re
door reactiemarie Jan 9, 2007 om 08:38
Huishouden & energie

Wat te doen tegen stank kattenpis

ik heb een stoeltje waar ik zeer aan gehecht ben maar helaas is een van mijn katten ziek en heeft op de zitting van de stoel gepist - de stank is afschuwelijk - wat voor tips zijn er die ik kan proberern om de lucht weer uit de zitting te krijgen - het is een gestoffeerde zitting die ik los uit de stoel kan halen dus ik kan er  buiten mee aan de slag - alle tips ook die die zelf stank met zich meebrengen zijn daardoor dus  mogelijk - ik zou de stof van de stoel kunnen vernvagnen maar wil het onderframe en leifst stoffering (het is een oud lloyd loom stoeltje, dat nog van mijn moeder is geweest)  behouden

alvast hartelijke dank - chrsitine

6154 9 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 9, 2007 om 09:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ze hebben het ook speciaal voor dieren zie ik nu,

dan zou je deze moeten hebben;

EcoPet Geur & vlekweg

Groetjes,

edwardus
door edwardus - Jan 9, 2007 om 09:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

En als je zo'n middel even niet bij de hand hebt en het gebeurt nog eens (dus niet voor oude bestaande vlekken), neem dan een fles bronwater met bubbels en besprenkel de vlek daarmee rijkelijk. Dit heb ik eens als tip gekregen van een meubelreinigings-firma.

gr
door gratje3_1 - Jan 15, 2007 om 14:53
11 Antwoorden / 3 Vragen

als de vlek weg is , dan kun je er met febreze over.

succes

stacey
door stacey - Jan 16, 2007 om 05:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Informeer eens hier (ik weet niet of ze ook aan particulieren verkopen) maar dit middel wordt gebruikt bij `stank`problemen, wellicht ook geschikt tegen `kattelpislucht`

EcoClinic ontgeurder

Succes,

re
door reactiemarie - Jan 16, 2007 om 05:24
22 Antwoorden / 27 Vragen

hallo beantwoorders -d ank voor jullie tips - ik heb het stoeltje ven bij de buren in de tuin staan want ik ben ziek - als het beter gaat zal ik alle tips (waaronder die van iemand in mijn buurt om groene zeep te gebruiken) gaan proberen en als een van de tips echt werkt (en let wel het stinkt enorm) laat ik het hier nog even weten - christine

jojo333
door jojo333 - Jan 17, 2007 om 21:13
6 Antwoorden / 6 Vragen

Zou febreze niet gebruiken als er huisdieren in de buurt zijn. Zit een stof in die voor leverproblemen zorgt.

di
door dinos - Feb 21, 2007 om 13:40
12 Antwoorden / 5 Vragen

Op de website www.poezenpraatjes.nl wordt aangeraden de plek te behandelen met een sopje van groene Biotex. Dit zou de stank goed weg moeten halen.

Ik gebruik het zelf ook, maar aangezien ik een zieke kat heb die geregeld plast waar het niet mag, kan ik niet met zekerheid zeggen of de geur er helemaal uitgaat.

re
door reactiemarie - Feb 21, 2007 om 15:47
22 Antwoorden / 27 Vragen

ik ben even uit roulatie dus de steol moet even wachten - het deel dat erg stinkt (de ziting) staat nu in de tuin in de regen en ik had laatst een beetje de indruk, dat dat al wat hielp - ik heb ook nog een tip om te proberen de stank met groene zeep weg te werken

mocht ik tzt echt iets vidnen waardoor ik merk dat het geod helpt tegen de stank dan laat ik het hier nog even horen

persoootje
door persoootje - May 19, 2007 om 23:36
6 Antwoorden / 1 Vragen

de zitting (laten) stomen werkt erg goed tegen luchtjes