djintara
door djintara Feb 6, 2008 om 17:28
Voeding & gezondheid

Gouden tips nu op film

hartstikke handig die gouden tips nu in het echt te zien!

Maar ik kan er geen enkele van openkrijgen. Iemand een idee??

Wist ook niet goed onder welke categorie mijn vraag te plaatsen. )-:

474 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 8, 2008 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kunt U wat meer info geven want ik weet niet welke film dit is, en ben ook benieuwd wat dit is....
en ik krijg vaak meer open omdat ik geen Windows maar Linux gebruik...

Zelfs een copy maken is soms lastig omdat ik de beveiliging altijd mee bakte dus het orgineel en copy zijn dan hetzelfde....

ve
door verwijderd - Feb 8, 2008 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Zelfs een copy maken is soms lastig omdat ik de beveiliging altijd mee bakte dus het orgineel en copy zijn dan hetzelfde...."

Moeilijk hè, Rus om bij het onderwerp te blijven? Kun je die nietszeggende, niet terzake doende info achterwege laten. Daar zit, voor de honderdduizendste keer, niemand op te wachten!

En als je het nog niet had begrepen, het gaat hier niet om een FILM!

ve
door verwijderd - Feb 8, 2008 om 23:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat natuurlijk om dit artikel.

Ook ik kan ze momenteel niet openenen met Windows Media Player (v11), maar dat heeft om een of andere reden te maken met de internet verbinding waar ik op dit moment ben. Zodra ik een filmpje aanklik staat WMP ongelooflijk hard niks te doen en valt zelfs de wireless verbinding geheel weg. Thuis heb ik daar geen last van (zelfde laptop).

Hoe ik de filmpjes wél kan kijken: met de goeie ouwe gratis VLC Player. Filmpje rechts klikken, kies Snelkoppeling kopiëren, ga naar VLC Player, kies Bestand -> Open Netwerk Stream, plakken in het vakje naast Customize en ... kijken maar!

Ik heb 't al een paar keer eerder gemeld bij andere vragen, Windows Media Player doet gewoon vaak niet wat het moet doen. Als je FireFox gebruikt, dan kun je voor VLC Player zelfs een plugin installeren zodat je ze gewoon kunt afspelen door er op te klikken. Misschien doe ik dat ook nog eens, FireFox installeren.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2008 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk had ik de vraag onder Computers & Internet geplaatst i.p.v. Levensmiddelen & Voeding.