lo
door loekoek Nov 27, 2008 om 10:20
Huishouden & energie

Rwe

meer een mededeling. vanochtend telefonisch benaderd door rijnland water en energie. Had een berekening waardoor ik goedkoper uit zou zijn. Gevraagd dit op schrift te zetten. Dit werd toegezegd. Toch wilde men nog iets op band opnemen. Dit onder de noemer wettelijke consumentenbescherming. Dit geweigerd omdat ik niets wilde kopen. Verkoper bleef aandringen. Toen maar opgehangen.Ben benieuwd of ik nog iets op schrift krijg.

570 3 Rapporteer

wolfenjong
door wolfenjong - Nov 27, 2008 om 11:04
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Dat deze energiebedrijven zich met allerlei leugenachtige manieren moeten voordoen om klanten te werven is inderdaad beneden ieder peil, u zult er hopelijk niets meer van horen,meld u aan voor de infofilter , of de volgende keer maar meteen de hoorn op de haak.

Succes er mee.

wouternl
door wouternl - Nov 27, 2008 om 11:58
21 Antwoorden / 3 Vragen

Dat die lui nogsteeds actief zijn. Ik kan me herinneren dat ik in 2005 hier al eens een bericht heb gezien over RWE.

Even zoeken...
RWE 2005

Stelletje oplichters zijn het.

wouternl
door wouternl - Nov 27, 2008 om 22:57
21 Antwoorden / 3 Vragen

Als deze organisatie al sinds 2005 actief is.. Misschien moet hier juridisch iets aan gebeuren.

Ik verzoek iedereen die dit bedrijf kent om zijn/haar ervaring hier hier te delen.

Mochten er genoeg negatieve ervaringen binnen komen dan weet ik zeker dat Kassa hier iets mee kan. Mocht blijken dat een aantal mensen op ongeveer gelijke manier gedupeerd is, dan kan deze wetenschap jullie helpen in de zaak tegen deze flapdrol.

Feit is dat het hier om een persoon gaat die zijn/haar geld wil verdienen door het andere hardwerkenden personen af te nemen op een manier waarbij ze dat zelf niet altijd merken..

Persoonlijk zou ik graag de sleutel willen hebben waarmij hij opgesloten word.. Ik heb nog een pot zoutzuur die zich verveeld :P