di
door dieks Feb 4, 2008 om 16:06
Voeding & gezondheid

Ervaring Bio-H C G

Hallo,

heeft iemand ervaring (goede en/slechte) met  afvallen via Bio-H C G.?? Ik heb fors overgewicht en vind te veel dingen te lekker. Nu  hoorde ik over dit "wonder" middel maar is het ook wat?? Ik lees graag jullie reactie's.

382 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 4, 2008 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom een wondermiddel tot nogtoe alleen maar slechte ervaringen met al deze beloften die ermee gemaakt worden.

Beweging gericht eten is goedkoper alleen al door u voedingskosten omlaag gaan daarna houd u ook nog het geld van al die nepmiddellen in u zak.

Valerius

ve
door verwijderd - Feb 5, 2008 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben bang dat er geen 'wondermiddeltjes' bestaan voor af te vallen, ik denk dat u het beste naar een dietiste kan gaan (zit in het basispakket van het ziekenfonds) en u laten informeren over een fitness kaart die ook bij veel zorgverzekraars in het basispakket zitten of anders kunt u een fikse korting krijgen.

en wat die lekkere dingen betreft, PROBEER eens van alle lekkere dingen de HELFT te eten, vaak gaat het er niet om WAT je eet maar HOEVEEL je ervan eet.

ve
door verwijderd - Feb 5, 2008 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

wat jullie nu allemaal zeggen dat weet ik wel. Ik doe er mijn best ook wel voor maar als dat bio HCG me nu een steuntje in de rug kan geven. Daarom wil ik ervaringen horen. Tuurlijk moet je bewuster eten en meer bewegen, maar als dat spul het er allemaal iets makkelijker maakt zou het mooi mee genomen zijn.  Dusssss Ervaringen graag!!!!!