am
door amacord May 16, 2012 om 10:42
Huishouden & energie

Fluitketel

Wat is er te doen aan een fluitketel die bij het uitschudden steeds morst.
Het betreft een fluitketel waar de fluit vast opzit.

826 5 Rapporteer

fujitsu
door fujitsu - May 16, 2012 om 12:37
87 Antwoorden / 60 Vragen

Een fluitketel uitschudden , ik kan mij er niks bij voorstellen :-{
Hoe doe je dat dan, giet je het water er niet gewoon uit ?

mahadma
door mahadma - May 16, 2012 om 14:26
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Kan Amacord ons allemaal hier uitleggen wat "uitschudden" van een fluitketel betekent?

Redacteur
door Redacteur - May 16, 2012 om 16:10
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Enkele off topic bijdragen zijn verwijderd. S.v.p. ingaan op het aan de orde gestelde.
De redactie

dc
door dcz - May 16, 2012 om 16:40
439 Antwoorden / 1 Vragen

nieuwe kopen?

tenormin
door tenormin - May 16, 2012 om 16:42
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Een fluitketel schud je niet uit maar schenk je uit, althans, zo doen de meesten dat. Maar misschien zit het klepje er niet helemaal recht op en mors je bij het schenken, even een beetje heen en weer morrelen, wie weet komt het weer op de juiste stand.