di
door diquydiq Aug 1, 2017 om 21:44
Voeding & gezondheid

Controleer je eieren! Tientallen kippenbedrijven geblokkeerd na vondst van gif

Naïve mensen die toentertijd 'noud911' en mij hebben lopen af te zeiken, zouden, op z'n minst, zich diep moeten schamen en vooral een flinke hap  fipronil dienen in te nemen; dan wel met hun hoofd naar beneden uit het raam dienen te springen...

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/gekookte-eieren-ruiken-vies?id=555568

Kassa heeft misgegrepen door een slotje te plaatsen op het onderwerp!

1370 9 Rapporteer

ne
door neodutchio - Aug 1, 2017 om 21:49
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Als dat zo is kunt u het beste een mailtje naar de redactie sturen. Wat u misschien niet opvalt, niet alleen uw vraag uit 2012 heeft een slotje, alle oude vragen krijgen na verloop van tijd een slotje. Dit om te voorkomen dat hele oude topics weer ineens bovenaan komen.

Maar in 2012 wist u al van deze fout af? De voedingsindustrie staat onder een scherp toezicht en u wilt beweren dat er 5 jaar is geslapen? En nergens heb ik kunnen lezen hoe je, buiten de code, kunt merken of je een besmet ei hebt. Geen idee of het dus te ruiken is in uw geval toen jaren terug.

ge
door george321 - Aug 1, 2017 om 21:49
390 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is op alle zenders, radio, tv en internet bekend. Is ook geen consumentenvraag m.i.

tijger1
door tijger1 - Aug 1, 2017 om 22:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waanzin.

gerbera
door gerbera - Aug 1, 2017 om 22:06
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Naïve mensen die toentertijd 'noud911' en mij hebben lopen af te zeiken, zouden, op z'n minst, zich diep moeten schamen en vooral een flinke hap  fipronil dienen in te nemen; dan wel met hun hoofd naar beneden uit het raam dienen te springen...

Na U,

Cookies
door Cookies - Aug 1, 2017 om 22:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Verder gaat het wel goed met je???? Besmette eieren gegeten de afgelopen jaren?

dan wel met hun hoofd naar beneden uit het raam dienen te springen...

tenormin
door tenormin - Aug 1, 2017 om 22:22
16849 Antwoorden / 108 Vragen

U had een klacht dat eieren vies stonken, destijds. Heb niet meer alle 78 antwoorden gelezen uiteraard: maar dit is van een andere orde. Bij u was het, destijds, een ervaring van smaakbelevenis. Dit nu is helemaal niet aan de orde: men proeft het niet. En, zoals @neodutchio al opmerkt: dit heeft niets met uw Topic van toen te doen; alle oude topics hebben een slotje. Logisch toch, we kunnen niet op dezelfde ****, in dit geval ei blijven kauwen, of moet het met ou? ☻. En reken maar dat ook ik mijn eierdoosje op de genoemde codes heb geïnspecteerd: morgen lekker een gebakken eitje met bacon.

ne
door neodutchio Aug 1, 2017 om 22:55
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Lekker, hoe laat is het klaar, neem ik de koffie mee.

tenormin
door tenormin Aug 1, 2017 om 23:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Hou van uitslapen maar ik lever ook zelf maar mijn koffie, die coffee to take is nix voor mij. Een Dolce Gusto Cortado? Lekker hoor. Rond 10 uur, okay? ☼

ne
door neodutchio Aug 1, 2017 om 23:10
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Doen we, uurtje of 10 ben ik er

tijger1
door tijger1 Aug 1, 2017 om 23:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin
Laat mijnheer Amerika dat maar niet horen.:-))

tenormin
door tenormin Aug 1, 2017 om 23:43
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Een man mag alles eten, niet alles weten @tijger1. ;-)) @neodutchio, ik heb je toch wel mijn adres gegeven, toch, haha...

costnix
door costnix - Aug 1, 2017 om 23:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker te veel eieren gegeten? Dit kan de oorzaak zijn van uw Morbus Parlando Cervicalis Posterior Acuta Gravis zijn!

aurora1
door aurora1 - Aug 1, 2017 om 23:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een domme conclusies van u en belachelijke en onbeschofte wensen uit u.
Heeft u al die jaren te veel fipronil naar binnen gewerkt?
U kunt zich maar beter onthouden van dergelijke wensingen als u niet van de site geband wilt worden.
U heeft duidelijk nergens iets van begrepen.

Redacteur
door Redacteur - Aug 2, 2017 om 09:59
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Let s.v.p. op uw toon van reageren. Het betreft een gearchiveerd topic uit 2012, daarom is het gesloten.

De redactie