Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Hopende op een goed gevulde "vraag en beantwoord" rubriek, waarbij de vraagstellers weer van goede raad en advies kunnen worden voorzien !
Ook de redactiemedewerkers al het goede gewenst en bedankt voor de "handgeschreven" kerstkaart met presentje welke ik via de brievenbus heb mogen ontvangen !! ;-))
door tijger1Dec 31, 2019 om 13:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
Maar weet u waar het presentje voor dient? Ik heb geen idee.
me
door mein33Dec 31, 2019 om 14:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen
@tijfger1,
Indien u hetzelfde heeft ontvangen als ik, dan betreft het een ( 3M) Cardhouder die op de achterzijde van een mobiel kan worden geplakt !
door tenorminDec 31, 2019 om 16:27
16840 Antwoorden / 108 Vragen
En ik heb helemaal niets ontvangen, huilie, huilie. ;-)
me
door mein33Dec 31, 2019 om 16:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen
@tenormin, " Wel de exclusieve "expert enquête" ingevuld en uw adres gegevens vermeld ? Zo ja, dan komt het nog wel aangezien oma Post ook niet meer de snelste is !
door tenorminDec 31, 2019 om 17:41
16840 Antwoorden / 108 Vragen
Oh, nee, dus expert equête gemist. Maar ik mis kennelijk niets, heb geen mobiel, haha.
door tijger1Dec 31, 2019 om 17:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
Nou, mijn mobiel heeft een jasje en ik zou ook niet weten welke 'card' ik daarin zou moeten doen, want die zitten allemaal in mijn portefeuille.
Mijn wens voor iedereen die bijgedragen heeft aan dit zinvolle 'vraag en beantwoord' forum is een goed begin van het nieuwe jaar een vooral gezond en zonder al te veel zorgen 2020 door te komen. Geluk is niet het ultieme maar tevreden zijn met dat wat je hebt en de liefde van de mensen om je heen en dromen voor de toekomst maken het leven spannend en leuk. Dus bij deze allemaal een goede jaarwisseling en we gaan er in het volgende jaar weer problemen van anderen proberen op te lossen en soms die van ons zelf want je weet niet wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren.
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan maar geen antwoord
Lees meer
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een
...
Lees meer
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.