mebo
door mebo Sep 18, 2015 om 11:11
Voeding & gezondheid

Dumpen postpakket door POSTNL.

Hedenmorgen zou POSTNL bij mij een pakket bezorgen.
Toen de bezorgtijd, die via Track & Trace was opgegeven, voorbij was keek ik hier nogmaals om te zien of de bezorgtijd misschien was gewijzigd. Tot mijn verbazing bleek het pakket reeds een half uur daarvoor te zijn afgeleverd, alleen niet bij mij en er was zeer zeker ook niet aangebeld.
Toen ging er bij mij de alarmbel rinkelen en ben eens bij de voordeur gaan kijken en wat bleek, de POSTNL medewerker had het pakket daar maar gedumpt.
Mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om bij POSTNL hierover een klacht in te dienen omdat je hier regelmatig leest dat POSTNL niet of nauwelijks op klachten reageert. Of moet je dit gedrag als consument maar accepteren en blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen.

795 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Sep 18, 2015 om 11:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zou er wel melding van maken. Mijn vermoeden is dat de pakketbezorger hier op wordt aangesproken door post.nl.

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 11:51
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Maar post.nl zal wel met de overbekende "Excuses" gaan reageren ........... en je hoort er niks meer van.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 18, 2015 om 14:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sowieso gefeliciteerd dat het pakket aangekomen is. Daarnaast uiteraard wel 'n klacht indienen, niet telefonisch dat hebben ze het liefst aangezien dat dat weer geld oplevert, maar -gratis- online.
Handelen ze dit niet naar behoren af, dien je daar uiteraard ook weer 'n klacht over in, zo laat je dat cirkeltje maar rondjes draaien.

Stel verder ook de afzender hiervan op de hoogte, laat een beetje doorschemeren als dit zo gaat, dat je dan daar niet meer durft/wilt bestellen.

En wanneer je het echt grondig wilt aanpakken, ga je op sociale media en klachtensites verder met 'klagen'. Alhoewel veel imagoschade kan PostNL nu ook weer niet meer oplopen..

edrick3
door edrick3 - Sep 18, 2015 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mebo,

.....blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen......
Dat sowieso! ;-)

.....moet je dit gedrag als consument maar accepteren .....
Dat zeker niet!
In ieder geval een klacht indienen.
Uw klacht en of vraag kunt u ook via briefpost versturen.
Stuur uw brief naar:
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Wie weet gaat het nog eens een keertje helpen!

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Sep 18, 2015 om 20:36
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mebo,

uiteraard een klacht indienen.
Uw ene klacht zal het verschil niet maken maar als er een aantal klachten over dezelfde bezorger zijn dan zal POSTNL (om erger te voorkomen) wel ingrijpen.
Als u bij uw klacht duidelijk datum, tijd en adres vermeld dan weet POSTNL welke bezorger het betreft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer