ta
door tapir Feb 10, 2015 om 12:49
Voeding & gezondheid

Bol.com

Beste mensen, ik had niet mijn volledige bestelling ontvangen bij bol.com. Er was wel een verkeerd artikel bij. Na diverse e-mails en telefoon gesprek met bol werd mij verteld dat als ik het verkeerde artikel zou terug sturen, alsnog mijn bestelling zou ontvangen plus een tegoed bon van 5€ voor het ongemak. Ik stuur het verkeerde artikel netjes terug. En hoor voor de rest niets meer van bol. Mijn vraag aan jullie ik wil contact opnemen met de thuiswinkel waarborg maar ik weet niet of dat gratis is.

678 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 10, 2015 om 12:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dat is gratis.

Klik HIER

Klik op 'naar het klachtenformulier'.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2015 om 12:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

....... Ik stuur het verkeerde artikel netjes terug. En hoor voor de rest niets meer van bol.......

En wanneer heb je dat artikel retour gestuurd? Staat de retour vermeld in je account bij Bol.com?

me
door mein33 - Feb 10, 2015 om 13:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=tapir schreef op dinsdag 10 feb 2015, 12:49] Ik stuur het verkeerde artikel netjes terug. En hoor voor de rest niets meer van bol.

@tapir,

Alvorens u contact opneemt mat het "thuiswinkel waarborg" kunt u wellicht eerst contact opnemen met Bol.com, als u dat nog niet gedaan heeft, om te informeren waarom u tot heden nog niets van hen heeft vernomen.
Zonder die informatie kunt u verder weinig.
Zit er n.a.v. dit gesprek geen oplossing in het verschiet, dan is het nog vroeg genoeg voor verdere stappen.

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2015 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo tapir,

In plaats van contact op nemen met thuiswinkel waarborg zou ik eerst eens contact opnemen met bol.com
Niet zo ongeduldig zijn.
Ze handelen zaken meestal netjes af.
Heb alleen maar goede ervaringen met ze.

Suc6

ta
door tapir - Feb 10, 2015 om 13:54
3 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo carola.83

De retour staat vermeld in mijn account van bol.com 2-12-2014
Het artikel heb ik volgens het bewijs van PostNL verstuurd 9-12-2014

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2015 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan moet daar beslist iets fout gegaan zijn, dus eerst maar even contact opnemen.

Retour in account 2-12-2014 en teruggestuurd 9-12-2014? Moet dat niet andersom zijn?

ta
door tapir - Feb 10, 2015 om 15:45
3 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga nog maar eens contact op nemen met bol.com en dan zie ik wel wat het uiteindelijk gaat worden!
Groetjes Tapir

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 11, 2015 om 11:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Terugsturen naar Bol.com was/is toch wel gratis?

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2015 om 13:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 11 feb 2015, 11:41]Terugsturen naar Bol.com was/is toch wel gratis?

OT
Wat heeft dat nu met de vraag van TS te maken?
Kijk eens op de site van bol.com voor info over retourkosten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer