co
door cobie-45 Aug 29, 2017 om 13:33
Huishouden & energie

Hoe krijg ik de zwarte strepen aan de achterwand van mijn koelkast schoon.

Hoe krijg ik de zwarte strepen aan de binnenkant  van mijn koelkast schoon.???

14401 14 Rapporteer

getty
door getty - Aug 29, 2017 om 13:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat heeft u zelf al geprobeerd?

Wat zijn het voor een soort strepen?

hansje klein
door hansje klein - Aug 29, 2017 om 13:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/vuile-achterwand-koelkast

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2017 om 13:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem een beetje Jif en een schuursponsje, zachtjes met draaiende bewegingen over die strepen gaan.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 29, 2017 om 13:52
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heeft u iets aan de antwoorden uit deze eerdere vraag:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/vuile-achterwand-koelkast

edrick3
door edrick3 - Aug 29, 2017 om 13:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Even afnemen met bv. Blue Wonder o.i.d.

Ge
door Genee - Aug 29, 2017 om 14:01
1509 Antwoorden / 1 Vragen
aurora1
door aurora1 - Aug 29, 2017 om 14:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al eens de ontvetter Dasty van Wibra geprobeerd, of ongeveer hetzelfde spul van de Action, Quix, of anders autoshampoo Wash and Wax (multifunctioneel) van ca 1 euro, te koop bij de Action en Wibra?

maurik
door maurik - Aug 30, 2017 om 14:45
19 Antwoorden / 7 Vragen

n
bedoel je dat zwarte rooster aan de acherwand van je koelkast?
in 1e instantie dacht ik: wie ziet dit dan????
dit rooster eerst met een droge borstel of stofzuigermond stof afhalen, dan met vochtige doek eroverheen en voila, tis schoon.
en zwarte strepen aan de binnenkant......, beetje schoonmaakmiddel op sponsje of werkdoekje en puur de streep behandeln. zal meteen weg zijn. en anders........deur dicht, gaat t lichtje uit en zie je er niets van:-)

lo
door lopaka - Aug 30, 2017 om 16:34
70 Antwoorden / 47 Vragen

Ik vraag mij af of alle vragen wel zinnige vragen zijn; wat is het probleem van strepen aan de achterkant van een koelkast zit je daar tegen aan te kijken???

sjjoppy
door sjjoppy Aug 30, 2017 om 16:39
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Dacht eerst ook wie ziet dat nu maar de tweede zin van TS maakt duidelijk dat het toch om de binnenkant gaat.
Deur open en de zwarte  strepen achteraan zijn zichtbaar.

jo
door jorisw Jan 17, 2018 om 11:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dus toch wel handig om gewoon eerst het bericht te lezen alvorens te reageren.... (en mea culpa: ik lees ook wel eens ergens overeen, maar alleen als het een lap tekst is).

gerbera
door gerbera Jan 17, 2018 om 12:14
7372 Antwoorden / 14 Vragen

de zwarte strepen aan de binnenkant Maar heeft u gezien dat de vraag al een half jaar geleden is gesteld. Dus de strepen zullen wel al weg zijn.

he
door herjen - Aug 30, 2017 om 17:19
2 Antwoorden / 3 Vragen

Heel goed met zo,n wit sponsje kun je gewoon gebruiken met water geen schoonmaakmiddel nodig ze noemen het een wondersponsje en dat is het ook.
veel succes

pk49
door pk49 - Aug 30, 2017 om 19:31
243 Antwoorden / 2 Vragen

Jif en schuursponjes zijn schuurmiddelen. Je kunt het oppervlakte beschadigen door de kleine krasjes die Jif veroorzaakt. Oppassen dus ! Vooral bij plastic/pvc.

carryoncarry
door carryoncarry - Aug 30, 2017 om 20:21
10 Antwoorden / 2 Vragen

Met een sopje van soda.

gerbera
door gerbera - Aug 31, 2017 om 12:05
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Zwarte strepen in een koelkast, zou haast denken dat het hier om schimmelvorming gaat. Kan anders niet bedenken hoe zwarte strepen in een koelkast onstaan. Zou dus maar even naar de deurrubbers kijken of die nog wel goed afsluiten. En die (schimmel)sporen, gewoon met een doekje met dreft wegpoetsen.

costnix
door costnix Jan 17, 2018 om 16:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als de strepen niet te verwijderen zijn, kan de TS ook die achterkant weer wit schilderen/spuiten ;-) Al hoewel, de TS wil de zwarte strepen schoonmaken?!

gerbera
door gerbera Jan 17, 2018 om 16:25
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Gelet op de datum van dit bericht denk ik dat de TS inmiddels het wel opgelost of wel een ander kast heeft.