Ma
door Marinet Mar 6, 2020 om 06:04
Huishouden & energie

Pas op voor tweedehandskeukenpaleis

Hallo,
Dit is geen vraag maar een mededeling ga nooit met tweedehandskeukenpaleis in zee, ze komen hun beloften van service NIET NA!!!!

1450 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 6, 2020 om 07:20
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Het is inderdaad altijd oppassen geblazen bij tweedehandes artikelen, vooral als er veel geld mee gemoeid is.
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing.

Topantwoord

ne
door neodutchio - Mar 6, 2020 om 08:23
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Wat moeten wij met uw waarschuwing? U verteld niet wat er aan de hand is, wat er niet opgelost wordt en welke afspraken er niet nagekomen wordt. Dus geen idee waar ik voor moet oppassen. Over elk bedrijf is wel eens een klacht te vinden.

[edit redactie; niet inhoudelijke delen verwijderd]

Ma
door Marinet Mar 6, 2020 om 23:06
Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil alleen maar waarschuwen.

tijger1
door tijger1 Mar 6, 2020 om 23:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waar tegen wilt u waarschuwen?

Dit is een Vraag en Beantwoord forum.

aurora1
door aurora1 - Mar 6, 2020 om 12:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat was het probleem en wat zijn ze niet nagekomen?

Ma
door Marinet Mar 6, 2020 om 23:10
Antwoorden / 1 Vragen

Alles zag er keurig uit toen we de keuken gingen bezichtigen..tot ze hem thuis brachten toen bleek het inbouw vrieskastje stuk te zijn..ze geven 3 maanden garantie dus ik belde en werd op alle fronten geblokkeerd.
En reageren nergens meer op.

aurora1
door aurora1 Mar 8, 2020 om 21:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk bij een kringloper voor zo'n kastje. Of koop een nieuw kastje erbij. Anders op alle sociale media over ze klagen. En bijv. uw klacht o. a. bij klacht.nl e.d. plaatsen. En ik lees bij de garantie dat u dat maar de winkel terug kunt brengen en dan een andere meekrijgt. Of is het ding niet goed geïnstalleerd?

panter22
door panter22 - Mar 6, 2020 om 15:49
6599 Antwoorden / Vragen

Wat voor service wordt er niet verleend?
Je koopt een oude keuken die uit een huis gesloopt is. Daar is het beste van af, anders koop je geen nieuwe.
Verwacht er niet al te veel van. De apparatuur is meestal net zo oud als de keuken en afgeschreven,
Op een plaatje lijkt alles mooi. Je kunt beter de keuken eerst bezichtigen.
Je hebt 3 maanden (omruil) garantie op de apparatuur.

Ma
door Marinet Mar 6, 2020 om 23:13
Antwoorden / 1 Vragen

We hadden de keuken eerst bezichtigd het zag er goed uit. Toen ze hem thuis brachten was het inbouw diepvriesje kapot en als ik bel of app ben ik op alle fronten geblokkeerd

panter22
door panter22 Mar 7, 2020 om 08:44
6599 Antwoorden / Vragen

Een andere inbouw koelkast zal er wel niet zijn en als er wel een is, dan moet je zelf zorgen voor vervoer. En dan is het nog de vraag of de andere koelkast wel goed werkt.
Kun je geen korting krijgen op de keuken? Ik doe maar een voorstel €50?
Dan snel naar BCC of de Mediamarkt voor een nieuwe.