fl
door fleur21 Oct 14, 2005 om 02:07
Voeding & gezondheid

Goed vlees in Amsterdam...

Ik ben op zoek naar een goede slager in Amsterdam... Eentje die zelf slacht, zelf het vlees bereidt (en op een goede manier!!) en ook nog eens biologisch.. Wie oh wie helpt mij??

843 11 Rapporteer

joostw
door joostw - Oct 14, 2005 om 07:55
22 Antwoorden / 2 Vragen

Jij.

Door op internet te zoeken kan je een heleboel informatie vinden.

Bijvoorbeeld; http://www.vlees-slagerij.nl/Slagerij_mr19c0p33_2857.htm

Succes.

user123
door user123 - Oct 14, 2005 om 08:54
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Deze vraag is om 2 uur 's nachts gepost. Samen met een vraag over mascara

(http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=680&qid=110575)

Denkt u werkelijk deze vraag serieus wordt beantwoord ?

Was het gezelig donderdagavond ?

brynnar
door brynnar - Oct 14, 2005 om 09:10
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ User123,

Waarom deze kort-door-de-bocht reactie? Omdat de vraag om 2 uur is gesteld is hij niet serieus? Of is hij niet serieus omdat de vraagsteller ook een posting over mascara plaatste?

Ik respecteer je antwoorden normaal gesproken, maar hier trek je een overhaaste conclusie, die je niet past. Pas hier a.u.b. een beetje op, want met dat zurige jaag je mensen onnodig tegen je in het harnas.

Brynnar

varabas
door varabas - Oct 14, 2005 om 09:12
450 Antwoorden / 35 Vragen

Fred de Leeuw

Utrechtsestraat 92    1017VS Amsterdam    tel.: 020-6230235

Eet smakelijk

Bassie (ook om op te vreten)

dirck
door dirck - Oct 14, 2005 om 10:53
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad, misschien werkt Fleur wel in de nachtdienst en had ze even pauze.

Ik werk zelf in de 5 ploegen en zit daarom ook wel 's nachts vragen te beantwoorden.

vladja
door vladja - Oct 14, 2005 om 10:56
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Voordat je een stukje vlees bij Fred de Leeuw koopt, kun je beter
vooraf eerst uitgebreid vragen hoeveel het kost. Namelijk een vermogen.
Fred de Leeuw heeft veel aparte dingen en is de "leverancier" van de
welgestelden (in verhouding) van de grachtengordel in Amsterdam.

Vladja

holstein
door holstein - Oct 14, 2005 om 12:55
922 Antwoorden / 16 Vragen

Het is nou eenmaal zo dat wanneer je "boven gemiddelde" eisen stelt, je dan ook vaak meer moet betalen, lijkt me logisch....

vladja
door vladja - Oct 14, 2005 om 13:02
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nationaal,

"Meer moet betalen" is bij Fred de Leeuw: heel, heel, heel, veel meer. Wel eens bij hem in de winkel geweest? Ik wel.

Vladja

dolores2297
door dolores2297 - Oct 15, 2005 om 20:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet ff niet precies de naam van de slager maar er zit een hele goeie op de Elandsgracht (Jordaan).

Groetjes Dolores

fl
door fleur21 - Oct 15, 2005 om 20:21
1 Antwoorden / 2 Vragen

Wie ben jij om te vertellen op welke tijd ik hier een vraag mag stellen?? Ga je lekker bemoeien met andere mensen, of beantwoord dan in ieder geval mijn BEIDE vragen!!! Stombo...

ko
door kookjuf - Oct 17, 2005 om 21:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

die op de elandsgracht is mijnsinziens inderdaad goed. met eigen gemaakte worsten en goed vlees voor een redelijke prijs.

verder is er ook slagerij korrel, deze zit in 1 van de zeven straatjes, ook biologisch.

groet een kookjuf