ni
door nikilina Nov 9, 2007 om 10:10
Huishouden & energie

Verkopen inbouwapparatuur

we krijgen een nieuwe keuken en hebben derhalve inbouwapparatuur over welke we willen verkopen. Wat zijn reële vraagprijzen voor onderstaande apparatuur ;

koelkast AEg  van juni 2005 nieuwprijs 485 euro

inbouwoven ATAg plus gaskookplaat febr 2004 nieuwprijs 925 euro

vaatwasser Bosch feb 2003 niewprijs 850 euro

alles in goede staat.

1584 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lastig om deze vraag te beantwoorden, uw info is nogal summier.
Als ik bv. een Volkswagen te koop aanbied, dan zou u toch graag willen weten welk type, welke motor, welk model enz.
De prijzen die u noemt, zijn dit advies verkoop prijzen of zijn dit prijzen die door u zijn betaald, daar er nogal hoge kortingen zijn te bedingen bij aankoop van een nieuwe keuken, soms zelf gratis.
Hint: probeer in te ruilen bij uw keukenleverancier.

suc6

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

goedemiddag,

de prijzen zijn lastig, dit ivm internetverkoop.

van alle bovenstaande mag u blij zijn als u er nog 25% van de nieuwprijs van krijgt...

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

dag nikilina,

Keukenapparatuur schrijft in principe af in een jaar of zeven. Misschien geeft dat een indicatie.
Ik vrees echter dat het inderdaad een geval wordt van 'wat de gek er voor geeft'

Wellicht dat de oplossing van de eerste beantwoorder een mogelijkheid is.

Kijk in ieder geval eens op particuliere verkoopsites of er vergelijkbare producten worden aangeboden en tegen welk bedrag.

succes,

Flipje

ve
door verwijderd - Nov 10, 2007 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor u is de oude apparatuur waardeloos en de leverancier ruilt dit ook niet in. We leven in een consumptiemaatschappij en de opbrengst van gebruikte apparatuur moet u inschatten op basis van de prijzen voor gebruikte inboedel.

Advies vraagprijzen in euro: KK 75, OV/KP 150 en VW 150. Of u deze prijzen ook zult kunnen realiseren is een kwestie van onderhandeling. Ik denk dat het bij elkaar hooguit 250 opbrengt als u geluk heeft.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2007 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een Koelekast vrijstaand kan wel 20 jaar mee maar een inbouw kk niet.Dus dat is moeilijk  te melden. maar gezien de leeftijd zeker 90% van de helft van de nieuwwaarde.

Kookplaat /oven moeten toch zeker een 15tal jaren mee kunnen alhoewel er vast voor het verstrijken van het door mij aangegeven aantal jaren., wel een keer een element vervangen zal moeten worden in de oven.Zeker  de helft van de nieuwwaarde is van toepassing.indien in werkende staat

Vaatwasser is al zo`n 4 jaar in gebruik en meestal komen de eerste verstoppingsklachten in het 5de jaar.Als dit ook een inbouw is  en in goed werkende staat dan is deze in mijn beleving zeker 200 euro waard.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2007 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een gek er voor geeft is hier een goed antwoord. Keuken apparatuur is nieuw goedkoop aan te schaffen. Inbouw is nog minder waard tweede hands dan. Want vaak zijn deze incompleet geen bovenblad e.d. Mijn advies zet de boel op marktplaats of een andere verkoopsite en vraag om een bod.

Ronny.