Vragen gesteld door: muzicaro
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Aug 9, 2016 om 10:48
Gisterochtend werkte alles prima, maar sinds gistermiddag verbindt mijn tablet niet meer aan de wifi thuis. tussen de ochtend en de middag thuis is mijn tablet wel verbonden geweest aan een beveiligde verbinding elders. dat was de laatste keer dat hij kon verbinden. daarna thuis gekomen en verbond hij niet meer aan het netwerk thuis.
alle netwerken worden 'gezien', maar als ik wil verbi ... Lees meer -
Aug 19, 2014 om 14:45
Al tijden hebben we zeer langzaam internet op onze bedrade computers. dus geen wifi, maar via kabels verbonden aan een router die via een kabel is verbonden aan een modem (van upc).
internetsnelheid zou 50 mbs moeten zijn. via de speedtest op alle bedrade computers blijkt het slecht 0,6 te zijn. na diverse tests en overleg met upc is gebleken dat de snelheid wel geleverd wordt en ook ontvange ... Lees meer -
Jul 9, 2014 om 12:24
Ik heb al langere tijd problemen met wifi in huis. volgens de provider (upc) is het signaal van mijn modem goed. ik heb een nieuwe router aangeschaft met dual band (tp-link wdr4900). de wifi verbinding is goed. op alle smartphones gaat het goed. op een laptop ook. het vreemde is dat mijn tablet eerst wel goede verbinding had, maar nu opeens niet meer. hij geeft aan dat de verbinding goed is, maar ... Lees meer
-
Mar 10, 2013 om 19:23
Ik heb een samsung galaxy s duos s7562 telefoon.
mijn telfort simkaart met (alleen bellen) abonnement is sim 1 en mijn bliep kaart (alleen voor internet) is sim 2. bliep kan je, naar behoefte aan of uit zetten. ik heb nl. niet altijd internet nodig.
het probleem is dat er geen internetverbinding te krijgen is op sim 2. ik moet 'pakketgegevens gebruiken' aanklikken om toegang tot internet ... Lees meer -
Jan 16, 2013 om 08:51
Sinds ongeveer 2 maanden hebben we in mijn gezin 2 toestellen samsung galaxy s duos model gt-s7562 (waar dus 2 simkaarten in kunnen). beide toestellen hebben geen internetabonnement en werken uitsluitend met wifi. roaming is uitgeschakeld.
een van de toestellen start meerdere keren per dag opnieuw op. het lijkt alsof er een update is geweest er er opnieuw opgestart moet worden. dat kan niet, ... Lees meer -
Dec 15, 2012 om 12:39
Ik zoek een niet al te dure dual-sim telefoon en kom daarbij allview mobieltjes tegen. ik weet dat ze uit roemenie komen, maar vind geen ervaringen (goede of slechte). heeft iemand ervaringen met dit merk? bijvoorbeeld met het volgende type:
allview mobile - allview p5 3g dual sim android 4.0 Lees meer -
Nov 26, 2012 om 13:42
Ik heb al jaren een motorola d214 dect telefoon, bestaande uit 4 toestellen. nu begint 1 toestel kuren te vertonen (slechte ontvangst, kraakgeluiden). ik heb de oplaadbare batterijen vervangen. daarna werd het iets beter, maar nog steeds zijn er problemen(niet bij mij, maar bij de beller naar mij, dit ligt niet aan het toestel van de beller, maar aan mijn toestel omdat alle andere toestellen goed ... Lees meer
-
Sep 23, 2012 om 20:02
Ik heb al een aantal jaar voor mijn bedrijfje het davilex account basic boekhoudpakket. nu wordt het btw-tarief verhoogd en moet dit aangepast worden in mijn software. ik blijk een oudere versie te hebben (920501) en davilex laat weten dat ze alleen een handleiding leveren voor het handmatig aanpassen van het btw-tarief voor een nieuwere versie. kortom, jammer. ik mag wel een upgrade aanschaffen v ... Lees meer
-
Jun 6, 2012 om 21:54
Bij r4 mania (internet) heb ik op 22 mei jl. een r4 kaart voor nintendo dsi xl gekocht. ik ontving mijn bestelling niet en heb op 29 mei een email gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. ik kreeg meteen als antwoord dat de bestelling niet voorradig was en dat zij ook zaten te wachten op hun bestelling.
vandaag, 6 juni, heb ik opnieuw een mail gestuurd met de vraag waar mijn be ... Lees meer -
Mar 1, 2012 om 12:50
Als secretaris van een orkest stuur ik regelmatig emails naar de leden. alle leden ontvangen deze mails zonder problemen.
nu is er 1 lid dat opeens een melding met een groot rood kruis krijgt als hij een mail van mij ontvangt. we hebben van alles geprobeerd. ik heb mail van verschillende emailadressen gestuurd, met en zonder bijlage, maar het rode kruis blijft komen. de man is heel bang en du ... Lees meer