re
door revrok01 Oct 21, 2008 om 17:02
Huishouden & energie

Geen waarborgsom

door dat ik een achterstand heb met het betalen van mijn energie nota,heeft het energie bedrijf mijn contract opgezegd en geadviseerd om naar een andere leverancier te gaan.

maar ik heb inmiddels al bij 2 energie bedrijfen aangemeld [ik heb bij de een wel maar bij de ander niet gemeld dat ik een achterstand heb]

maar zij zijn alleen bereid om mij energie te leveren als ik een waarborgsom betaal.

nu zijn er wel energie bedrijfen die wel leveren zonder waarborg te vragen.is er iemand die mij zou kunnen vertellen welke energie bedrijfen dat zijn?

10708 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 21, 2008 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas voor u zullen ze allemaal een waarborgsom vragen gelet op de opzegging door uw leverancier.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2008 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgens een medewerker van e on energie zijn er wel degelijk bedrijfen die werken zonder waaborgsom. ik de verbinding had verbroken bedacht ik mezelf pas dat ik had moeten vragen welke.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2008 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou je het niet 's omdraaien? Ga (op internet bijv.) zoeken welke energieleveranciers een goede reputatie hebben en beperk je tot die groep. Cowboys als Oxxio en NEM zou ik links laten liggen. Vervolgens kies je er een uit en als die zonder waarborg wil aansluiten, prima, maar gezien je betaalhistorie zou ik niet al te hoge eisen stellen.

E-On vragen welke leveranciers dat dan wel waren kan natuurlijk ook.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2008 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien verbaast het je, maar leveranciers hebben liever klanten die betalen. Als ze weten dat jij het niet altijd even belangrijk vindt om (op tijd) te betalen, dan staan ze niet allemaal in de rij om jou als klant te mogen binnenhalen.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2008 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag revrok01,

Probeer ENECO eens.

Sukses, Read3.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2008 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben op dit moment bij eneco.

dus die hoef ik niet te proberen.

in iedergeval bedankt voor jullie reacties.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2008 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

---volgens een medewerker van e on energie zijn er wel degelijk bedrijfen die werken zonder waaborgsom---

Misschien wel zonder waarborg maar dan zullen ze vast Mega Hoog voorschot bedrag hanteren............ dus of je dan beter af bent ?!

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 00:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

edwardus schreef op dinsdag 21 okt 2008, 21:25: Misschien verbaast het je, maar leveranciers hebben liever klanten die betalen. Als ze weten dat jij het niet altijd even belangrijk vindt om (op tijd) te betalen, dan staan ze niet allemaal in de rij om jou als klant te mogen binnenhalen.

Als de sadisten weten dat je het niet kunt betalen.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 00:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

zzp-er-in-armoe schreef op dinsdag 10 jul 2012, 00:06:
Als de sadisten weten dat je het niet kunt betalen.

Bijna 4 jaar later en dan zo reageren.
Jij bent vast een beetje teleurgesteld.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via de Vereniging Eigen Huis kunt U lid worden van een Energie Maatschappij en in een Collectief, dat scheelt U een hoop en kost veel minder.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

kamphuysen schreef op dinsdag 10 jul 2012, 10:15: Via de Vereniging Eigen Huis kunt U lid worden van een Energie Maatschappij en in een Collectief, dat scheelt U een hoop en kost veel minder.

D e v r a a g i s 4 j a a r o u d .