door 195619540000 Feb 3, 2009 om 14:01
Huishouden & energie

Aupin Vivo

Ook mijn man en ik hebben problemen met de bedcombinatie van Auping Vivo, We krijgen beiden tintelingen in ons handen, pijn ons ribben en stijve spieren. We hebben er nu een week op geslapen maar de klachten worden niet minder ook overdag heb ik daardoor pijnklachten. Het is 26 januari bij ons bezorgd, gelukkig hebben we omruilgarantie, maar zijn wel verplicht om een bed van dezelfde prijs te kiezen, want als het goedkoper is krijgen we geen geld terug als het duurder is moeten we wel bijbetalen. Geld terug doen ze niet.

elly Scholte

322 2 Rapporteer

kiran
door kiran - Feb 3, 2009 om 15:04
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo elly

Ik kan weliswaar geen vraag ontdekken ........

Maar ik neem aan dat het om de omruilprijs gaat? Als inderdaad de voorwaarde is: omruilen ca. dezelfde prijs, geen geld terug. Dan kom je daar niet onder uit. Koop = koop

* Een nieuw bed ligt ook niet lekker, doorgaans moet je daar een aantal weken aan wennen. Mogelijk dat daar het probleem ook aan ligt.

Al met al is het afwegen, wat te doen ..... m.vr.gr.

wolfenjong
door wolfenjong - Feb 3, 2009 om 15:30
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Dit zal dan wel in de voorwaarden moeten gestaan, toen u de bedcombinatie kocht, (zo niet heeft u wel recht op geld terug), het probleem is wat voor u slecht is, hoeft voor een ander niet zo te zijn, daar de omruilgarantie,maar als het bed doorgezakt is of stuk  op een andere manier, dan heeft u naar 3x reparatie wel recht op geld terug als u niet tevreden bent.

Maar anders zult u een andere keus moeten maken bij deze winkel, daar dat omruil garantie verder niet in de wet geregeld is, bij mijn weten.

Succes er mee.