gedrocht wederom terug uit een heel andere hoek. Dan heb je met de uitbestede incassotak te maken. En die weet van niets en blijft volharden tot een met een officiele deurwaarder toe en gerechtelijke toestemming je het gestorneerde bedrag incluis alle bizarre kosten alsnog te incasseren. Ga je dan bellen a zoveel per minuut voor verhaal en uitleg zien het ook uitbestede klantencentrum een achterstandscode en dan mag men niet helpen is de instructie.

En dan kan ik ook niet overstappen want de concurrent doet exact het zelfde. Lang leve de vrije keuze en de marktwerking die ons beloofd werd en dat alle consumenten middels concurrentie goedkoper en makkelijk zou zijn. Het tegendeel is waar .

Als u betaalt voor diensten die "niet werken" dan kunt u de provider schriftelijk aangetekend in gebreke stellen en een termijn geven waarin u wenst dat u een goed werkende dienst geleverd krijgt.

Tevens kunt u op grond van de wet een deel van de abonnementskosten terug vorderen.

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

Aangetekende brieven verzenden.
Kopie brieven + verzendbewijs goed bewaren.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2011 om 12:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

kabelklachten@sp.nl en ook jou vraag word als kamer vraag door Jasper van Dijk meegenomen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2011 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

[Edit redactie]

ve
door verwijderd - Jul 25, 2011 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ziggo is een groot [Edit redactie] welke alleen oog heeft voor zich zelf en niemand anders
 6 weken 3 X storing het is eerder regel dan uitzondering bij ziggo
ik word stapel gek van ziggo
die criminele organisatie moet kei hard aangepakt worden

ve
door verwijderd - Jul 25, 2011 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil hierbij mijn ongenoegen kenbaar maken over ***** ZIGGO wij hebben trage internet verbinding en storingen och daar val je flauw van in 6 weken tijd 3 x
en dan moet ik gaan bellen met call center ......wacht tijd ongelofelijk lang
en heeft geen enkele nut
want die sukkels bij call center hebben idee waar ze over hebben
ik ben bang dat als bij mij stoppen door slaan dat ik in mijn autotje spring en naar groningen rij en[Edit redactie]
problemen zijn sinds we verhuist zijn
met verhuizen van een adres naar andere waren al problemen en kosten door ziggo worden niet vergoed
ik vraag me af waarom kassa of consumenten bond die[Edit redactie] van ziggo niet aanpakken
als dat wel kunnen doen met DSB
MENSEN HELP ME VOOR DAT IK UIT MIJN VEL UITSPRING MET ALLE GEVOLGEN VAN DIEN

ve
door verwijderd - Jul 31, 2011 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg laatst een email van Ziggo dat ik nieuw draadloos modem binnen 1 week geleverd zou krijgen.

Na 2 weken de helpdesk maar eens gebeld.
Volgens de dame aan de lijn kon het nog wel 2 tot 3 weken duren.
Op mijn vraag waarom ze in de email stellen dat ik hem binnen 1 week zou krijgen kon ze geen zinnig antwoord geven.

Tevens heb je de mogelijkheid om je activatiecode telefonisch op te vragen door de dat alleen de 4 cijfers van de postcode van je woonplaats in te voeren.
Dit houdt logischerwijze in dat de gehele plaats de zelfde activatie code heeft.
Toen ik dit aan de dame van de helpdesk bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat dit niet kon.

Eigenwijs ding.(ze snapte er volgens mij helemaal niets van, ze gaf antwoorden van... ik zit hier wel maar weet totaal niet waar ik mee bezig ben).

Dus ik dacht, laat ik er eens een vraag aan wagen op hun internet site.
De zelfde vragen gesteld als hier boven.
Kreeg ik een wazig antwoord terug, dat ze geen emails verzonden omdat ze niet konden zeggen wanneer de nieuwe draadloze modems afgeleverd zouden worden om te voorkomen dat hun distributielijnen / netwerken over belast zouden worden. (volgens mij is er veel meer overbelast dan dit)

Beetje wazig allemaal.

Volgens mij weet de kop niet wat de armen en benen mee bezig zijn.
Het is veel te groot en veel te onoverzichtelijk allemaal daar.
Dus een hopeloze bende!!

Service kennen ze niet!

ve
door verwijderd - Aug 1, 2011 om 00:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

syberguard schreef op zondag 31 jul 2011, 23:37: Ik kreeg laatst een email van Ziggo dat ik nieuw draadloos modem binnen 1 week geleverd zou krijgen.

Na 2 weken de helpdesk maar eens gebeld.
Volgens de dame aan de lijn kon het nog wel 2 tot 3 weken duren.
Op mijn vraag waarom ze in de email stellen dat ik hem binnen 1 week zou krijgen kon ze geen zinnig antwoord geven.

Tevens heb je de mogelijkheid om je activatiecode telefonisch op te vragen door de dat alleen de 4 cijfers van de postcode van je woonplaats in te voeren.
Dit houdt logischerwijze in dat de gehele plaats de zelfde activatie code heeft.
Toen ik dit aan de dame van de helpdesk bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat dit niet kon.

Eigenwijs ding.(ze snapte er volgens mij helemaal niets van, ze gaf antwoorden van... ik zit hier wel maar weet totaal niet waar ik mee bezig ben).

Dus ik dacht, laat ik er eens een vraag aan wagen op hun internet site.
De zelfde vragen gesteld als hier boven.
Kreeg ik een wazig antwoord terug, dat ze geen emails verzonden omdat ze niet konden zeggen wanneer de nieuwe draadloze modems afgeleverd zouden worden om te voorkomen dat hun distributielijnen / netwerken over belast zouden worden. (volgens mij is er veel meer overbelast dan dit)

Beetje wazig allemaal.

Volgens mij weet de kop niet wat de armen en benen mee bezig zijn.
Het is veel te groot en veel te onoverzichtelijk allemaal daar.
Dus een hopeloze bende!!

Service kennen ze niet!

Zelf nu 1 maand de nieuwe Ubee modem binnen.

Kreeg eerst de e-mail met aankondiging verzending, daarna brieven w.o. de 'unieke activatiecode' en naar tevredenheid al een maand in gebruik. Binnen de week geleverd via PostNL, de bezorger kwam er zelfs 's avonds voor terug om het te bezorgen.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2011 om 00:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op maandag 1 aug 2011, 00:36:
syberguard schreef op zondag 31 jul 2011, 23:37: Ik kreeg laatst een email van Ziggo dat ik nieuw draadloos modem binnen 1 week geleverd zou krijgen.

Na 2 weken de helpdesk maar eens gebeld.
Volgens de dame aan de lijn kon het nog wel 2 tot 3 weken duren.
Op mijn vraag waarom ze in de email stellen dat ik hem binnen 1 week zou krijgen kon ze geen zinnig antwoord geven.

Tevens heb je de mogelijkheid om je activatiecode telefonisch op te vragen door de dat alleen de 4 cijfers van de postcode van je woonplaats in te voeren.
Dit houdt logischerwijze in dat de gehele plaats de zelfde activatie code heeft.
Toen ik dit aan de dame van de helpdesk bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat dit niet kon.

Eigenwijs ding.(ze snapte er volgens mij helemaal niets van, ze gaf antwoorden van... ik zit hier wel maar weet totaal niet waar ik mee bezig ben).

Dus ik dacht, laat ik er eens een vraag aan wagen op hun internet site.
De zelfde vragen gesteld als hier boven.
Kreeg ik een wazig antwoord terug, dat ze geen emails verzonden omdat ze niet konden zeggen wanneer de nieuwe draadloze modems afgeleverd zouden worden om te voorkomen dat hun distributielijnen / netwerken over belast zouden worden. (volgens mij is er veel meer overbelast dan dit)

Beetje wazig allemaal.

Volgens mij weet de kop niet wat de armen en benen mee bezig zijn.
Het is veel te groot en veel te onoverzichtelijk allemaal daar.
Dus een hopeloze bende!!

Service kennen ze niet!

Zelf nu 1 maand de nieuwe Ubee modem binnen.

Kreeg eerst de e-mail met aankondiging verzending, daarna brieven w.o. de 'unieke activatiecode' en naar tevredenheid al een maand in gebruik. Binnen de week geleverd via PostNL, de bezorger kwam er zelfs 's avonds voor terug om het te bezorgen.

Zo zie je maar weer hoe ze daar werken.
Bij de ene doen ze het zoals het hoort en de andere moet het maar uitzoeken.
Willekeur dus.

De activatie codes ed zaten in de doos samen met het modem.
Dus als de doos "zoek" geraakt was of er was iets anders gebeurd dan kon een ieder met MIJN gegevens/ codes alles activeren.
En dan zit je met de gebakken peren.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2011 om 02:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wil het opnemen voor commercie Ziggo. Heb aandelen en Ziggo doen het fantastisch. En al dat gezeur en geklaag van consumenten/klanten hier is totaal onbelangrijk.Onze concurrenten doen exact hetzelfde en VVD is aan de macht en die is voor vrije marktwerking,die er stiekum niet is.Ziggo als onderneming is 1 groot succes met bonussen en salarissen voor de top . Goed voor de economie en wekgelegenheid dus ga zo door Ziggo.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2011 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gedwongen om digitaal tv te gaan kijken daar ZDF verdwenen is, kost veel geld en er wordt je niet medegedeeld dat als je een öude dvd recorder"hebt je alleen de analoge zenders kan opnemen!
De decoder laat bij ons n iet eens de analoge zen ders meer zien. Ja je mag hem opsturen, zit je dus zonder tv! en het kost je ook nog geld!
Hoe zit dat dan met garantie? Is vanaf het begin zo geweest ( 3 maanden in gebruik).
Bel je: duurt tijden, wordt je weing wijzer, mail je: een antwoord dat kant nog wa; raakt.
Daar mijn man een eigen bedrijf heeft waren we genoodzaakt bij Ziggo te blijven vanwege de mailadressen.

Een zootje is het!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2011 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 1 aug 2011, 02:16: Wil het opnemen voor commercie Ziggo. Heb aandelen en Ziggo doen het fantastisch. En al dat gezeur en geklaag van consumenten/klanten hier is totaal onbelangrijk.Onze concurrenten doen exact hetzelfde en VVD is aan de macht en die is voor vrije marktwerking,die er stiekum niet is.Ziggo als onderneming is 1 groot succes met bonussen en salarissen voor de top . Goed voor de economie en wekgelegenheid dus ga zo door Ziggo.

Ja ja, aandelen zijn belangrijker dan tevreden klanten. Maar dan bent u toch niet goed op de hoogte: bij UPC is alles van anloge zenders nog aanwezig!

Het geld regeert altijd de boventoon!