ch
door chantalb May 17, 2005 om 16:30
Huishouden & energie

Ervaringen vogelkooi Gabber

Hallo,

Ik heb iets meer dan een jaar geleden een nieuwe vogel gekocht en een nieuwe kooi. Het is een mooie grote kooi van het merk Gabber. Ik merk alleen nu dat de kooi zelf door de bak die eronder zit begint te zakken. De hoekjes van de bak beginnen te scheuren en af te breken.

Zijn er meer mensen met zo'n zelfde kooi die ook dit probleem hebben of juist niet. De kooi zelf is groen en rond aan de bovenkant en de bak is grijs/wit.

3428 10 Rapporteer

br
door brendje - May 19, 2005 om 11:53
3 Antwoorden / 4 Vragen

hallo

Mijn vriendin heeft ook al twee verschillende gabber kooien gehad en die zakken ook door de onderbak heen . Zij heeft al verschillende onderbakken aangeschaft. Dit omdat ze niet echt kost baar zijn. Je kunt ze gewoon bestellen bij de dieren speciaalzaken.

ch
door chantalb - May 19, 2005 om 16:13
4 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Is je vriendin ook nog terug geweest naar de dierenwinkel. Ik ben er namelijk net geweest en aangezien ik hem al langer dan een jaar heb, kunnen zij niets meer voor me doen. (lijkt me dat je van tevoren kan verwachten dat een kooi van 60 euro toch echt langer mee gaat dan 1 jaar)  Ik kan hem wel komen brengen en dan kan hij met een vertegenwoordiger mee naar de fabriek.

br
door brendje - Jul 10, 2005 om 10:12
3 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry dat het zolang heeft geduurd

Maar mijn vriendin heeft gewoon een nieuwe bak gekocht, die ze heeft besteld via de dieren winkel koste toen iets van 25 gulden.

groetjes

ch
door chantalb - Jul 12, 2005 om 18:44
4 Antwoorden / 2 Vragen

Nou ik ben teruggeweest met de kooi en heb hem laten meenemen door een vertegenwoordiger. Gelukkig heb ik wel een nieuwe onderbak gekregen, kostenloos. Ondertussen heb ik al wel een andere kooi moeten halen omdat hij niet een paar weken uit de kooi kan blijven he. Dit heb ik maar bij een andere dierenwinkel gedaan. Daar zeiden ze me ook al dat ze geen kooien van het merk Gabber meer verkopen omdat ze er veel problemen mee hadden.

Ik vond het alleen een beetje raar dat ze er in de winkel heel moeilijk over deden en dat ik het idee heb dat ze van Gabber zelf helemaal niet moeilijk hadden gedaan. Ze vertelde me nog wel dat ze bij Gabber helemaal niet bekend waren met dit probleem, maar dat lijkt me een beetje onzin.

na
door nancy666 - Sep 2, 2005 om 16:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Chantal,

Gabber staat bekend om zijn slechte onderbakken. Gabber weet er natuurlijk ook van, ik heb zelf ook een aantal maal hierover een klacht naar hen gestuurd.

groet,

Nancy

vladja
door vladja - Sep 11, 2005 om 12:40
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oud vogelkooitje.

Vladja

ch
door chantalb - Sep 12, 2005 om 16:55
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben dus ook terug gegaan en na veel moeite zeiden ze dat ze het aan de vertegenwoordiger konden vragen. hiervoor moesten ze wel die onderbak hebben. Daarom hebben we toch een nieuwe kooi moeten kopen omdat de vogel natuurlijk niet dagen lang rond kan vliegen in de kamer.

Daarna hebben we ook zonder moeite een nieuwe onderbak gekregen.

kevinfl
door kevinfl - Sep 12, 2005 om 16:56
8 Antwoorden / 3 Vragen

neem even contact op met je dieren speciaal zaak geefhet type nummer door wat onder op de bodem staat.

zei kunnen via de vertegenwoordiger een nieuwe bestellen zogauw deze er is kun je die kostenloos om ruilen.
hier doen ze niet moeilijk over.

Voor de winkellier is het ook geen moeite een tevreden klant komt immers altijd terug

MVG Kevin fledderman

Team van de ligt allicht!

ch
door chantalb - Sep 12, 2005 om 16:57
4 Antwoorden / 2 Vragen

Het was dus geen oude vogelkooi. Hij was net een half jaar oud.

gu
door gulpilil - Nov 11, 2005 om 14:12
7 Antwoorden / 20 Vragen

Beste chantalb,

Ik heb 15 jaar met mijn Gabber kooi gedaan. Het was een vrij grote kooi. De onderbakken scheuren wel gauw, maar bij mij kwam het door een stommitiet, niet doordat de kooi door de bak zakte. Bij de kooi zat een onderstel, waarin hij stond.

De tweede onderbak stootte ik, dus daar ging de bak. Nu heb ik sinds een jaar een andere Gabber kooi. Deze is bijna een meter lang en 70 breed en hoog. De onderbak lijkt van een ander soort plastic gemaakt. Bij deze kooi zit weer een onderstel. Tot nu toe geen problemen.