jipenjanneke
door jipenjanneke Nov 12, 2007 om 16:08
Voeding & gezondheid

Ingelgde snijbonen

Kan iemand mij vertellen of er in de buurt van Maastricht nog ergens in zout ingelegde snijbonen te krijgen zijn???
Bedankt, Marjan

4651 5 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Nov 12, 2007 om 17:06
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Jip&Janneke,

Elke zichzelfrespecterende groenteman heeft gezouten snijbonen nog altijd in het assortiment. Vaak zijn ze net zo verpakt als zuurkool in foliezakken van 500gr. In de supermarkt vind je ze niet veel meer, maar het lijkt me stug dat er in heel Maastricht geen groenteman te vinden is die ze niet heeft?

Mvgr - B

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 12, 2007 om 17:29
16887 Antwoorden / 202 Vragen

en anders: zelf maken, is niet zo moeilijk.

jipenjanneke
door jipenjanneke - Nov 12, 2007 om 17:32
143 Antwoorden / 78 Vragen

Die zakjes zijn precies wat ik bedoel. Heb al zeker in 10 winkels
gevraagd: alleen maar in potten. Maar de echt goede groenteman zal ik dan nog wel vinden, dus we zullen doooooorgaan.
Bedankt voor het antwoord.
Gr. Marjan

jipenjanneke
door jipenjanneke - Nov 12, 2007 om 17:40
143 Antwoorden / 78 Vragen

Bedankt Gerrit Altena, ik heb inmiddels het recept (per 10 kg bonen 3 kg zout) en ga dit in het voorjaar ook doen. Maar voor nu ben ik toch  heel blij met antwoord van Marloes, ik ga ze morgen halen bij de grote AH.
Bedankt voor alle antwoorden.
Groetjes, Marjan

la
door ladylaaf - Nov 12, 2007 om 17:55
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo marjan

bij de grote albert heijn verkopen ze vacuum verpakte zoute boontjes

groetjes marloes