vi
door vicky66 Sep 17, 2011 om 19:34
Voeding & gezondheid

Chips

Waarom proef in meeste chips meer zout dan in de andere zakjes chips of grote zak

2020 18 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 17, 2011 om 19:36
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Vicky66, eerst wat namen van pakjes chips misschien?

vi
door vicky66 - Sep 17, 2011 om 19:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

chips krokant ribbel paprika jumbo lidl ribbels

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 17, 2011 om 19:43
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat er meer zout in zit.

tenormin
door tenormin - Sep 17, 2011 om 19:54
16849 Antwoorden / 108 Vragen

De diverse fabrikanten (inderdaad o.a. de leverancier die aan Jumbo levert) zijn de laatste tijd veel aan het uitviolen over minder zout. Want de hoeveelheden moeten naar beneden, omdat we te veel zout binnenkrijgen op de "natuurlijke weg". Dat dit nu nog erg zout is zal in de toekomst verminderen, wanneer weet IK uiteraard ook niet als consument.

druifje01
door druifje01 - Sep 17, 2011 om 20:00
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Vicky 66, heb je je vandaag speciaal voor deze onbegrijpelijk geformuleerde vraag aangemeld?

vladja
door vladja - Sep 17, 2011 om 20:09
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zaterdag 17 sep 2011, 20:00]Vicky 66, heb je je vandaag speciaal voor deze onbegrijpelijk geformuleerde vraag aangemeld?

Druif, zal ik hier even zo een stuk of 10 van jouw "onbegrijpelijk geformuleerde" antwoorden hier citeren? Kan ook meer zijn als je dat wilt.

Vladja

druifje01
door druifje01 - Sep 17, 2011 om 20:15
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Als je dat voldoening geeft ga je gang. Je hoeft toch geen toestemming te vragen hier? Dat heb je eerder immers nog nooit gedaan. Vragen staat vrij.

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 17, 2011 om 20:44
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Het is inderdaad een hele vage vraag??

druifje01
door druifje01 - Sep 18, 2011 om 06:39
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Er is geen antwoord van de nieuweling (?) gekomen,,,,,

empyria
door empyria - Sep 18, 2011 om 07:33
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op zaterdag 17 sep 2011, 20:44]Het is inderdaad een hele vage vraag??

Dat dacht ik dus ook.

Paranoia slaat toe, denk ik.

Wat kunnen we in hemelsnaam nog serieus nemen op het forum...:-/

tdehond
door tdehond - Sep 18, 2011 om 07:49
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zondag 18 sep 2011, 06:39]Er is geen antwoord van de nieuweling (?) gekomen,,,,,

De lol van de vraag stellen gaat er af als je de antwoorden leest.
In Lays chips is het zoutgehalte verlaagd, maar die staan niet in het rijtje.

Ik zou gewoon even op de zak kijken waar bij de ingrediënten het zout staat. Hoe eerder dit vermeld staat hoe meer zout erin zit.

druifje01
door druifje01 - Sep 18, 2011 om 09:03
1712 Antwoorden / 140 Vragen

De lol van het vragen beantwoorden gaat eraf als men steeds meer met fakevragen(stellers) te maken krijgt. Was overigens bij Discussies aan de orde. Maar er zijn brave borsten die dat niet doorzien en zich gerust in de maling laten nemen.

druifje01
door druifje01 - Sep 18, 2011 om 09:18
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Het gaat overigens om vragen van het zeer geslaagde type "M&M's".en hun kleur. Weet ge nog? .

tdehond
door tdehond - Sep 18, 2011 om 10:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zondag 18 sep 2011, 09:18]Het gaat overigens om vragen van het zeer geslaagde type "M&M's".en hun kleur. Weet ge nog? .

Dat was een leuke vraag vooral toen bleek dat - als ik me goed herinner - de blauwe - de meest gezonde waren.
Dat was toch een verrassende ontknoping.

druifje01
door druifje01 - Sep 18, 2011 om 10:18
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Oh ja! (grinnik). Zo kan men de tijd dat men op deze aardbol verblijft eniszins op- leuken op een onschuldige en vermakelijke manier zonder anderen echt te kwetsen(Dat doen de cabaretiers wel).

tdehond
door tdehond - Sep 18, 2011 om 10:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zondag 18 sep 2011, 10:18]Oh ja! (grinnik). Zo kan men de tijd dat men op deze aardbol verblijft eniszins op- leuken op een onschuldige en vermakelijke manier zonder anderen echt te kwetsen(Dat doen de cabaretiers wel).

U kunt zich m.i. beter verdiepen in de kwaliteit van uw antwoorden, dan in de kwaliteit van de vragen die gesteld worden. Ik kreeg er zelfs zwarte vlekken van voor mijn ogen. :)

Als de kwaliteit v.e. vraag niet naar uw zin is, beantwoordt deze vraag dan niet.

de
door devreemdevogel - Sep 18, 2011 om 10:34
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tdehond schreef op zondag 18 sep 2011, 10:31][quote=druifje01 schreef op zondag 18 sep 2011, 10:18]Oh ja! (grinnik). Zo kan men de tijd dat men op deze aardbol verblijft eniszins op- leuken op een onschuldige en vermakelijke manier zonder anderen echt te kwetsen(Dat doen de cabaretiers wel).

U kunt zich m.i. beter verdiepen in de kwaliteit van uw antwoorden, dan in de kwaliteit van de vragen die gesteld worden. Ik kreeg er zelfs zwarte vlekken van voor mijn ogen. :)

Als de kwaliteit v.e. vraag niet naar uw zin is, beantwoordt deze vraag dan niet.

Helemaal mee eens!

vi
door vicky66 - Sep 22, 2011 om 18:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik proefde zeg maar eerst goedkope jumbo chips meer zout dan in lays kribbels chips waarom zeggen daar dat ze 25 procent minder zout in doen niet in alle chips