1bernadette
door 1bernadette Jun 6, 2012 om 13:56
Huishouden & energie

Renovator

Heeft iemand ervaringen met de renovator, die je voor € 119,,00 kunt kopen bij Tel Sell?
Mijn man wil hem aanschaffen, maar ik heb mijn twijfels bij producten via Tel Sell vanwege vroegere ervaringen....

21855 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 6, 2012 om 14:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft uw man de renovator per direct nodig? Hij is nieuw op de markt, er zijn nog geen reviews over te vinden op internet. Meestal zijn de producten van Tell Sell bagger, maar dit zou net zo goed een aangename uitzondering kunnen zijn.
Meestal na een tijdje komen de producten ook bij andere winkels te koop. Ik heb wel eens een tell sell spotje bij de Praxis zien draaien. Hetzelfde apparaat, maar dan goedkoper.
Mijn advies, nog even wachten tot er wat meer reviews zijn, of dat het ergens anders te koop is. Ook kijken of hetzelfde apparaat niet ergens anders goedkoper te verkrijgen is onder een andere naam.
Maakt u zich geen illusies over de garantie, zodra u hem gaat gebruiken is de garantie weg. En dan weet je pas hoe goed hij echt is.

edrick3
door edrick3 - Jun 6, 2012 om 14:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@zoekster,

off topic - ter info:

Als er aangegeven is dat er een DUBBELPOST is, dan reageren bij de ANDERE vraag.
Heb daar nu een DUBBELPOST melding neergezet met een verwijzing naar DEZE vraag (omdat je hier al gereageerd hebt.)

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Jun 6, 2012 om 14:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

edrick, op mijn scherm zag ik maar 1 renovator, zag wel dubbelpost, maar toen op klik hier klikte, zag ik pag onbekend staan.

ik
door ikkenietweet - Jun 6, 2012 om 14:43
16 Antwoorden / 3 Vragen

Vorige week heb ik exact hetzelfde apparaat (dus ook met stofzuigeraansluiting) bij de Aldi in Duitsland gekocht voor 29,95. Waarschijnlijk zal hij dus binnenkort ook wel bij de Nederlandse Aldi liggen.
Het apparaat doet zijn werk wonderbaarlijk goed.

edrick3
door edrick3 - Jun 6, 2012 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 6 jun 2012, 14:37]edrick, op mijn scherm zag ik maar 1 renovator, zag wel dubbelpost, maar toen op klik hier klikte, zag ik pag onbekend staan.

off topic:
Klopt. Had ik niet gecontroleerd. Blijkbaar heeft valerius een fout gemaakt bij het 'linken'.
Vond het al vreemd.

Met vr.gr.

1bernadette
door 1bernadette - Jun 6, 2012 om 19:16
13 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ikkenietweet schreef op woensdag 6 jun 2012, 14:43]Vorige week heb ik exact hetzelfde apparaat (dus ook met stofzuigeraansluiting) bij de Aldi in Duitsland gekocht voor 29,95. Waarschijnlijk zal hij dus binnenkort ook wel bij de Nederlandse Aldi liggen.
Het apparaat doet zijn werk wonderbaarlijk goed.[/quote

Weet je zeker dat dit hetzelfde apparaat is als die wordt aangeprezen via Tel Sell??? Bernadette]

ba
door bamboe66 - Aug 29, 2012 om 15:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een renovator gekocht maar niet bij tel sell maar bij een machine handel deze was afgeprijsd van 119,- voor 49,00 euro er zat maar 1 onderdeel bij een koffertje met onderdelen er bij gekocht . Ik heb er mee gewerkt maar met hout was het goed te doen , maar met een metaal plaatje kwam hij er niet doorheen. De schakelaar schoot steeds los dus bleef niet vast staan. zeer vervelend met werken. dat hadden al deze machines zei de vak handelaar. Heb het apparaat terug gebracht geld terug gekregen, wat ik heel netjes vond van deze machine handel.