va
door varatro May 26, 2016 om 00:17
Huishouden & energie

Garantie op keukenmachine (mengkom heeft scheurtjes) alle onderdelen versturen?

Onze keukenmachine van Braun met RVS-mengkom vertoont scheurtjes in het plastic gedeelte.
Met de vraag of alleen de schaal retour kon volgende antwoorden van DeLonghi Benelux:


1.
Graag het hele apparaat opsturen ter reparatie.

De technische dienst kan alleen een onderdeel niet zomaar beoordelen, repareren of vervangen.

Wij zien graag het complete apparaat tegemoet.

2.

Helaas heb ik geen andere oplossing voor u hiervoor.

Het apparaat of 1 onderdeel opsturen is qua kosten voor ons hetzelfde, dit hebben wij afgekocht via Kiala.

Mocht u het apparaat nu niet kunnen missen, stuur het dan op naar ons wanneer het u beter past.

 

Wat doen ze als ik alleen de kom stuur? (keukenmachine zo'n beetje onmisbaar hier)


 

1497 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 26, 2016 om 00:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan zullen ze de schade dus niet beoordelen. 

Een keukenmachine onmisbaar?

Gerry1969
door Gerry1969 May 26, 2016 om 00:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dacht ik ook, maar liever een keukenmachine onmisbaar als een iPhone. 
Diewilik

ra
door ramanah Aug 13, 2016 om 13:35
135 Antwoorden / Vragen

Hoe moest dat nu vroeger ......... toen de keukenmachines nog niet bestonden ........

sw
door swat1500 - May 26, 2016 om 01:35
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor garantie moet u bij de leverancier zijn of heeft u  rechtstreeks bij Delonghi Benelux gekocht?

gerbera
door gerbera - May 26, 2016 om 16:51
7372 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dergelijke situaties zijn soms normaal. Schade kan ontstaan zijn doordat de machine niet goed functioneerd. In dat geval krijgt u dus een geheel nieuw apparaat.

va
door varatro - Aug 13, 2016 om 01:00
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de reacties!

Heb alleen de RVS kom retour gestuurd aan Delonghi Benelux!
In eerste instantie kreeg ik een prijsofferte voor reparatie binnen de fabrieksgarantie!
Aankoop liep via Bol.com en partner (airmiles).

Bezwaar gemaakt bij Delonghi Benelux op advies van parner BOL!


Reactie van Delonghi Benelux :
"Er is inderdaad bij ons een foutje gebeurt, uw toestel is ondertussen onder garantie hersteld.
We sturen deze terug via onze transportdienst. " knip plak

Inmiddels de kom retour op 11 augustus 2016!

Zo zie je maar dat de complete keukenmachine niet opgestuurd hoeft te worden!

@ Tijger: een keukenmachine is onmisbaar

Denk aan verse groente uit eigen tuin!!! (bv spinazie hakken).

Of deeg maken voor een taart, koekjes of pizzadeeg!

tijger1
door tijger1 Aug 13, 2016 om 11:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb mijn spinazie liever niet gehakt. En taart, koekjes of pizza? Doe maar even zonder.:))

Maar mooi dat het is opgelost. Bedankt voor het terugmelden.


diumenge
door diumenge Aug 13, 2016 om 11:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En bedankt voor de extra uitroeptekens, altijd handig!

hansje klein
door hansje klein - Aug 13, 2016 om 12:06
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Mooi verhaal en voorbeeld, waaruit blijkt, dat de medewerker 'harteloos' als een robotter voorgekauwde standaard antwoorden stuurt, niet naar de klant luistert en iedereen op onnodige kosten/handelingen jaagt, terwijl de machine tijdens de beoordeling gewoon het werk kan doen. Heeft allemaal wèl erg lang geduurd. Een onvoldoende voor de service dus.

Voor mij is het nog onduidelijk waarom de oorspronkelijke winkelier niet actief werd.

Nu maar hopen, dat deze kom niet nèt zo 'gammel' is......

va
door varatro - Aug 16, 2016 om 23:45
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb het probleem voorgelegd aan Braun en die stuurde me direct een bon om het zonder kosten op te sturen.
Ik heb zonder tussenkomst van de leverancier de schaal opgestuurd naar het servicecentrum van de fabrikant.
Beetje dom achteraf......

""Nu maar hopen, dat deze kom niet nèt zo 'gammel' is......""

Vond er al eentje op www:

http://www.kieskeurig.nl/keukenmachine/product/252623-braun-multisystem-k-3000/reviews

"Heb al 4 keer een gratis (!) nieuwe kom gekregen."

 

Ik ga er iig geen zwaar deeg meer mee kneden.....

 

De nieuwe schaal heeft nu trouwens wel een uitneembaar binnenwerkje met schroeven gekregen!


En gelukkig ook geen klachten gehad over stukjes los geraakt plastic in gebak of koekjes SMILE

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer