ve
door verwijderd Oct 27, 2005 om 15:45
Voeding & gezondheid

Appelazijn/afvallen

Ik heb Appelazijn gekocht, om wat vakantie kilo's kwijt te raken. Je ziet overal de advertenties van Sanadirect. Maar de website werkt niet.. Alle sites over appelazijn lijken van dezelfde maker te komen.. Ze beweren 100% een product te verkopen op natuurlijke basis.. Toch wil ik er meer van weten! Wie kan mij helpen?

59993 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Hier het vervolg van mijn antwoord...

Tijdens het zoeken naar (objectieve) informatie over afvallen/appelazijn, stuitte ik op de website: http://overgewicht.eigenstart.nl. Deze linksite is opgezet voor mensen die op een gezonde manier willen afvallen. Er is zo min mogelijk gelinkt naar commerciële sites om de informatie objectief te houden.

Wellicht heeft u hier iets aan. De link naar deze site: http://overgewicht.eigenstart.nl

Succes

Groet Richard

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

commerciële (dit gaat fout door de overbrenging van het bestand van Word naar deze rubriek)

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

commerciële

ve
door verwijderd - Oct 31, 2005 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Het is inderdaad ontzettend lastig om objectieve informatie te vinden over de werking van Appelazijn. Steeds als je iets gevonden denkt te hebben, blijkt hier toch weer een comercieel belang achter schuil te gaan.

Op de website: www.gezondheidsnet.nl heb ik de volgende informatie over de werking van appelazijn gevonden:

Stimuleert de stofwisseling, ondersteunt de vetafbraak, werkt ontslakkend, bevordert de spijsvertering, is vochtafdrijvend, remt de eetlust en de zin in zoetigheid af.

Hoe betrouwbaar deze informatie is weet ik niet, want ook gezondheidsnet.nl wordt namelijk gesponserd (onder andere door Kruidvat). Ik heb echter toch iets meer vertrouwen in deze site, dan in al die sites waar je dure appelazijn(capsules) kan kopen (zoals bij Sana Direct).

Sana Direct staat trouwens helemaal niet goed aangeschreven en wordt dan ook met enige regelmaat in deze rubriek behandelt. De volgende link verwijst naar ervaringen met Sana Direct. Als u mijn bijdragen in deze vraag opzoekt, treft u nog meer links naar ervaringen met dit bedrijf. Link naar ervaringen met Sana Direct.

Zie het vervolg van mijn antwoord in de volgende reactie

Groet Richard

ve
door verwijderd - Feb 25, 2006 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Appelazijn kan heel goed een natuurlijk product zijn net  zoiets als wijnazijn.
Maar of het slanker maakt?
Nou, drink dan gewoon azijn, de goedkoopste die u vinden kan want appel/wijn of die goedkope azijn uit de supermarkt is allemaal exact hetzelfde,zuur als wat en wellicht daarom kun je misschien de hele dag niet meer eten.
Voordeel, eventuele niersteentjes gaan er misschien van weg omdat u dan een iazijnplasser wordt (niersteen=kalk/zuur lost kalk op).
Maar alle gekheid op een stokje, azijn is geen afslankmiddel.

De vrije vogel

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een jaar geleden appelazijn geprobeerd. Ik heb het vier weken gebruikt en kreeg heel veel last van benauwdheid. Ik heb heel veel reakties van mensen gekregen die hier ook last van hadden. Mijn hartslag schoot 20 slagen per minuut omhoog en ik voelde me de hele dag hyper. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen hier last van krijgt, maar het lijkt me niet echt gezond.   Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik in die tijd ook ben afgevallen (2 kilo). Maar iedere dag 6 keer een klein portie eten en dagelijks minimaal een half uur bewegen werkt véél beter. En het resultaat blijft langer. Je merkt dat je meer energie krijgt en je valt niet zo snel terug in oude gewoontes. Mijn raad: alle middeltjes die te koop zijn werken misschien wel even, maar een andere levensstijl is nog altijd de beste remedie.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

en 't is ook niet al te best voor je gebit!

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Molkosan heeft exact hetzelfde effect, is veel goedkoper en in de reformzaak en bij de drogist te koop. Pas wel op voor je tandglazuur met deze produkten, je kunt deze het beste met een rietje drinken en je mond naspoelen met water.

succes

ve
door verwijderd - Jul 6, 2009 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

 Het recept appelcider azijn is al een oud gegeven ,de Amerikaanse arts Dr.D.C. Jarvis schreef het al voor ,een glas  met een laagje  Appel(cider) azijn en lepel lindehoning aanvullen met water  dagelijks 2 a 3maal per dag en afvallen is verzekerd , neem gewoon de goedkoopste Appelazijn en laat je niet verleiden met dure merken , ter ondersteuning  misschien Chroom tabletten.

Suc6