allony
door allony Jun 14, 2007 om 12:24
Huishouden & energie

Schuttingen worden niet goed geleverd

Wie ken ons helpen

Ik en m,n buurman hebben op 19-04-2997 5 schermen gekocht met paal en toebehoren.

bij plaatsingen kwamen wij erachter dat 2 schermen niet goed zijn  1 scherm waren de panelen er schuin ingeniet en 1 scherm was krom wij terug naar de bouwmarkt ( naam hou ik even voor ons zelf) er werden 2 nieuwe schermen besteld , Ik ben zelf nog gaan kijken of de schermen goed waren en dat waren ze ook. na twee weken kregen we de schermen geleverd en wat denk je  1 scherm zo krom als een boog en de andere gaapte een gat in het paneel. ik heb de chaufeur erbij gehaald en ik heb het op de bon laten zetten dat de schermen niet goed zijn met de bevestiging van de chauffeur.

We waren onder tussen al 2 maanden verder bij de bouwmarkt blijven ze zeggen dat ik de schermen goed heb gekeurd en dat ik moet denken dat het hier om hout gaat.ochja de 5 schermen die ik eerst kreeg waren allen geniet en deze twee niet. op het laats werd me gezegt dat ik alles terug ken brengen en m,n geld terug krijg maar daar ben ik niet mee geholpen want de palen zitten in beton en een ander scherm ken ik niet er tussen plaatsen want dat zijn weer anderen maten.Ik kon toen kiezen of toch die twee schermen of alles terug brengen wie kan ons advies geven over deze geweldigen serves

de schermen kosten 100 euro per stuk daar mag je toch wat van verwachten EN BEZORGEN DEDEN ZE OOK NIET MEER KOSTEN WAREN 40 EURO ga vandaag met aanhangwagen de twee schermen weer op halen hood gedwongen( aanhangwagen krijg ik van hun)

588 2 Rapporteer

dodge
door dodge - Jun 14, 2007 om 12:53
96 Antwoorden / 28 Vragen

Eerst even een vraag: heeft u nu die 2 laatste schermen wèl in ontvangst genomen?
Dat is me namelijk niet geheel duidelijk. Indien u dat gedaan hebt: beter niet kunnen doen ondanks de aantekening op de bon. U had de spullen direct met de chauffeur & met aantekening retour moeten geven. Eventueel met direct telefonisch contact met leverancier (=bouwmarkt). Als deze 2 niet geniet zijn: had u kunnen (& moeten) checken/zien bij aflevering.
Overigens: een tuinschut is makkelijk op maat te maken hoor; en ik vind 100 Euro veel (is waarschijnlijk hardhout dan?) voor een geniet tuinschut. Een goed tuinschut is geschroefd, doe je ook veel langer mee.
Enne: dan brengt u toch alles terug, als u toch uw geld terugkrijgt? Dan maar ergens anders de hele handel in 1 keer bestellen (en tja, dat wordt het, want momenteel is het moeilijk om aan tuinschutten te komen).

allony
door allony - Jun 14, 2007 om 13:35
12 Antwoorden / 12 Vragen

bedankt voor de snelle reactie

de schermen zijn met melkglas bewerkt ziet mooi uit

ik heb de schermen ook niet genomen ze zijn namelijk terug gegaan naar de zaak. wij moesten ons weer melden bij de bedrijfsleider

bij ziens schermen was een scherm met opening  weer gewoon dicht ik heb de bedrijfsleider gezecht dat hij deze heeft dicht geklopt (schrootjes verband) hier was hij pissig over.

over nieuwe plaatsen gaat moeilijk want de palen staan al in de beton en op afmeting van deze schutting

bvb dank