Vragen gesteld door: pawana
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 22, 2011 om 20:06
In het kader van de woekerpolisaffaire geeft asr geen schriftelijke informatie op mijn ingezonden brief met vragen. ik kan via de website www.compensatie.nl wel via mijn e-mail antwoord krijgen (is toch ook "schriftelijk antwoorden???). deze site is echter niet bereikbaar ("de server op www.asrcompensatie.nl doet er te lang over om te antwoorden", wordt aangegeven en dat inmiddels al 3 dagen). is ... Lees meer
-
Oct 27, 2010 om 13:24
Connexxtion verzorgt in amsterdam volgens de aov (aanvullend openbaar vervoer) voor o.a. gehandicapten speciaal vervoer. dat betekent een mogelijkheid om tegen een zeer lage prijs toch een vervoersmogelijkheid te hebben. om echter afspraken te maken moet er met een 0900-nummer gebeld worden. en dat - denk aan youp van 't hek en z'n t-mobilewachttijden!!! - zorgt ervoor dat die telefoonkosten in de ... Lees meer
-
Aug 11, 2009 om 19:12
in rotterdam is er een al langdurige klacht bij heel veel abonnees over upc wat betreft digitale televisie: regelmatig krijg je de mededeling dat er "signaalverleis....". dan valt het geluid uit. op de website van upc staan al heel veel klachten. is dit een onderwerp voor de t.v.-uitzending? er gebeurt nl. steeds niets met die klacht, althans de aangeboden hulp werkt niet.
Lees meer -
Apr 7, 2009 om 11:07
Ik heb mijn zaak voor de geschillencommissie telecommunicatie gebracht.
ik wacht op de zitting. heeft er iemand al ervaringen in dergelijke
gevallen(problemen met pretium aan de geschillencommissie voorgelegd)?
Lees meer -
Apr 6, 2009 om 18:38
Ik heb mijn zaak voor de geschillencommissie telecommunicatie gebracht. ik wacht op de zitting. heeft er iemand al ervaringen in dergelijke gevallen(problemen met pretium aan de geschillencommissie voorgelegd)?
Lees meer