Wi
door Wilma van der Zeijden Dec 16, 2019 om 21:36
Huishouden & energie

Is West Bespaar Coach een betrouwbare organisatie?

Vandaag gebeld om mijnenergiecontract goedkoper af te sluiten bij West Bespaar Coach. Is dit een betrouwbare organisatei?

12912 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 16, 2019 om 21:42
16887 Antwoorden / 202 Vragen

De ervaring leert dat het in beginsel nooit een goede zaak is om in te gaan op telefonische aquisitie m.b.t. een energiecontract.
Er zij al eerder klachten geweest en dat zegt al voldoende loijkt mij, zie https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/meer-mensen-opgelicht-door-west-bespaar-coach  M.a.w. 'niet intrappen'. (En vooral niet per ongeluk ja zeggen).

gerbera
door gerbera - Dec 16, 2019 om 21:44
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Ik kan u maar een advies geven, ga nooit in op telefonische aanbiedingen van zgn bemiddelaars van energiebedrijven. U zit vaak vast aan een meerjarencontract, de voorgespiegelde bedragen vallen, op het contract, altijd anders uit dan u is verteld, uw maandbedrag wordt altijd lager zodat u bij de jaarafrekening flink kunt bijbetalen. Wilt u echt veranderen kijk dan bv eens op de site Energiewijzer, kunt dan zelf zien wat voor u het voordeligste is maar staar u niet blind op debonussen want die betaald u uiteindelijk ook zelf.

tijger1
door tijger1 - Dec 16, 2019 om 22:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nooit, nooit, nooit met bemiddelaars in zee gaan die u opbellen, aan de deur komen, of u op straat of in een winkel aanspreken.

Uw enige reactie miet dan zijn, dank u geen belangstelling.

Zou u welk abonnement of contract dan ook willen wijzigen, kijk dan zelf bij een vergelijker op internet, of stel uw vraag hier.

aurora1
door aurora1 - Dec 17, 2019 om 04:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als men ongevraagd contact met u zoekt en u iets wil aansmeren, dan is dat niet om u een plezier te doen maar om er zelf aan te verdienen/u geld uit de zak te kloppen.
Als u van plan was geweest om een andere energieboer te kiezen had u dat allang gedaan en de voor u beste via een vergelijkingssite gekozen. Dus: niet doen met deze figuren. Altijd direct deze colporteurs afkappen, ze geen informatie verstrekken en ze vriendelijk bedanken en groeten.

hutch
door hutch - Dec 17, 2019 om 13:04
4517 Antwoorden / 29 Vragen

En vergeet vooral niet, dat personen (namens een bepaald bedrijf) die u benaderen, al dan niet telefonisch (dus ook aan de deur en op straat) er alléén op uit zijn om zoveel mogelijk 'klanten' te werven, en dat voor hun eigen financiële gewin. Hoe meer 'klanten' zij binnenhalen, hoe meer zij aan bonussen opstrijken.
Zij zullen u dus nooit de gehele waarheid vertellen dan wel alles mededelen zodat u al dan niet klant wilt worden.

Zij zullen u vaak (meestal) pushen om zo snel mogelijk uw handtekening te laten zetten. Dat laatste meestal gepaard gaande met de mededeling dat u er later, binnen een bepaalde tijd, er nog vanaf kunt. U zult dan de grootste moeite moeten doen om er mogelijk vanaf te kunnen. Zo werkt dat nu eenmaal.

'Bezint eer ge begint'.

bi
door birgitta - Dec 18, 2019 om 11:43
5 Antwoorden / 9 Vragen

Ik kan maar een ding zeggen: Niet doen! Ik heb enorm veel problemen met dit bedrijf gehad. Enorm pushy, praten net zo lang tot je helemaal murf bent en ondanks dat je herhaaldelijk zegt niet te willen overstappen krijg je binnen 5 minuten na het eindigen van het gesprek een bericht dat je jawel overgestapt ben. Dringen aan op handtekening en tekenen van contract. Buitengewoon vervelend. Dus NIET DOEN!

mo
door mof - Dec 18, 2019 om 11:44
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Zou ik niet denken want ik heb er 1) nog nooit van gehoord en 2) bedrijven die u telefonisch contracten aansmeren zijn eigenlijk nooit in orde.,

Gewoon op het internet kijken naar energie vergelijken, maak screenshots van de voorwaarden en los het zo op ....

1paul
door 1paul - Dec 18, 2019 om 14:36
3188 Antwoorden / 0 Vragen

enigste betrouwbare org bent u zelf!!!

@H
door @HENK@ - Dec 19, 2019 om 18:35
159 Antwoorden / 1 Vragen

nooit van google gehoord ???

als je daar even rond kijkt stel je denk ik deze vraag niet meer :-)