bi
door bieslook Apr 4, 2014 om 15:08
Voeding & gezondheid

Behabeugels.

Ik zit met het probleem dat de beugels van mijn beha's eruit gaan. Ondanks dat ik ze op de hand was. Nu heb ik ooit een postordercatalogus gekregen waarin een soort buisje stond met weerhaakjes. Deze moest je dan over de beugel doen. Daarna de beugel naar binnen schuiven en door de weerhaakjes kon de beugel niet meer terug. Maar helaas ben ik deze catalogus kwijt en ik weet de naam van het postorderbedrijf niet meer. Het was in ieder geval niet Postordershop.nl of Garant-o-matic. Wie weet het wel?

673 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 4, 2014 om 15:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Was te koop bij huis en comfort, maar nu blijkbaar uitverkocht KLIK

tenormin
door tenormin - Apr 4, 2014 om 15:51
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Is inderdaad Huis & Comfort; (na telefoontje): ze weten niet of ze nog geleverd gaan worden, wat jammer is want...U raad het al: gebruik ze ook.