mi
door miriam36 Feb 11, 2009 om 23:56
Geldzaken & recht

Pas op voor vistaprint

bij vista print kan/kon je 250 visitekaartjes laten (zelf) maken voor € 4,99 euro, ik heb dat gedaan en bij het bevestigen van de opdracht kwam ik erachter dat ik toestemming had gegeven om een eenmalige afschrijving te laten doen van  € 17,11, dat is 3 ruim de kostprijs  !! ???; er kwamen verzend- en administratiekosten en btw bij, ik heb gemail dat het een misleidende advertentie was en heb mijn geld laten storneren; vista print heeft de kaartjes gewoon toch gedrukt en verzonden, ik heb het pakketje retourgezonden.

het totaal bedrag krijg je pas te zien als je toestemming hebt gegeven om af te schrijven, in de advertentie reppen ze er geen woord over, de bank gaf mij het advies om hier aangifte van te doen, het is een klein bedrag en ze rekenen erop dat mensen het maar zo laten, ik verdom dat te doen.

zijn er meer mensen die zich misleid voelen door vista print ?

ik heb een mail ontvangen en ze zouden het bedrag terug storten maar doen ze niet, ze sturen mij een mail dat de kaartjes betaald moeten worden, ze hadden er niet aan gedacht dat ik het bedrag heb laten storneren

582 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 12, 2009 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zakelijk heel veel gebruik gemaakt van Vistaprint. Ik ben wel tevrede met de prijzen en de duidelijkheid die Vistaprint heeft. Waar je wel zeer goed op moet letten is de prijsverhogende mogelijkheden zoals het uploaden van bv een eigen afbeelding of foto op een visitekaartje of andere artikelen,meer of minder tekst,snelle(re) of normale verzendtijd etc. Maar ik vind dat dit allemaal duidelijk staat aangegeven.

Ik vind idd wel dat er (extra)mogelijkheden worden aangeboden die de totaalprijs behoorlijk te duur kunnen maken. Het is goed opletten bij dat soort zaken. Maar om nu te zeggen dat je moet oppassen voor Vistaprint. Nee daar kan ik mij niet in vinden. Dat je goed moet opletten,Ja dat is waar..

ve
door verwijderd - Feb 17, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb visitekaartjes laten drukken bij Vistaprint. Leuke kaartjes en
niet duur. Vista rekent verzendkosten, dat is logisch. Het is jammer
dat je daar zo laat achter komt. Maar alles wat je op internet bestelt moet worden bezorgd, en dat is niet gratis.

Volgens de bank kunt u aangifte doen. Ik neem aan dat men bedoelt aangifte bij de politie. Dat is niet mogelijk. Je kan aangifte doen van een misdrijf. Daarvan is geen sprake. Het is een civiele zaak. Een overeenkomst tussen 2 partijen die er samen niet uitkomen. Mocht je er samen niet uitkomen kan je naar de rechter.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2009 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

pas op voor vistaprint : Je moet erg goed lezen wat er aangeboden wordt . En dan heb jij je 250 gratis kaartjes voor +/- 6.50 euro thuis bezorgt . Maar als je als een ongecontroleerd projectiel overall maar op gaat klikken . Je krijgt toch regelmatig voorbeelden te zien met de daar bij behorende prijs . Dit kan nutuurlijk ook een soort van sluikreclame zijn .