Ka
door KassaKees14 Feb 1, 2016 om 15:46
Voeding & gezondheid

Menzis TandVerzorgd instinker?

Als je je Menzis TandVerzorgd aanvullende verzekering verhoogt van TV500 naar TV750, ga je meer premie betalen, maar je verliest je oudeTV500 dekking bij bruggen, kronen en implantaten, daar krijg je er een wachttijd bij van een jaar.

Niks niet meer premie, dus meer dekking, of tenminste de oude dekking houden, helemaal geen dekking, wachten maar.
Belachelijk. In ieder geval je oude dekking houden lijkt toch normaal
?

796 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2016 om 15:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent blijkbaar per 1 januari een andere aanvullende verzekering aangegaan, met andere voorwaarden. Dat had u vóór het aangaan kunnen lezen.

Dus helemaal geen instinker. U hebt zelf uw huiswerk niet gedaan.

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2016 om 16:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Logisch, die wachttijd bij een hogere dekking. Wat denk je dat de Nederlander gaat doen, als ze geen wachttijd hebben? Juist ja: Ik verwacht meer tandartskosten, dan maar even een hogere dekking, kan ik volgend jaar weer omlaag.

Op deze manier steken ze daar, terecht, een stokje voor.

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2016 om 16:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....In ieder geval je oude dekking houden lijkt toch normaal?.....

Zou ik ook denken; voor de uitbreiding van de dekking zou dan een wachttijd van een jaar moeten gelden.
Wat zegt Menzis hierover?