fl
door floppie Jan 15, 2013 om 13:37
Huishouden & energie

Jaarnota nuon

mag nuon dertien maanden energie berekenen en maar twaalf termijnen hie in opnemen terwijl ik er dertien betaald heb.
zo moet ik dus flink bijbetalen en een jaar wachten tot het wordt rechtgetrokken.sta ik in mijn recht om alleen te betalen voor werkelijk verbruik/

1122 11 Rapporteer

freya
door freya - Jan 15, 2013 om 13:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=floppie schreef op dinsdag 15 jan 2013, 13:37]....
sta ik in mijn recht om alleen te betalen voor werkelijk verbruik/
Nou, ik zou niet op eigen houtje gaan 'sleutelen' aan die nota door maar een deel van de rekening te betalen, dat leidt gegarandeerd tot problemen....

Ik zou zeggen, neem eens contact op met Nuon en vraag om uitleg.

m.vr.gr. Freya

dearagain
door dearagain - Jan 15, 2013 om 14:01
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*is die 13e maand feitelijk niet de 1ste maand van het nieuwe verbruiksjaar?

fl
door floppie - Jan 15, 2013 om 14:02
12 Antwoorden / 3 Vragen

beste freya,ik heb al contact gehad met nuon,zij kunnen geen nieuwe nota sturen of willen het niet.

fl
door floppie - Jan 15, 2013 om 14:04
12 Antwoorden / 3 Vragen

nee de opname is van november 15 2011 tot en met december 15 2012.

fl
door floppie - Jan 15, 2013 om 14:07
12 Antwoorden / 3 Vragen

dus heb ik ook 13 keer betaald,maar nuon neemt maar 12 betalingen omdat zij er tijd voor moeten hebben om te verwerken.[op 4-12-2012 betaald en pas verwerkt op 26-12-2012.

ro
door ron530 - Jan 15, 2013 om 16:19
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Nuon accept giro's liggen meestal de vierde van de lopende maand op de mat en moeten voor de achttiende voldaan zijn. De maand december kan dus nooit mee gerekend worden, al zou de meterstand op 15 november/december opgenomen zijn kan die nooit in de eindafrekening meegenomen worden.

freya
door freya - Jan 15, 2013 om 16:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben dan wel benieuwd hoe het dan de voorgaande jaren op de nota stond.....

Freya

ro
door ron530 - Jan 15, 2013 om 17:33
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb er even een jaar afrekening bij gepakt van 2011 tot 2012, beginstand op is 1 februari 2011 opgenomen en op 18 januari 2012 de eindstand. De eerste termijn begint op maart 2011, de laatste februari 2012. Zijn er toch echt maar 12.

Vattenfall Medewerker
door Vattenfall Medewerker - Jan 16, 2013 om 14:13
117 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Floppie,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid bestaat over uw jaarafrekening. Alle termijnen die Nuon in rekening brengt worden op de jaarafrekening meegenomen.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Nathalie
Nuon Webcare

Uw contractrekeningnummer begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro's of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

fl
door floppie - Jan 16, 2013 om 22:07
12 Antwoorden / 3 Vragen

het is inmiddels opgelost en men heeft nu wel 13 termijnen berekend,allen bedankt voor de antwoorden,en ook miranda huizer van nuon voor haar inzet!

freya
door freya - Jan 16, 2013 om 22:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=floppie schreef op woensdag 16 jan 2013, 22:07]het is inmiddels opgelost en men heeft nu wel 13 termijnen berekend,allen bedankt voor de antwoorden,en ook miranda huizer van nuon voor haar inzet!
Eind goed, al goed, zullen we dan maar zeggen.
Mooi dat het opgelost is en bedankt voor het terugmelden.

Freya