ti
door timfelix Mar 9, 2011 om 22:28
Voeding & gezondheid

Ik heb geen pijn?

Ik heb vorige week mijn sleutelbeen gebroken bij het skiën (ik typ daarom ook een beetje lastig). Op het moment dat het gebeurde had ik totaal geen pijn, maar ook daarna heb ik uitermate weinig pijn gehad, In oostenrijk heb ik een brace gekregen, maar in Nederland bleek toch dat ze moesten opereren.

Vandaag heb ik deze operatie gehad en ik heb nog steeds amper pijn. Nu zul je denken, wat zeur je nou? Maar iedereen die ik ken zei dat ze vergingen van de pijn. Heeft iemand een idee waarom ik dat niet heb? Verder heb ik nog wel al het gevoel in mijn ledematen.

924 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wees maar blij. Waar maakt je je zorgen om? Leg de kwestie eens aan een medisch deskundige voor als het je echt bezig houdt.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Juich niet te vroeg.
Misschien door de verdoving/narcose van de operatie?
Ik heb zelf een gebroken kaak gehad, had geen pijn, ook niet na een kaakoperatie.
Kaak was wel erg dik en blauw maar ik had geen pijn.
Helaas na een paar dagen kwam wel een vreselijk pijn opzetten.
Ik hoop voor je dat het voor jou zo blijft, pijnloos, maar ik vrees van niet.
In ieder geval sterkte de komende tijd.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 23:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn zorg is dat er misschien iet niet goed zit. De verdoving/narcose hoort nu al lang en breed uitgewerkt te zijn. Ik ben er wel blij mee, maar vind het wel vreemd. Ook voor de operatie heb ik staan springen en feesten zonder een centje pijn, dus ik vind het vrij merkwaardig.

Maar goed, zolang hier niet iemand is die met een goede reden komt wacht ik wel af. En ik moet over 2 weken toch weer langs, dan zal ik het dan ook nog even vragen.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2011 om 07:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is m.i. geen topic voor een consumentensite als Kassa.

ve
door verwijderd - Mar 11, 2011 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

timfelix schreef op woensdag 9 mrt 2011, 23:50: Mijn zorg is dat er misschien iet niet goed zit. De verdoving/narcose hoort nu al lang en breed uitgewerkt te zijn. Ik ben er wel blij mee, maar vind het wel vreemd. Ook voor de operatie heb ik staan springen en feesten zonder een centje pijn, dus ik vind het vrij merkwaardig.

Maar goed, zolang hier niet iemand is die met een goede reden komt wacht ik wel af. En ik moet over 2 weken toch weer langs, dan zal ik het dan ook nog even vragen.

Sorry, maar als zich echt zorgen maakt dat er iets niet goed zit, gaat u toch niet op de site van consumentenprogramma Kassa vragen of het wel snor zit?
Dan neemt u toch minimaal contact op met in ieder geval een arts?!?
Als u zich echt zorgen maakt, moet u zeker geen twee weken gaan wachten.
Ik persoonlijk zou beginnen met het bellen van mijn huisarts op het telefonisch spreekuur.
Geen duidelijk antwoord?
Afspraak maken bij specialist.

ve
door verwijderd - Mar 11, 2011 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik maak me er ook geen echte zorgen om, ik vind het hooguit eigenaardig en wil weten of iemand hier op het forum een goede verklaring hiervoor heeft. Want ik weet zeker dat hier op het forum genoeg mensen zitten die ooit wel eens hun sleutelbeen gebroken hebben.

Als er echt iets fout zat hadden de artsen dat vast wel ontdekt en een beknelde zenuw zal het ook niet zijn aangezien ik al het gevoel nog heb in mijn arm. Ik vraag me dus gewoon af of er pijnlijke en minder pijnlijke botbreuken zijn. Ik ga niet voor elk wissewasje naar de dokter toe, die vent heeft ook wel wat beters te doen.

ve
door verwijderd - Mar 11, 2011 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

timfelix

Op zich is dit niet verontrustend. Wat bij de een een pijnervaring is, hoeft dat bij een ander niet te zijn. Wel is het zo, dat je bij trauma's in de buurt van het gebroken bot wel even langs de dokter moet gaan.

ReadAC.