Al 7 weken geen Telgrraf op zondag
Ik heb vandaag voor de zevende week op rij geen krant ontvangen. Iedere keer werd mij verteld, hoe erg dit was en dat de krant in ieder geval zou worden nabezorgd (NOOIT GEBEURD) Ik heb normale mails gestuurd, boze mails, bedreigende mails. Er komt geen enkele reactie. Toen ik vanmorgen voor de zevende zondag op rij belde, vertelde een meisje me dat er gewoon geen bezorgers zijn en dat ze me bonnen zal sturen (LEVERTIJD 2 WEKEN!!!!!!!!!!!!) zodat ik mijn krant bij een benzinepomp kan halen. Op zich waarschijnlijk goed bedoeld, maar ik ben nog veel bozer, dan de afgelopen weken. Als men mij dat direct had verteld en bovendien direct die bonnen had opgestuurd, had ik in ieder geval begrip kunnen hebben voor het feit, dat ze geen bezorgers hadden.
Hoe kan ik bereiken, dat ik
A: Een krant ontvang, waarvoor ik betaal
B: Compensatie krijgen voor 7 weken geen krant en inmiddels tientallen telefoontjes, die geld kosten en allemaal onbeantwoord zijn gebleven?
Hoi,
Zijn veel klachten over;
--------Sinds twee weken heb ik bovengenoemd abonnement. Van deze twee weken heb ik nog maar vijf kranten gekregen. Er wordt dan gezegd dat de bezorging in Zwolle slecht is en dat het abonnement dan doorloopt.------------
------Ik vind de bezorging van de tellegraaf slecht. Vaak op zondag wordt de krant niet bezorgd. Wanneer je er melding van maakt wordt er veel beloofd. Dus ik wil melden dat de bezorging en service erg summier is ----------
Ik zou ze dreigen de krant op te zeggen wegens wanprestatie als ze het niet per omgaande alles in orde maken, ze leveren niet wat ze volgens contract moeten leveren, dat ze geen bezorgers hebben is niet jouw probleem - je betaald tenslotte genoeg.
Succes,
Waardeloos natuurlijk dat je geen krant krijgt. Is altijd lekker zo'n zondagskrantje.
Maar je kan gratis en voor niets via Telegraaf.nl je bezorgklacht doorgeven.
En als je flink gaat mailen helpt het misschien wel.
Het kost je dan in ieder geval niets.
Die Telegraaf gaan het land in en worden op distributiepunten verspreidt.
Maar een kleine 2 jaar geleden moest die Telegraaf zo nodig bezuinigen en werden veel kleine distributeurs afgestoten met als gevolg dan krantenbezorgers ook vaak verder moeten rijden met hun fiets om hun deel aan kranten op te halen.
Tsja, en dan gaat zo'n knul of meiske zeggen: "Hallo, jullie kunnen mijn rug op" hetgeen begrijpelijk is omdat krantenbezorgen door weer en wind voor zo'n loontje ook niet bepaald een juichbaan is.
Zeker niet voor zo een die alleen zaterdag en zondagbezorging zou moeten doen.
En wat u kunt bereiken?
Ik vermoed, weinig.
Omdat ik denk dat de directieleden voor zo'n klein beetje extra ook niet het bed uit zullen komen.
De Vrije Vogel
Dag Capodicapi,
Je schrijft:
Hoe kan ik bereiken, dat ik
A: Een krant ontvang, waarvoor ik betaal
B: Compensatie krijgen voor 7 weken geen krant en inmiddels tientallen telefoontjes, die geld kosten en allemaal onbeantwoord zijn gebleven?
Ik heb in 2006 exact hetzelfde gehad en niet alleen op de zondag. Elke keer zou er nabezord worden, wat uiteraard niet gebeurde. Vreselijk boos worden, telefoneren en mailtjes sturen heeft geen enkele zin. Het enige wat zin heeft, is per direkt je abonnement opzeggen en schadevergoeding eisen (bijvoorbeeld de prijs van 7 kranten bij de pomp). Dat is bij mij wél gelukt inclusief de schadevergoeding.
Sukses, groeten, Read2.
Hallo,
Tja, waarom wilt u de Telegraaf lezen? Wie wil die nu bezorgen voor dat geld? Niemand dus. Zeg onmiddelijk het abbo op en neem een echte krant met digitale up dates. Wij hebben de Volkskrant met digi abbo = altijd bij en actueel.
Toch noog een fijne zondag, Poltol
Je kan in elk geval de krant nog online lezen... alsje een abonnement hebt is de krant letterlijk ook online te lezen (gratis). Dat zal wel niet het Zondagmorgen krantje/koffie/croissantje (nou ok - verse boterham dan) gevoel vervangen, maar in elk geval wel de inhoud...
Je hebt wel enorm veel geduld om na 7 weken nog niet je abonnement op te zeggen. Heb bij BN/DeStem ook bezorgingsproblemen gehad, probleem is gewoon bezorgers. Dreigen abonnement op te zeggen en het is weer enkele weken opgelost. En daarna weer opnieuw.
Ik worstel ook al vanaf midden juni met dit probleem. Met telefoontjes, bijna dagelijks, is reeds veel beloofd. Op mailtjes, ook bijna dagelijks, helemaal geen enkele reactie vernomen, schandalig gewoon. Aan de telefoon kreeg eens medegedeeld: weet u wel hoeveel mailtjes wij per dag ontvangen?. Heb dan geen mailadres voor klachtenbezorging. Volgens mij gaat aan het einde van de dag gewoon de knop Delette aan van alle binnengekomen mailtjes. Er werd mij ook al eens telefonisch aangeboden 14 dagen de krant voor niets en enige kleine geldelijke compensatie, maar dan moet je de krant wel bezorgen. Ik heb trouwens afgelopen zaterdag, na weer geen krant in de bus en na vele mededelingen in mijn mailtjes dat ik dit zou doen, mijn abonnementsgeld van dit kwartaal retour laten boeken. Misschien krijg ik nu wel reactie op mijn mailtjes. Sterkte alle abonnees van de Telegraaf.
Ik ben juist buitengewoon netjes geholpen bij BN De Stem. Ik wilde mijn zaterdagabonnement opzeggen omdat ik er geen gebruik meer van maakte. Daar kreeg ik een bevestiging van en ik zou de krant nog tot 1 juli ontvangen. Ik kreeg vervolgens de krant direct al niet meer. Daar heb ik over gebeld en dat werd direct hersteld èn ik kreeg de krant nog een week langer. Vervolgens werd er 6,20 van mijn rekening afgeschreven. In eerste instantie dacht ik dat dat wel zou kloppen, een naheffing of zo. Maar toch maar een mailtje eraan gewaagd omdat ik het eigenlijk niet begreep. Ik kreeg direct excuses en het geld werd op mijn rekening teruggestort.
Zo kan het dus ook! Probeer eens te BELLEN naar De Telegraaf, dat levert vaak meer op dan mailen (en dat het bij allemaal verschillende medewerkers terechtkomt).
En eh...Polto...Je hoeft geen waarde-oordeel te hebben over mensen die De Telegraaf lezen, hoor. Ik vind de Volkskrant toevallig een afschuwelijke lay out hebben en daarom lees ik die krant niet. En al helemaal niet online 's morgens bij de koffie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer