Li
door Lillianw Dec 1, 2017 om 21:28
Huishouden & energie

PVC click vloer met bobbels

Goedenavond

Laatst is bij ons een PVC click vloer gelegd door Carpet Right
Een dag later zagen we op veel planken bobbels
Het betrof een FABRICAGEFOUT
Dus het hele huis weer leeg inclusief alle kasten voor de 2 de keer
Er werd een ander lotnummer bij de leverancier besteld en de vloer werd opnieuw gelegd
Tijdens het leggen heeft de legger weer een aantal planken moeten verwijderen vanwege weer hetzelfde probleem
De andere dag weer veel foute planken in de vloer geconstateerd tot onze grote spijt
Aangezien ik het psychisch niet meer aankan voor een 3 de maal het huis leeg te halen heb ik een schadevergoeding geëisd van de fabriek
Mijn vraag is nu wat is in dit geval een redelijke vergoeding
De prijs van enkel het PVC was €1900
Vriendelijke groet LVW

2792 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2017 om 21:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt niets te maken met de fabriek, maar met Carpet Right. En ze leggen toch weer nieuw?

Ik zou maar een ander merk kiezen voor de derde keer. Blijkbaar is het rotzooi.

ne
door neodutchio - Dec 1, 2017 om 22:06
5165 Antwoorden / 12 Vragen

U vindt het niet goed, maar met een zak geld in uw handen is het wel goed?

Het enige dat u kunt doen is de aankoop ontbinden. De vloer er weer uit en snel naar een verkoper gaan die wel een net product afleverd.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 2, 2017 om 00:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik denk dat de schadevergoeding wel ophoudt bij een bos bloemen.

Als u psychische problemen heeft kunt u dat niet verzilveren bij de fabrikant of bij Carpet Right. Dat is gewoon hun probleem niet. Klinkt hard maar zo werkt het nu eenmaal.

panter22
door panter22 - Dec 2, 2017 om 10:12
6599 Antwoorden / Vragen

Wat een ellende.  Je moet bij Carpetright zijn met je klacht.
Een schadevergoeding krijgen lijkt nu wel mooi en dan ben je er vanaf, maar je blijft tegen een lelijke vloer aanzien.
Daar kun je later behoorlijk spijt van krijgen.