wn
door wnelson8 Mar 23, 2009 om 11:26
Huishouden & energie

Granieten douchebakvloer

De granieten douchebakvloer in de badkamer krijgt zwarte vlekken,denk dat de bovenlaag versleten is.Nu kan ik de bak er uit breken.maar dan moet ik het bad en de hele vloer er uit halen. Maar misschien is er een manier om de bak te repareren,wie weet hier een manier voor. bij voorbaat dank

625 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 23, 2009 om 11:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Misschien kun je wat met deze info;

vloerkaarten/Graniet VLOER~24.pdf

Succes,

labren
door labren - Mar 23, 2009 om 13:53
862 Antwoorden / 0 Vragen

en als bovenstaande niet helpt kan je de vloer ook opnieuw laten opschuren en dan behandelen

vr
door vroegevogel_1 - Mar 23, 2009 om 16:29
59 Antwoorden / 2 Vragen

HG heeft spul om de bak op te zuiveren en ook spul om hem weer te beschermen.

Het resultaat bij mij was geweldig.

Alle kalk- en andere verontreiniging ging er af en het nabehandelen was een eitje. Moest wel even drogen.

Het was kompleet een nieuwe bak.

grindweg
door grindweg - Mar 23, 2009 om 18:35
2308 Antwoorden / 28 Vragen

of er gwoon mooie tegeltjes in plakken