Is West Bespaar Coach een betrouwbare organisatie?
Vandaag gebeld om mijnenergiecontract goedkoper af te sluiten bij West Bespaar Coach. Is dit een betrouwbare organisatei?
De ervaring leert dat het in beginsel nooit een goede zaak is om in te gaan op telefonische aquisitie m.b.t. een energiecontract.
Er zij al eerder klachten geweest en dat zegt al voldoende loijkt mij, zie https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/meer-mensen-opgelicht-door-west-bespaar-coach M.a.w. 'niet intrappen'. (En vooral niet per ongeluk ja zeggen).
Ik kan u maar een advies geven, ga nooit in op telefonische aanbiedingen van zgn bemiddelaars van energiebedrijven. U zit vaak vast aan een meerjarencontract, de voorgespiegelde bedragen vallen, op het contract, altijd anders uit dan u is verteld, uw maandbedrag wordt altijd lager zodat u bij de jaarafrekening flink kunt bijbetalen. Wilt u echt veranderen kijk dan bv eens op de site Energiewijzer, kunt dan zelf zien wat voor u het voordeligste is maar staar u niet blind op debonussen want die betaald u uiteindelijk ook zelf.
Nooit, nooit, nooit met bemiddelaars in zee gaan die u opbellen, aan de deur komen, of u op straat of in een winkel aanspreken.
Uw enige reactie miet dan zijn, dank u geen belangstelling.
Zou u welk abonnement of contract dan ook willen wijzigen, kijk dan zelf bij een vergelijker op internet, of stel uw vraag hier.
Als men ongevraagd contact met u zoekt en u iets wil aansmeren, dan is dat niet om u een plezier te doen maar om er zelf aan te verdienen/u geld uit de zak te kloppen.
Als u van plan was geweest om een andere energieboer te kiezen had u dat allang gedaan en de voor u beste via een vergelijkingssite gekozen. Dus: niet doen met deze figuren. Altijd direct deze colporteurs afkappen, ze geen informatie verstrekken en ze vriendelijk bedanken en groeten.
En vergeet vooral niet, dat personen (namens een bepaald bedrijf) die u benaderen, al dan niet telefonisch (dus ook aan de deur en op straat) er alléén op uit zijn om zoveel mogelijk 'klanten' te werven, en dat voor hun eigen financiële gewin. Hoe meer 'klanten' zij binnenhalen, hoe meer zij aan bonussen opstrijken.
Zij zullen u dus nooit de gehele waarheid vertellen dan wel alles mededelen zodat u al dan niet klant wilt worden.
Zij zullen u vaak (meestal) pushen om zo snel mogelijk uw handtekening te laten zetten. Dat laatste meestal gepaard gaande met de mededeling dat u er later, binnen een bepaalde tijd, er nog vanaf kunt. U zult dan de grootste moeite moeten doen om er mogelijk vanaf te kunnen. Zo werkt dat nu eenmaal.
'Bezint eer ge begint'.
Ik kan maar een ding zeggen: Niet doen! Ik heb enorm veel problemen met dit bedrijf gehad. Enorm pushy, praten net zo lang tot je helemaal murf bent en ondanks dat je herhaaldelijk zegt niet te willen overstappen krijg je binnen 5 minuten na het eindigen van het gesprek een bericht dat je jawel overgestapt ben. Dringen aan op handtekening en tekenen van contract. Buitengewoon vervelend. Dus NIET DOEN!
Zou ik niet denken want ik heb er 1) nog nooit van gehoord en 2) bedrijven die u telefonisch contracten aansmeren zijn eigenlijk nooit in orde.,
Gewoon op het internet kijken naar energie vergelijken, maak screenshots van de voorwaarden en los het zo op ....
nooit van google gehoord ???
als je daar even rond kijkt stel je denk ik deze vraag niet meer :-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer