we
door weetjes Jan 5, 2013 om 06:37
Voeding & gezondheid

Bezorgen van postpakketten

Beste mensen, Soms worden mijn postpakketten achtergelaten bij de buren terwijl ik dat niet wil. Ik haal mijn pakket het liefst zelf op bij een post.nl punt. Ik weet niet bij wie ik moet zijn om dit op te lossen. De een stuurt mij door naar de afzender van het pakket en de ander naar post.nl. Dus ik wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd. Wie heeft een advies voor mij? Met vr.gr. Mar

502 4 Rapporteer

alexishoop
door alexishoop - Jan 5, 2013 om 09:21
562 Antwoorden / 6 Vragen

de verzender kan het vermelden op het pakje "niet bij buren", dan moet de bezorger de volgende dag terug komen, je kan ook via mijnpost en bij andere verzendbedrijven aangeven hoe je het wilt ontvangen, afhalen in een winkel of thuisbezorgen, soms ook bezorgtijden aanpassen als je het volgnummer op tijd weet, dat kan vaak nog als het in het distributieproces zit.

alexishoop
door alexishoop - Jan 5, 2013 om 10:04
562 Antwoorden / 6 Vragen

correctie, https://mijnpakket.postnl.nl/

zwemmer
door zwemmer - Jan 5, 2013 om 10:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Kijk eens naar de mogelijkheden in je account van "Mijn Pakket" Daar kun je wel een afleveradres toevoegen maar geen optie om de buren buiten te sluiten als afleveradres. Als je dat wilt kun je het vaak aangeven bij het bestelproces waar afleverkeuzes staan.

Zwemmer

sw
door swat1500 - Jan 5, 2013 om 23:51
3803 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt daar inderdaad geen invloed op uit oefenen. De verzender bepaalt de wijze waarop een en ander bezorgd moet worden en alleen aangetekende zendingen moeten uitsluitend aan de geadresseerde aangeboden worden.