ha
door hannah410 Jan 5, 2010 om 17:11
Huishouden & energie

Een goed bed

Ik ben op zoek naar een nieuw, goed, betaalbaar bed. Na verschillende verkooppraatjes aangehoord te hebben en showrooms (met vreselijke afprijzingen) bezocht te hebben ben ik het spoor bijster. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit het best kan aanpakken?

3588 5 Rapporteer

vladja
door vladja - Jan 5, 2010 om 17:16
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Hoeveel geld heb je over voor de aankoop?

Vladja

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 17:22
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@hannah410

Een goed nieuw bed is een degelijk in elkaar gezet bed. (materiaal)
Maar het geheim van een goed bed is: spiraal/lattenbodem en niet te vergeten het matras. Dat maakt 'lekker slapen'.

Matras van bv sg30 dichtheid. Dikte/Hoogte ca. 15cm.
Ademende molton beschermhoes erover.
Evt. een winter en zomer kant.
Regelmatig keren.

Denk dat je het vooral daar in moet zoeken.
(eiken bed is heel degelijk en gaat lang mee)

lelyonnais
door lelyonnais - Jan 5, 2010 om 17:25
109 Antwoorden / 24 Vragen

Het bed die u zoek kan zo duur zijn als u zelfs wil! Belangrijk, het belankrijkste is en blijft de matras! Dus, heb bed kan in alle kleuren en model zijn die u wil, maar spaar aub niet op een matras. Kies de juiste naar gelang van gewicht, harde etc...
http://www.vergelijk.nl/matrassen/

Een grote merk, A*****, heeft uitstekend kwaliteit.....bijvoorbeeld....

m.v.g Robert

er
door eric1965 - Jan 5, 2010 om 18:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Op zaterdag 23 januari en 24 januari a.s. is er een gigantische Magazijnverkoop bij Goossens Wonen en Slapen in Veghel op de Doornhoek. Ga daar eens kijken!!! Succes!!!

stacey
door stacey - Jan 5, 2010 om 18:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ikea bed, vanaf E 49,00 voor 140x200, niets mis mee.
Goed matras is belangrijkste,
anders is zelfs het duurste bed onbeslaapbaar ;-)

Succes,