Hoe kom je van INNOVA af
INNOVA!! Bedrijf haalt klanten binnen met een 'advies'gesprek per telefoon. Met misselijke inbound tactieken ben je ineens klant omdat je een mail mist waar je NEE op had moeten zeggen. Ben tegen mijn wil zelfs zakelijke klant en heb dus vreselijk hoge opzegboete. Rekeningen maandelijks te hoog. Direct naar deurwaarder. Agressieve benadering. Louche acquisitiepraktijken. ENERGIE MAFFIA!! Wil absoluut van ze maar hoe??
U bent pas klant als u een contract heeft getekend. Een mail sturen waarop u met nee had moeten reageren is niet rechtsgeldig. Wie zegt dat zij die mail verzonden hebben. Hoe komen ze aan uw mail-adres? De rekeningen zijn te hoog zoals u schrijft, neem dus aan dat er door u betaald is. Zoals het nu lijkt heeft u geen contract dus laat ze maar brullen. Lees ook even hier; https://www.consuwijzer.nl/energie/geschillen-klachten Desnoods kunt u uw klacht kwijt bij de ACM.
Daar gaan we weer. Consuwijzer.nl voor particulieren en ACM voor bedrijven. Kan dit gewoon een keer en dan nooit meer. Het begint te vervelen. En de vraag wordt nog geeneens meer gelezen. Mvrgr.
Daar had zoekster mij reeds op gewezen, is niet nodig er 3 maanden later nog eens op terug te komen.
Geschillencommissie is alleen voor consumenten, daar kunt u niet terecht. Als zakelijke klant zit u in een veel moeilijkere positie.
Leg op deze site uw klacht neer, misschien kunt u zo nog wat bereiken.
klik HIER
ACM voor bedrijven. Simpel as that. Maar de vraagsteller is al ergens ingetrapt anders ook niet ergens voor (behoeven) te betalen. Hoe komt men immers anders dan door het doorgeven daarvan aan gegevens.
Mvrgr.
En hoe kunt u dan zomaar een zakelijke klant zijn?
ik weet niet wat "misselijke inbound tactieken" zijn. Maar als ik gebeld wordt met een aanbieding, zeg ik goedendag, nee, dank u wel, en hang op.
Denk dat de TS met zijn naam ZetZetPeer een éénmansbedrijf(je) heeft, anders zou hij er niet ook zakelijk op worden aangesproken door die lui.
"Hang op! Klik weg! Bel uw bank!"
Met dank voor uw herinneringen aan de volstrekt stupide Bank commercial. Wie veroorzaakte de financiële crisis en wie wordt daarvoor 'beloont'. Mvrgr.
Op een of andere manier is er contact geweest, maar ik weet zeker dat ik NOOIT accoord zou zijn gegaan met een contract voor 3 jaar. Na mijn reactie, dat een contract pas geldig is als ik de overeenkomst heb getekend, blijkt, dat zij het via mijn pensioen b.v.-tje spelen en zij schriven; In uw brief geeft U aan, dat de overeenkomst niet geldig tot stand is gekomen. Dit is echter niet het geval gezien een zakelijke overeenkomst geen schriftelijke instemming nodig. ( heeft kennelijke vergeten) dit i9s anders bij particuliere overeenkomsten waarna U verwijst in artikel 6.230 v.BW. Gezien de overeenkomst rechtsgeldig tot stand is gekomen dienen de facturen welke wij U hebben toegestuurd betaald te worden. Mocht U naar aanleding van deze brief nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van U.
Met vriendelijke(!) groet Innova energie Roxanne Poortvliet.
Ik zit hier verschrikkelijk mee, hoe adviseert U mij te handelen??
Jaap van der meer
Schakel uw rechtsbijstand verzekering in zo u die heeft of ga anders even langs bij het juridisch loket in uw woonplaats.
Hebben ze bewijs van de overeenkomst, heeft u via een telefoongesprek een aanbod aanvaard? Vraag het telefonische gesprek op. Verder de link gebruiken die ik al eerder heb aangegeven. Daar lijkt men er nog van af te kunnen komen.
U kent alle kreten als inbound en dan nog stapt U op onverklaarbare wijze ergens 'in'. Tja dat is nu echt niet voor een willekeurig iemand te volgen. En U heeft nu ook nog die 'bewuste' mail gemist. Bij willekeurig welke deal dan ook zeker per mail/telefonisch is er een bedenktermijn van 14 dagen. Dan heeft U al een contract cq overeenkomst afgesloten hetgeen niet mogelijk was zonder uw uitdrukkelijke toestemming. Mvrgr
Ik heb toevallig veschillende gesprekken meegeluisterd die INNOVA voert, vanaf de kant van INNOVA. Hierin wordt duidelijk aangegeven dat de eventuele opzegboete voor de rekening van INNOVA is. Neem even contact met ze op. De medewerker van INNOVA zal alles ook duidelijk aan moeten geven in het gesprek. Deze zegt wanneer een bandje zal worden gestart, en neemt daarin al uw gegevens met uw door, en ook alle voorwaarden. Het feit dat u nu zegt dat u niks van de voorwaarden weet, is dus onmogelijk. Dat u niet binnen de 14 dagen nadat u de offerte heeft gereageerd, kan niemand behalve u kwalijk worden genomen.
edit: Een mail waarop u nee moet zeggen is inderdaad op zichzelf staand niet rechtsgeldig, maar de mondelinge overeenkomst die door INNOVA is opgenomen, met daarin de voorwaarde van de mail, is dat echter wel!
TS durft niet meer te reageren. Heeft wellicht ook door dat hij niet zo slim is geweest door het gesprek aan te gaan en details te geven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer