bi
door bianca69 Oct 22, 2004 om 20:07
Voeding & gezondheid

Liposuctie icm fitness

hoi, ik wilde weten wie ervaring heeft met liposuctie/liposculpture. Ik ben aardig wat afgevallen, sport 4 x per week intensief op de sportschool (steps en rpm) maar ik blijf brede heupen en boven benen houden. Nu overweeg ik naar een kliniek in brussel te gaan Linea Aesthetica. Je eerste gesprek en nacontrole zou dan in Utrecht zijn. Wie kent dit en heeft hier goede/slechte ervaringen mee. Of zou het misschien kunnen dat de powermaxx/powerplate (die van 250 euro bij de wehkamp) in een ander topic genoemd hier tegen zou kunnen helpen.  En is het waar dat weggehaalde vetcellen niet meer kunnen terugkomen. Met andere woorden is het resultaat dan blijvend bij een liposuctie/liposculpture

Ik wacht de reacties gespannen af.

543 1 Rapporteer

th
door thyrra - Oct 23, 2004 om 16:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Bianca,

Ik kan antwoord geven op jouw beide vragen. Ik had ook hetzelfde probleem, te weten te brede heupen en dikke bovenbenen. Ik heb ook een liposuctiebehandeling achter de rug bij Linea Aesthetica in Brussel. De operatie zelf viel best mee. Het ongemak van het dragen van een correctiepanty voor 2 weken moet je op de koop toe nemen. En ook veel geduld hebben. Het uiteindelijke eindresultaat is pas na een maand of 8 a 9 zichtbaar. Mijn behandeling was in mei 2004 en ik werk nog steeds aan de definitieve vorm.  Weg gehaalde vetcellen komen inderdaad niet meer terug, maar je moet niet vergeten dat de bestaande vetcellen altijd groter kunnen worden. Dus als je aankomt, kom je ook aan op de behandelde plekken.

De Powermaxx is daarbij een hele goede hulpmiddel om in de vorm te komen en te blijven i.v.m. de noodzakelijke lymfe-drainage en anti-cellulitus werking. (ik heb ook een Powermaxx aangeschaft bij www.bader.nl voor 159,95 euro). Ik gebruik de Powermaxx nu ruim 2 weken (ik had al ervaring met een Powerplate op de sportschool) en ben er erg blij mee, net als mijn vriend die er ook flink gebruik van maakt.

Zoek op internet de site www.vibrogym.com op en download de oefeningen en trainingschema en je hebt alles in huis.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,

Thyrra