jvdorst
door jvdorst Sep 2, 2004 om 11:02
Huishouden & energie

Postbezorging

Ik erger me eraan dat reclame, post en krant regelmatig nog uit de brievenbus steken. Bij de krant heb ik het op kunnen lossen door te dreigen met het stopzetten van het abonnement, maar hoe los ik het op bij reclamedrukwerk dat soms een heel weekend uit de bus steekt. Ik wil het drukwerk trouwens wel blijven ontvangen. De post (tpg) zegt de manager al een paar keer op de vingers getikt te hebben, maar voorlopig gebeurt het nog regelmatig.

510 3 Rapporteer

user123
door user123 - Sep 2, 2004 om 19:21
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Tsja, hoe verander je het gedrag van iemand? Pak de volgende keer de krantenjongen in zijn kladden. Of hang een briefje op?

ma
door maarten_1 - Oct 2, 2004 om 15:08
6 Antwoorden / 1 Vragen

reclamebezorging gebeurd ook door andere instantie's dan de tpg, denk aan netwerk vsp, lokale verspreiders, etc. u kunt als er meerdere folders in plastic verpakt zitten er van uit gaan dat dit door netwerk vsp is verzorgd, ergens in een of meerdere folders staat naam en telefoonnummer van de verspreider, u kunt ook aan de adverteerder (lees van wie de reclamefolder is) vragen wie voor hem verspreid.

Ook wordt wel eens via huis aan huis bladen reclame folders verspreid.

de tpg verspreid opzichzelf niet eens zovel reclame (minder dan 10% van de folders)

maarten

keetjetippel
door keetjetippel - Dec 3, 2004 om 20:40
6 Antwoorden / 5 Vragen

ikzelf werk bij een pakket dienst en ook wij hebben geregeld gewone post stukken waarom steken die wel eens buiten de brieven bus

punt 1 een zeer strakke klep die bijna met twee handen niet op te doen is

punt 2   er gebeurt bij ons geregeld dat er hond achter zit en dat dan iemand zich in het zieken huis kan begeven voor een paar teanus spuiten en zwaluw staartjes om de boel te laten genezen

punt3  u kunt ook gewoon eerder kijken dan hangt het er niet een heel weekend uit

dus zeiken is een zaak maar ook wij proberen ons werk te doen en als een briefje dan niet in de brieven bus wil omdat de mensen te gierig zijn een fatsoelijke bus te kopen met een afmeting die voldoet aan de standaard noremen of met een mega veer die niet open te krijegn is of een lief mormel achter de deur hebben zitten dit geld trouwens ook voor katten ja wat wil je dan ik zou gewoon alles opzeggen en een postbus nemen dan bem je overal vanaf oj ook nooit iets bestelllen dan he of je moet zorgen dat je er bent dan krijg je geen briefje