Kostenservice
ik kreeg 'n aanbieding om me te melden bij Kostenservice die voor mij dan jaarlijks de overstap regelen naar 'n goedkopere energie maatschappij.
ik wil graag van jullie weten of er iemand ervaring heeft met hun.
zijn ze positief of negatief??
Welk belang zal deze firma u jaarlijks een goedkoper energiecontract aan te bieden? Juist alleen hun eigen belang. Ga zelf ieder jaar op een vergelijkingsite als gaslicht de tarieven vergelijken, dan bent u in ieder geval goedkoper uit dan bij zo'n wazige firma
Zou ik mijn geld niet aan uitgeven. Er zijn genoeg vergelijkings sites waar u dit alles zelf kan doen. Dat Kostenservice eraan wil verdienen kan, maar u zou dan een dief van eigen portemonnee zijn. Want dan gaan zij er met de "winst" vandoor.
Hier zijn ook wat antwoorden te lezen van andere fora
https://community.consumentenbond.nl/energie-11/energiecollectief-via-kostenservice-19561
https://radar.avrotros.nl/forum/webwinkels-f69/wat-is-kostenservice-nl-t191486.html
Als ik het goed begrepen heb is deze club gerelateerd aan de consumentenbond. En is toen niet een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost. Mijn advies, zoekt en ge zult zelf vinden, vergelijkings-site's genoeg.
Moet 'niet' er niet tussenuit?
Of het woordje "er" erbij en een vraagteken?
ken het ff niet meer aanpassen, maar goed dit had er blijkbaar moeten staan;
En toen is een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost.
Of
En is er toen niet een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost.?
Dus zoek maar uit hoe u het wilt hebben☺
De laatste mogelijkheid zou ik verwijderen, want een door Consubond geadviseerd bedrijf IS op de fles gegaan. Het is dus geen vraag of..., maar de realiteit. :-)
@graspollen, dan neemt u de 1e regel☺
Men kan het ook als een hypothetische vraag lezen, om de Ts even wakker te schudden.
Dan zou ik die aanbieding maar naast me neer leggen.
Kun je zélf regelen en kost geen moeite.
Kijk eens op een vergelijkingssite.
Zie de al gegeven antwoorden, of de ervaringen met hen positief of negatief zijn is ook m.i. helemaal niet van belang. Ook 'Kostenservice heeft een verdienmodel en overstappen heeft alleen zin als u niet tevreden bent over uw huidige leverancier waarbij bovendien ook nog aan de orde kan zijn dat u uw huidige overeenkomst niet eens zonder boetebeding zou kunnen beëindigen. Zo u toch wilt overstappen, als al gezegd, doe zelf enig onderzoek via internet zoekmogelijkheden.
Kostenservice is een service voor mensen die wel willen profiteren van jaarlijks scherpe tarieven, maar geen zin of tijd hebben om elk jaar zelf te vergelijken.
De service is gratis. De leverancier draagt een vergoeding af. Dit heeft geen invloed op jouw tarief of welkomskorting.
Je kan je al inschrijven ook al ligt de einddatum van je huidige contract nog in de toekomst. Zodra jouw contract afloopt zetten we je over. Ver daarvoor krijg je het scherpe aanbod te zien en kan je deze altijd annuleren.
Maar even gemeld als reclame.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer