le
door lenss151 Sep 6, 2012 om 21:45
Huishouden & energie

Schilderwerk

Beste mensen wie kan mij helpen? Ik heb een dertiger jaren woning en het schilderwerk doe ik zelf.De vensterbanken van het huis zijn van hout deze heb ik al een aantal keren geschilderd maar de verf bladderd er na twee jaar soms na een jaar af.ik schilder ze met sikkens verf ik heb de vensterbanken de laatste keer helemaal kaal gemaakt 2x gegrond en 2x gelakt naden dicht gemaakt met 2 componenten houtvuller en nu zijn ze weer aan het bladderen wie weet raad.Groetjes Georg

691 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 6, 2012 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou eens contact opnemen met Sikkens voor een verf advies.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2012 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn de vensterbanken niet vochtig? Ik kan mij niet voorstellen dat het aan de verf ligt.

ve
door verwijderd - Sep 7, 2012 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit mij aan bij Winterman.
Maar, je kunt natuurlijk ook de economie op een andere manier stimuleren.
i.p.v. ieder jaar/2 jaar zelf aanklungelen: schakel een VAKMAN in!!!

ve
door verwijderd - Sep 7, 2012 om 09:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke type verfsysteem heeft u toegepast ? EPS ? Rubbol Satura ?

EPS is in deze het meest geschikt, dit verfsysteem is vochtregulerend.
Vocht is bij u de oorzaak van het afbladderen van de lak.

ve
door verwijderd - Sep 7, 2012 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij handig om een bezoek aan klusvraagbaak.nl of doehetzelf-vragenhelpdesk.nl te brengen.