grindweg
door grindweg Sep 2, 2009 om 21:18
Huishouden & energie

Wie weet??

wie weet of tingieterij roelen tin nog bestaat en of waar?? grrag een reactie ik kan hem via dit medium niet vinden.

2908 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2009 om 21:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Misschien heb je hier iets aan?

http://deboswijk.nl/deboswijk.php?start_from=4&ucat=&archive=&subaction=&id=&

Met vr.gr.

hell-rider
door hell-rider - Sep 2, 2009 om 21:30
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Grindweg,

Ben bang dat er weer een aantal verdwenen zijn want deze ik kan ook niet vinden.
Wel is er eentje in Tiel, die gieten zelf, vooral voor de toerist, daar verdienen ze nog het meeste aan.
Als je voor eventuele reparatie moet gaan kan je daar ook terecht.
Ze schilderen ook.

Er zijn er nog wel een aantal te vinden maar of ze zelf gieten weet ik niet en betwijfel ik ook.

Succes,
Hell-Rider

ma
door marwin - Sep 2, 2009 om 22:45
126 Antwoorden / 15 Vragen

Er is in ieder geval een tingieterij op de zaanse schans en daar werd in ieder geval vroeger nog gegoten

aurora1
door aurora1 - Sep 2, 2009 om 22:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag grindweg,

Roelen Tin zat voor zover ik weet in De Bilt. Van 1969 tot 1988 waarna het gebouw werd overgenomen door een bedrijf voor zonweringen (zie onderstaande link). Ik vond ook nog via internet een pdf waarin door de Gemeente De Bilt een omschrijving wordt gegeven over bodemsanering van o.a. dat terrein.

ma
door marwin - Sep 2, 2009 om 22:48
126 Antwoorden / 15 Vragen

op deze site komt roelen tingieterij voor

http://deboswijk.nl/deboswijk.php?start_from=4&ucat=&archive=&subaction=&id=&

stacey
door stacey - Sep 3, 2009 om 00:20
10352 Antwoorden / 12 Vragen

@hell-rider, if I didn`t said it before......

Nice to see you (`re) back ;-)

nb
door nbw - Sep 3, 2009 om 02:27
521 Antwoorden / 24 Vragen

Wil wel voor je gaan speuren echter waarom? En dan zonder dubbele letters. Met een beetje uitleg en verhaal is het wellicht te doen.

grindweg
door grindweg - Sep 3, 2009 om 20:42
2308 Antwoorden / 28 Vragen

dat klopt maar ik kan ze nu nergens meer vinden. het gaat om een speciaal wijnglas. ik had er twee maar er is er een overleden. gekregen als relatie geschenk van hun. welruim 25 jaar terug ongeveer.

ga
door gast111111 - Sep 3, 2009 om 21:38
14 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zijn hier met een uitje geweest:

http://www.riotin.nl/

Misschien kunnen hun u helpen?

Succes

pi
door piespaal - Sep 4, 2009 om 16:49
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn  3 September bij tingieterij leerdam geweest [www.tingieterijleerdam.nl] waar ze op zaterdagmorgen reperatie's doen.

Succes

ga
door gast111111 - Sep 4, 2009 om 17:34
14 Antwoorden / 0 Vragen

dat is dezelfde als waar ik het over had ;-) zie reactie hierboven...

op
door opawijn - Sep 4, 2009 om 22:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

De naam van Roelen tin is nu Kurz-Edeltin, Johan v. Oldenbarneveld laan 48/50 Zeist .telnr.030-6961188

er
door erky - Sep 4, 2009 om 22:58
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Grindweg,

Hopelijk heb je het goede antwoord al te pakken. Er is nog een 'tinboerderij' in Rhenen! Alleen op internet te vinden via het VVV Rhenen.

Dit
zijn de gegevens.

Succes,
Erky

grindweg
door grindweg - Sep 5, 2009 om 10:45
2308 Antwoorden / 28 Vragen

dat ga dan als laatste proberen. de reast kan niet aan eendergelijk inschroef glas komen. hij moet wel bij die andere passen.