xq
door xqcnbthz Feb 25, 2019 om 16:58
Huishouden & energie

Neckermann is toch al jaren terug samen gegaan met bol.com

neckermann is toch al jaren terug samen gegaan met bol.com

1560 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2019 om 17:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoe komt u op het idee. U kunt via Bol bij Neckermann kopen, maar dat is heel wat anders.

marita5
door marita5 - Feb 25, 2019 om 17:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Xocnbthz ,

Neckermann is een verkoper bij bol.com .

Neckermann.com Webshop B.V. is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com. Neckermann.com Webshop B.V. verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.

Lees hier ,

https://www.bol.com/nl/v/neckermann-com-webshop-b-v/1260805/

xq
door xqcnbthz Feb 25, 2019 om 17:37
9 Antwoorden / 4 Vragen

ah was dat het toen ging er als een lopend vuurtje de ronde dat neckermann en bol samen waren gevoegd. kijk en dat maakt het soms verwarrend. als er grootschalig word rond gebazuind dat alles samen gaat wat niet zo is. weet niemand meer hoe het zit. zo staat internet blijkbaar vol dingen en rolt het nieuws en kranten over van nieuwtjes. waar uit eindelijk geen bal van klopt en daar kunnen bedrijven dus gewoon failiet aan gaan.

diumenge
door diumenge Feb 25, 2019 om 17:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ging dan waarschijnlijk alleen in je eigen omgeving als 'een lopend vuurtje de ronde', want ik heb daar nog nooit van gehoord.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 25, 2019 om 18:04
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend op de al gegeven reacties: er zijn veel meer bedrjven die ook via bol.com aanbieden. Net als ook op marktplaats waar u bijv. ook diverse garagebedrijven/autoverkopers vindt.

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2019 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee.

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2019 om 18:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

xq
DOOR  XQCNBTHZ 25 FEB. 2019 OM 17:37
7 ANTWOORDEN / 4 VRAGEN

ah was dat het toen ging er als een lopend vuurtje de ronde dat neckermann en bol samen waren gevoegd. kijk en dat maakt het soms verwarrend. als er grootschalig word rond gebazuind dat alles samen gaat wat niet zo is. weet niemand meer hoe het zit. zo staat internet blijkbaar vol dingen en rolt het nieuws en kranten over van nieuwtjes. waar uit eindelijk geen bal van klopt en daar kunnen bedrijven dus gewoon failiet aan gaan.

Wat bazelt u nou voor onzin? Ik weet niet welk nieuws u kijkt,of welke krant u leest, maar ik heb die onzin nergens vernomen.
En daar gaat zeker geen bedrijf aan failliet.

xq
door xqcnbthz Feb 25, 2019 om 22:26
9 Antwoorden / 4 Vragen

nou die verhalen gingen enkelde jaren terug wel de ronde ook in kranten ook op het nos journaal.
dat neckermann whkamp en bol samen gevoegd werden.

en over dat daar zeker geen bedrijf aan failiet gaat zou ik maar niet te hard roepen.
2013 zou het land van ooit toch heropend worden.
u bent er zeker al geweest met de kinderen.

gerbera
door gerbera - Feb 25, 2019 om 22:04
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Dit nu noemen ze "nepnieuws" wat u blijkbaar voor waar aanneemt.

me
door mein33 - Feb 25, 2019 om 22:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Om nog even wat zand in de geruchtenmotor te strooien, BOL.com is een onderdeel van Ahold, u weet wel die waar ook Appie onder valt.
Waar of niet waar ??

xq
door xqcnbthz Feb 25, 2019 om 22:22
9 Antwoorden / 4 Vragen

dock data telt ook nog mee.
en wehkamp ook.

maar omdat nepnieuws uit de lucht te trekken.
als u mijn tekst beter gelezen had had u al zien staan dat het mogelijk in die tijd nepnieuws was.

xq
door xqcnbthz Feb 25, 2019 om 22:27
9 Antwoorden / 4 Vragen

Gooi nog maar wat kolen op het vuur doe er nog maar wat olie bij kerozine werkt beter.

xq
door xqcnbthz Feb 26, 2019 om 17:03
9 Antwoorden / 4 Vragen

bol staat op wikie  dat sinds 2012 bij ahold is opgenomen maar bol bestond daarvoor ook deels al.
en ook op wikie kloppen niet altijd dingen ben ik achter gekomen.
om er werkelijk achter te komen of het werkelijk waar is zou iemand dieper in de geschiedenis moeten duiken.
en de archieven uit moeten spitten.
dat word vaak niet in dank afgenomen helaas.
wat het moeilijk maakt om onrecht recht te zetten. vaak word aangenomen wat op wikie staat is waar.
terwijl ik daar ook enkelde fouten heb ontdekt dat ik zeg van er zijn grote problemen van gekomen. terwijl de term juist een andere betekenis heeft.

ahold kan toruwens ook staan voor amsterdam holding  waar die naam zo eens vandaan kwam weet ik even niet meer.
ik heb immers geen bedrijfs economie gestudeerd. wie het weet mag het zeggen.

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2019 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[edit, off topic - redactie]