pe
door petraleo Jan 5, 2006 om 11:46
Huishouden & energie

Badenmarkt

Sinds enige tijd wordt er flink reclame gemaakt door het bedrijf badenmarkt met hun whirpools en stoomcabines. De prijzen liggen een stuk lager dan bij andere winkels. Nu zijn wij zelf op zoek naar een whirpool, maar het lijkt allemaal wel een beetje te mooi om waar te zijn.

Heeft iemand ervaring met de service en producten van dit bedrijf ??

1264 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Mar 8, 2006 om 00:56
646 Antwoorden / 8 Vragen

Wanneer u overweegt met dit bedrijf in zee te gaan, dan doet u er goed aan eerst de leveringsvoorwaarden te bestuderen.

Let op zaken als aanbetaling (en het wettelijk maximum) en eventuele redenen van leveringsverzuim en ontsnappingsclausules bij leveringsverzuim.

Damaster

pe
door petergoos - Feb 28, 2007 om 17:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben vorig jaar met sucsen een 4persoons bad gekocht daar. service is goed. zover geen klachten gehad.

sucses

petergoos